Zgrzytanie zębami u dzieciaka !!!

1. Data: 2003-02-21 13:34:10

Temat: Re: Zgrzytanie zębami u dzieciaka !!!
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

nelson:
> Witam
>
> Mój syn 4,5 lat w czasie snu przeokropnie zgrzyta zębami, po prostu
> ciarki przechodzą po plecach. Mam wrażenie, że on te zęby najnormalniej
> w świecie połamie. Dlaczego tak sie dzieje, czy to może być oznaką
> jakiegoś schorzenia ???

może być (od nerwicy do robaczycy), ale na ogół nie jest. Mój syn też
tak miał, od lekarza dostał ochraniacze na zęby (takie podobne do
bokserskich ;-)), w końcu mu przeszło.

Waldek

2. Data: 2003-02-21 13:46:17

Od: "asia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś słyszałam ze jest to powód zarobaczenia - owsiki - ile w tym prawdy
to nie wiem ale sprawdzić nie zaszkodzi.

4. Data: 2003-02-21 17:30:03

Od: "Stanisław" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mam ten problem. Żadnego robactwa nie mam a podczas snu zgrzytam
okropnie zębami aż mi pląba wypadła. (Może kiedyś z tym pójde do lekaża ale
na razie nie mam czasu z takim drobiazgiem.) Też szukam odpowiedzi na to
pytanie. Jeśli coś się dowiem to dam tu na grupie odpowiedź.
Pozdrawiam Stasiek

5. Data: 2003-02-21 21:14:51

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mojego synka zgrzytającego zębami zbadaliśmy kał (w dwoch labolatoriach) -
i "wyszła" glista ludzka. Po odrobaczeniach dzieci i nas problem zniknął.
Czasem zgrzytają ponoc tez dzieci , które mają nadmiar wrażeń, lub dziecięce
problemy (np. potwory pod łóżkiem itd.).
Ja bym radziła skonsultować się z lekarzem.
Dorota

skutecznosc
skutecznosc
Dosc wstydliwy problem...