Zielona herbata... nawet smakuje mi to

1. Data: 2010-09-24 20:48:33

Temat: Zielona herbata... nawet smakuje mi to
Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zanzalem wczesniej tegoż. Ale tak naprawdę: co daje? Co wnosi?
Jak ją parzyć, by zyskać to co ma dobrego? jesli ma...

Kiedy pić, rano (pobudza), czy wieczorem (wycisza)?

2. Data: 2010-09-24 20:53:40

Temat: Re: Zielona herbata... nawet smakuje mi to
Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-24 22:48, Czesuaw P. pisze:
> Nie zanzalem wczesniej tegoż. Ale tak naprawdę: co daje? Co wnosi?
> Jak ją parzyć, by zyskać to co ma dobrego? jesli ma...
>
> Kiedy pić, rano (pobudza), czy wieczorem (wycisza)?

Chinczycy plywaja w tym gownie a jak wiadomo miliony much nie moze sie
mylic.

:)

3. Data: 2010-09-24 21:39:57

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-24 22:48, Czesuaw P. pisze:
> Kiedy pić, rano (pobudza), czy wieczorem (wycisza)?

Ja wiem jedno, blokuje apetyt. Wypijaj sobie jedną mocną zieloną od rana co 2-3h a do
wieczora nie
poczujesz głodu, ba - zapomnisz że jesteś głodny :D

4. Data: 2010-09-24 22:47:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Sep 2010 23:39:57 +0200, vcore napisał(a):

> Ja wiem jedno, blokuje apetyt. Wypijaj sobie jedną mocną zieloną od rana co 2-3h a
do wieczora nie
> poczujesz głodu, ba - zapomnisz że jesteś głodny :D

Tak, blokuje - bo się po niej sianem odbija cały dzień ;-PPP

5. Data: 2010-09-26 21:32:26

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie zanzalem wczesniej tegoż. Ale tak naprawdę: co daje? Co wnosi?
> Jak ją parzyć, by zyskać to co ma dobrego? jesli ma...
>
> Kiedy pić, rano (pobudza), czy wieczorem (wycisza)?

Ja pije głównie zieloną a inne okazjonalnie. Parzyć w ok 70 st C.
--
Jackare

6. Data: 2010-09-27 14:42:29

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ja pije głównie zieloną a inne okazjonalnie. Parzyć w ok 70 st C.

Wiedziałęm, zeby nie wrzątkiem, ale nie wiedziałem, żeby aż tak
przechłodzoną wodą.
Co będzie gdy zapomnieć i zaparzyć normalnie wodą o prawie 100°C?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę. Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

7. Data: 2010-09-27 17:42:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Sep 2010 23:32:26 +0200, Jackare napisał(a):

> Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja pije głównie zieloną a inne okazjonalnie. Parzyć w ok 70 st C.

Parzyć w 70 st? - to raczej namaczanie :-)

8. Data: 2010-09-27 19:48:41

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-27 19:42, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

http://www.czarherbaty.pl/content/view/237/1/

Qra

9. Data: 2010-09-27 20:01:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Sep 2010 21:48:41 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-09-27 19:42, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> http://www.czarherbaty.pl/content/view/237/1/
>
> Qra

Ziółka na zimno? Bleee, wolę już porządny kruszon lub szprycer :-PPP

10. Data: 2010-09-28 02:16:50

Od: "NZSNNW" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja pije głównie zieloną a inne okazjonalnie. Parzyć w ok 70 st C.
> --
> Jackare

Na pudełku Teekane Zielonej z cytryna nadrukowali parzyc w 100 stopniach, 3-5
minut.

Pewnie kazde *parzenie* cos innego z danej herbaty wydobywa.

NZS

Masło i śmietana
podziękowanie
O pieczeniu chleba wszystko.