Zielona Góra!

1. Data: 2003-08-01 20:43:40

Temat: Zielona Góra!
Od: "ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Widzę czytając grupe(bardzo systematycznie), że jest tu troche osób z ZG
,wpadłam na pomysł,może się skrzykniemy na spotkanko?
Pozdrawia Ania z Zielonej Góry

1. Data: 2003-08-01 20:55:46

Temat: Re: Zielona Góra!
Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Widzę czytając grupe(bardzo systematycznie), że jest tu troche osób z ZG
> ,wpadłam na pomysł,może się skrzykniemy na spotkanko?
> Pozdrawia Ania z Zielonej Góry

Czy Wikowo też się może podpiąć pod Zieloną? Czasami jeżdżę do tego pięknego
miasta...
--
Gratka (Ziemia Lubuska)
"Człowiek nie musi być niezwykle mądry, byle był dobry i dobroć swą

1. Data: 2003-08-02 14:56:25

Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo chetnie!
Kiedy?
BlueAga z Zielonej Góry
ps. Beazuku obecnie na wyjezdzie, ale jestem pewna, ze i ona bedzie chciala.

1. Data: 2003-08-02 20:36:02

Od: "ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę sie z odzewu! Okolice ZG też są mile widziane:-)
Musimy sie tylko dogadać w sprawie terminu i miejsca,tak żeby każdej
pasowało!
Pozdrowionka gorące :-)
Anka z Zielonej Góry

1. Data: 2003-08-03 08:34:32

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BlueAga napisał:

> [...]
> BlueAga z Zielonej Góry
> ps. Beazuku obecnie na wyjezdzie, ale jestem pewna, ze i ona bedzie chciala.

Bedzie chciala.
Jeszcze na tydzien wyjezdzam, wroce 10 sierpnia :)
Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-08-03 12:26:42

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cieszę sie z odzewu! Okolice ZG też są mile widziane:-)
> Musimy sie tylko dogadać w sprawie terminu i miejsca,tak żeby każdej
> [...]

Witajcie!
Z archiwum wynika, że tylko trzy osoby przyznają się do Z. Góry. W sumie z
całej Ziemi Lubuskiej tylko 4 osoby (czyli wy trzy i ja). Trochę trudno mi
uwierzyć, że tylko tyle. Może ktoś jeszcze się przyzna.
Ale i tak bardzo chciałabym Was spotkać i zobaczyć Wasze hafty. Skoro zatem
Beazuku pasuje po 10 sierpnia, to mi też.
Pozdrawiam wszystkich!

1. Data: 2003-08-04 09:46:52

Od: "ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Więc spotykamy sie po 10 sierpnia.pozostało tylko miejsce?
Anka z ZG

1. Data: 2003-08-04 15:17:08

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania napisał:
> Witam!
> Więc spotykamy sie po 10 sierpnia.pozostało tylko miejsce?
> Anka z ZG

A jakies propozycje?
Moze byc centrum, deptak albo osiedlowe kanjpki.

1. Data: 2003-08-04 15:58:07

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakies propozycje?
> Moze byc centrum, deptak albo osiedlowe kanjpki.

Miejcie na uwadze prowincjuszkę ;o) Do osiedlowej knajpki mogę nie trafić.
--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2003-08-04 16:38:21

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna B. napisał:

> [...]
> --
> Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
> "Człowiek nie musi być niezwykle mądry, byle był dobry i dobroć swą

tak, wiem :) mamy na uwadze:)
--
Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

patchwork-link
urlop
urlop
małe wzory krzyżykowe