Żenująca tv-reklama Intermarche.

11. Data: 2017-11-28 17:50:43

Temat: Re: Żenująca tv-reklama Intermarche.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> To się nazywa hipokryzja. I nie, nie musisz ich zjadać, żeby żyć, wyobraź
> sobie, że są tacy co ich nie jedzą (bo szczerze szanują)

To się nazywa hipokryzja. Skoro ci ,,tacy" tak ,,szczerze szanują" żywe
istoty, niech także przestaną jeść rośliny i zabijać bakterie, zamiast
obdarzać tym swoim szacuneczkiem tylko wybranych mieszkańców Ziemi :->

> i też kurna żyją!

Ale co to za życie 3->

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

12. Data: 2017-11-28 18:20:08

Od: Ziggi <Z...@v...you> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-11-28, Trybun wrote:

> Chyba właśnie to miał na myśli...

A jak jest dowiesz sie dopiero po skosztowaniu jej.

13. Data: 2017-11-28 21:49:20

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Nov 2017 16:50:43 GMT, XL wrote:

> To się nazywa hipokryzja. Skoro ci ,,tacy" tak ,,szczerze szanują" żywe
> istoty, niech także przestaną jeść rośliny i zabijać bakterie, zamiast
> obdarzać tym swoim szacuneczkiem tylko wybranych mieszkańców Ziemi :->

Jeśli nie odróżniasz bakterii od świni... co mogę poradzić? Jeszcze więcej
samozachwytu.

> Ale co to za życie 3->

Szczere i szczęśliwe?

ps. jedz sobie to mięso, Twoje sumienie, tylko nie pisz proszę publicznie
tych bredni o szacunku do zwierząt. Wyduś odrobinę uczciwości.

Roman Tyczka

14. Data: 2017-11-28 22:14:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> Jeśli nie odróżniasz bakterii od świni... co mogę poradzić? Jeszcze więcej
> samozachwytu.

No wiesz, nie odróżniam - to i to ŻYJE.

> Szczere i szczęśliwe?

Zakłamane.

> ps. jedz sobie to mięso, Twoje sumienie, tylko nie pisz proszę publicznie
> tych bredni o szacunku do zwierząt. Wyduś odrobinę uczciwości.

Może jednak Ty?

15. Data: 2017-11-28 23:32:11

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Nov 2017 21:14:16 GMT, XL wrote:

> No wiesz, nie odróżniam - to i to ŻYJE.

Weź może książkę do podstawówki, do Biologii lub Przyrody i poczytaj,
nadrób zaległości z młodości. Doczytasz tam, że zwierzęta wyższe posiadają
coś co się nazywa układem nerwowym, jedną z jego cech jest przekazywanie
bólu. Tak, tu Cię zaskoczę, zabijana świnia cierpi! A bakteria nie. Szok,
prawda?
Ale co Cię to obchodzi, lepiej sobie nie zaburzać spokoju ducha i popitolić
od rzeczy na grupie a na obiadek zjeść wątrobkę, płucka, flaczki czy inny
zgrabnie zdrobniony organ zwierzęcych wnętrzności.

> Zakłamane.

- A nie, bo Ty jesteś gupi!

co za dziecinada.

> Może jednak Ty?

W przeciwieństwie do Ciebie nie sprawiam zwierzętom cierpienia. Przemyśl
to, wierzę, że znajdziesz w sobie choć miligram empatii.

Masz odwagę i obejrzysz?

https://www.youtube.com/watch?v=M1vC8TfDX9Y

czy będziesz nadal pluć zza ekranu i obracać temat w infantylną
przepychankę?

Roman Tyczka

16. Data: 2017-11-29 00:06:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> [...]
> coś co się nazywa układem nerwowym, jedną z jego cech jest przekazywanie
> bólu. Tak, tu Cię zaskoczę, zabijana świnia cierpi! A bakteria nie.

I już?

