Zespoł Tourett'a

1. Data: 2004-04-04 22:07:10

Temat: Zespoł Tourett'a
Od: "Kuba Ginalski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie, szukam jak najwiecej informacji na temat tej choroby. Szukalem w
google , nigdzie nie ma konkretnych informacji po za definicjami.
Pozdrawiam, Kuba

2. Data: 2004-04-05 04:42:00

Temat: Re: Zespoł Tourett'a
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

iG%bc.361327$O...@n...chello.at,
Kuba Ginalski <j...@c...pl>:
> wlasnie, szukam jak najwiecej informacji na temat tej choroby.
> Szukalem w google , nigdzie nie ma konkretnych informacji po za
> definicjami.

eee, no przesadzasz z tym "nigdzie"...

http://www.findinfo.com/tourettes.htm
http://www.tourettesyndrome.net/
http://www.tsa-usa.org/

... itd.

--
Robert

3. Data: 2004-04-05 13:36:00

Od: "Kuba Ginalski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

POTRZEBUJE INFORMACJI N/T:

Zachorowalnosci na zespol Touretta wPolsce, jak sie chorobe leczy, czy jest
szkodliwa, co moze spowodowac itd.

Pozdrawiam
KUBA

4. Data: 2004-04-05 14:17:21

Temat: Re: Zespo3 Tourett'a (was: Zespoł Tourett'a)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Apr 2004 13:36:00 GMT, Kuba Ginalski wrote:

> Zachorowalnosci na zespol Touretta wPolsce, jak sie chorobe leczy, czy jest
> szkodliwa, co moze spowodowac itd.

To poszukaj w polskich podręcznikach neurologii.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

5. Data: 2004-04-05 16:04:13

Od: daniel przez male d <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 04 Apr 2004 22:07:10 GMT, "Kuba Ginalski"
<j...@c...pl> wrote:

>wlasnie, szukam jak najwiecej informacji na temat tej choroby. Szukalem w
>google , nigdzie nie ma konkretnych informacji po za definicjami.
>Pozdrawiam, Kuba

wspomina o niej olivier sacks w "mezczyzna ktory pomylil swoja zone z
kapeluszem" <mam nadzieje ze nie przekrecilem tytulu> jest tam opis
przypadkow-bardzo ciekawe-polecam.

pozdrawiam
daniel

6. Data: 2004-04-06 13:48:43

Od: "Kuba Ginalski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "msf" <m...@b...cm-uj.krakow.pl> napisał w wiadomości
> byl na ten temat reportaz w gazecie wyborczej kilka lat temu, na pewno
> jest to do odszukania przez wyszukiwarke na stronie GW

niestety wyszukiwarka GW umozliwia wyszukiwanie artykulow nie starszych niz
12 miesiecy...
Pozdrawiam
KUBA GINALSKI

help
zdrowy styl zycia
Dlugosc cyklu po odstawieniu tabletek
zatoki (?), ból głowy
czym zajmuje sie firma SCOPE International ?