Re: Żenująca tv-reklama Intermarche.

Data: 2017-11-29 21:29:56
Temat: Re: Żenująca tv-reklama Intermarche.
Od: stefan <s...@w...pl>

W dniu 2017-11-29 o 19:30, Animka pisze:
> Mnie by to nie przeszło przez gardło. Wolałabym jeść chleb z samym masłem.
>
> Ze 3 dni temu był reportaż na UWAGA w TVN o chodowcy, który kocha swoje
> lisy (piękne, białe) i je niehumanitarnie zabija. Tego momentu nie
> ogladałam. Przełączylam na inny kanał.

Dlaczego niehumanitarnie? jedna elektroda pod ogon, drugą lis gryzie i
zamyka obwód. Krótko, zwięźle. Z lisa najważniejsza jest skóra, musi być
naprawdę dobrej jakości, aby uzyskać zadowalającą cenę.
lisy zabijane w komorze gazowej mają zmierzwione futerko, często
zanieczyszczone odchodami - cała praca hodowcy na darmo.
A wiesz jak się zabija króliki ? takie trusie, hodowane w przydomowych
klatkach? Dzieci im przynoszą pachnące sianko, zieloną trawę, zioła a
tatuś bierze królika za skoki i takiego zwisającego wali piąchą za uszami.
Fajny jest niedzielny obiad na wsi...
pozdr
Stefan