Człowieku, Twoja natura KRĘGOWCA zna tylko Twoje własne cierpienie i tylko
tego cierpienia zna mechanizm. Co do tego schematu nie pasuje, z powodu
swojego ograniczenia będziesz to odrzucał. Świnia Ci tu jeszcze
,,podchodzi", ale roślina/bakteria - już nie. To się bierze u Ciebie ze
zwykłej, powszechnej niewiedzy i braku otwartości umysłu. Dopasowujesz
wszystko do swojej ciasnej koncepcji, a to, co Ci zaburza ten proceder,
agresywnie odrzucasz bez najmniejszych nawet prób przemyślenia czy choćby
refleksji.
Tymczasem tylko kamień nie cierpi - bo nie jest żywy. Cierpi wszystko, co
żyje - ja i Ty, zarodek i płód ludzki i zwierzęcy, larwa muchy, świnia,
ryba, bakteria, pelargonia i sosna.
To, że nie wszyscy wymienieni cierpią JAK TY I JA, im w niczym nie
umniejsza ich własnego cierpienia - każda z tych istot cierpi po swojemu i
zna tylko swoje cierpienie. To bezmyślne bestialstwo temu zaprzeczać, a
budować na tym zaprzeczeniu jakieś zakłamane koncepcje moralne to zwykła
głupota i prymitywizm.

> Szok,
> prawda?

Owszem - z powodu Twego ograniczenia emocjonalnego, mentalnego, moralnego i
merytorycznego.

https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/249996,Nauko
wcy-odkryli-pamiec-i-system-nerwowy-roslin

17. Data: 2017-11-29 09:05:17

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Nov 2017 23:06:48 GMT, XL wrote:

> [...]
> zna tylko swoje cierpienie. To bezmyślne bestialstwo temu zaprzeczać, a
> budować na tym zaprzeczeniu jakieś zakłamane koncepcje moralne to zwykła

I co? Myślisz, że jak będziesz głośniej krzyczeć i zalejesz mnie tym
bełkotem to Twoje kuriozalne jednoczesne szanowanie i zabijanie zwierząt
się za tym ukryje? Obłuda jednak głeboko pod skórę wrasta. Szkoda prądu na
Ciebie. Smacznego. EOT.

Roman Tyczka

18. Data: 2017-11-29 09:52:25

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 09:05 Roman Tyczka <n...@b...no> pisze:

> [...]
> bełkotem to Twoje kuriozalne jednoczesne szanowanie i zabijanie zwierząt
> się za tym ukryje? Obłuda jednak głeboko pod skórę wrasta. Szkoda prądu

"Osoby niejedzące mięsa mają bladą karnację. Bez litości zanudzają innych
szczegółami swojego dziwnego nałogu. Są zadufane w sobie i postrzelone.
Hitler też był wegetarianinem, ale to nie dziwi, bo to był ekstremista -
uważa Giles Coren z "The Times"

Czytaj więcej:
http://www.polskatimes.pl/artykul/103863,wegetariani
n-to-czlowiek-ktory-potrzebuje-pomocy,id,t.html"

http://www.polskatimes.pl/artykul/103863,wegetariani
n-to-czlowiek-ktory-potrzebuje-pomocy,id,t.html

Z wegetariańskim pozdrowieniem 88 (nie mylić ze slangiem krótkofalarskim!)

--
Trefniś

19. Data: 2017-11-29 10:04:04

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-28 o 23:32, Roman Tyczka pisze:

> [...]
>
> Masz odwagę i obejrzysz?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=M1vC8TfDX9Y
>
> czy będziesz nadal pluć zza ekranu i obracać temat w infantylną

A może to obejrzysz?
https://www.youtube.com/watch?v=zrh5v67pJIU
pozdr
Stefan

20. Data: 2017-11-29 10:31:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> [...]
> się za tym ukryje? Obłuda jednak głeboko pod skórę wrasta. Szkoda prądu na

I na tym poprzestań, skoro Ci to daje jaki taki komfort. Sam się mnie
czepiałeś, więc odebrałeś, co Ci się należy - nastepnym razem się
zastanowisz, czy masz podstawy. Wszelka dalsza dyskusja z Tobą jest dla
mnie bezcelowa.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":
http://m.telewizjarepublika.pl/te-dane-porazaja-wydr
enowali-z-polski-prawie-540-mld-zl,54376.html

---- ADULT CELEBRITY VIDEO ---- click here
Żółty makaron azjatycki - jak to się nazywa?
Uploads - What is wrong with Easynews
Gęsie cycki
Kacze cycki