Ziaja:))

1. Data: 2002-12-15 22:03:23

Temat: Ziaja:))
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylam dzis w Firlicie po kosmetyki Ziaji i ... jestem zachwycona wyborem.
Calkiem ladny.
Kupilam:
1. kozi krem do rak - rzeczywiscie swietny, tubka mala, ale cena tez niska, ok
6 pln,
2. na cellutis zel i peeleing (nie mieli oeljku) - zel juz stosowalam, bardzo
mily, cydowny zapach, swietne sie aplikuje, nie marze sie ani nie klei -
baaardzo jestem zadowolona
3. arentina Q - maseczke i krem na dzien. Maseczke mam na buzi. Jest OK. Krem
testowal na razie moj chlopak - mowi, ze bardzo mily, swietnie sie smaruje.W
ogole ziaja coraz bardziej mi sie podoba. swietna firma

Monika
ps. kupilam tez maseczke z mineralow Daxa i cynamonowy plyn do kapieli,
ktorych niegdzie nie moglam znalezc. Firlit dosc mi sie podoba. No i lubie to,
ze moge sama chodzic i grzebac.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-12-15 22:50:22

Temat: Re: Ziaja:))
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Sun, 15 Dec 2002 23:03:23 +0100, "Monisiatko"
<M...@i...pl> wyskrobal sobie:

>Bylam dzis w Firlicie po kosmetyki Ziaji i ... jestem zachwycona wyborem.

a gdzie to?

>2. na cellutis zel i peeleing (nie mieli oeljku) - zel juz stosowalam, bardzo
>mily, cydowny zapach, swietne sie aplikuje, nie marze sie ani nie klei -
>baaardzo jestem zadowolona

swietna ta seria jest :-)
zaczelam od oliwki i po tygodniu dokupilam peeling i zel :-)
chyba napisze do Ziaji zeby wypuscili normalny zel pod prysznic (a nie
z peelingiem i o dzialaniu anticellulitis) o tym zapachu :-)

m3duz4

1. Data: 2002-12-16 08:51:06

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

m3duz4 <m...@i...pl> wrote:

> [...]
> chyba napisze do Ziaji zeby wypuscili normalny zel pod prysznic (a nie
> z peelingiem i o dzialaniu anticellulitis) o tym zapachu :-)

Ja tez kupilam peeling i zel, sa super!
I pomyslec, ze do niedawna wogole nie patrzylam na kosmetyki Ziaji... :-)

megi

1. Data: 2002-12-16 09:21:10

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez kupilam peeling i zel, sa super!
> I pomyslec, ze do niedawna wogole nie patrzylam na kosmetyki Ziaji... :-)

No a ja kupilam zel do mycia twarzy BioBalans i mleczko PhytoActiv. Ladnie
skora po nim wyglada. Jest jakby rozjasniona. Fajna jest ta Ziaja, nie ma
co. Tania i dobra :)) A do tej pory ja omijalam, bo myslalam, ze jak tania,
to pewnie wiadomo jaka jakosc. A tu nie ;))

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-16 11:48:49

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>dnia Sun, 15 Dec 2002 23:03:23 +0100, "Monisiatko"
><M...@i...pl> wyskrobal sobie:

>a gdzie to?
Krakow:))
ja bylam akurat wczoraj na Florianskiej.

> [...]
>chyba napisze do Ziaji zeby wypuscili normalny zel pod prysznic (a nie
>z peelingiem i o dzialaniu anticellulitis) o tym zapachu :-)
no wlasnie - teraz bede szukac oliwki:)

Monika

1. Data: 2002-12-16 12:27:03

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

m3duz4 <m...@i...pl> wrote:

> [...]
> chyba napisze do Ziaji zeby wypuscili normalny zel pod prysznic (a nie
> z peelingiem i o dzialaniu anticellulitis) o tym zapachu :-)

A jak ta oliwka? Nie jest tlusta? Jak teraz masz wszystkie 3 rzeczy, to jak
to stosujesz? Bo ja mam peeling i zel - zelem trzeba sie smarowac codziennie.
Kiedy stosujesz oliwke? Sa na niej jakies zalecenia? :-)

megi

1. Data: 2002-12-16 14:08:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Dec 2002 10:21:10 +0100, "Kruszynka" <l...@w...pl>
wrote:

> [...]
>co. Tania i dobra :)) A do tej pory ja omijalam, bo myslalam, ze jak tania,
>to pewnie wiadomo jaka jakosc. A tu nie ;))

ja sobie kiedys kupilam (w aptece ) w czasie jakiejs wizyty krem
pod oczy - pietruszkowy (wybiela ciemne kregi). polecam, tylko
nie wiem czy dalej Ziaja produkuje

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-16 14:19:31

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja sobie kiedys kupilam (w aptece ) w czasie jakiejs wizyty krem
> pod oczy - pietruszkowy (wybiela ciemne kregi). polecam, tylko
> nie wiem czy dalej Ziaja produkuje

Widzialam go w sklepie, wiec chyba produkuje :)
No, musze go wyprobowac. Ja mam Ziai PhytoActiv pod oczy. Ladnie nawilza,
caly dzien, ale nic innego nie robi. Za 5 zl to mi wystarczy :)
Krycha, jak Cie dawno nie bylo!
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-16 14:19:42

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 16 Dec 2002 12:27:03 +0000 (UTC), Malgorzata Lesner
<b...@r...mif.pg.gda.pl> wyskrobal sobie:

>A jak ta oliwka? Nie jest tlusta? Jak teraz masz wszystkie 3 rzeczy, to jak
>to stosujesz? Bo ja mam peeling i zel - zelem trzeba sie smarowac codziennie.
>Kiedy stosujesz oliwke? Sa na niej jakies zalecenia? :-)

oliwka jak to oliwka - tez slicznie pachnie, szybciutko sie wchlania,
fajnie ze ma podajnik - dzieki temu nie tlusci sie cala butelka tak
jak w przypadku j&j
stosuje w taki sposob:
rano wiadomo prysznic - wiec i peeling
po prysznicu - zel
a na noc oliwka przed snem - polaczona z krotkim masazem :-)

m3duz4

1. Data: 2002-12-16 14:21:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Dec 2002 15:19:31 +0100, "Kruszynka" <l...@w...pl>
wrote:

> [...]
>No, musze go wyprobowac. Ja mam Ziai PhytoActiv pod oczy. Ladnie nawilza,
>caly dzien, ale nic innego nie robi. Za 5 zl to mi wystarczy :)

malowalam, malowalam, tapetowalam, lakierowalam, lakierowalam,
mialam wizyte (wtorek-sobota), wrocil maz....z grypa, wiec ledwom
zywa od nadmiaru atrakcji ;)))

ten pietruszkowy ladnie matowy jest. musze pamietac, jak przyjade
znowu kupic

Trys
K.T. - starannie opakowana

Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna