Zielone robale na różach

11. Data: 2006-05-30 21:03:21

Temat: Re: Zielone robale na różach
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5ibbj$7bu$1@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> A jak nazywa sie choróbsko róż które powoduje zwijanie się liści w
> rurkę ?

Hejka. Rurkoza? ;-)
Pozdrawiam skojarzeniowo Ja...cki
PS To objaw żerowania nimułki różanej. :-)

12. Data: 2006-05-30 21:12:53

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <

> Hejka. Rurkoza? ;-)

Żartowniś :-P

> PS To objaw żerowania nimułki różanej. :-)

http://www.ogrody.cvd.pl/pliki/roze.html

Po wpisaniu w gogle nazwy wybrałam stronę na której jest rada najlepsza
dla mojej idei gospodarowania w ogrodzie ! Mianowicie:

"Zwalczanie: po zauważeniu pierwszych objawów porażone pędy z liśćmi
należy usunąć i spalić, "

Super :-D

Serdecznie Miłka

13. Data: 2006-05-31 05:31:07

Od: "ad" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Ale te choroby grzybowe to ujawniaja się jesienią. U mnie głównie czarna
> plamistość liści.

Nie pamiętam, żeby w zeszłym roku czekały do jesieni. A szara pleśń miałam już
od wiosny. Na razie mam z tym spokój i zobaczymy co dalej.

> A jak nazywa sie choróbsko róż które powoduje zwijanie się liści w rurkę ?

Nimułka różana czy nimułek różany. Nie pamiętam czy to ona czy on.

alicja

14. Data: 2006-05-31 06:10:12

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0237.00000019.447d2a1b@newsgate.onet.pl ad
<c...@o...pl> napisał(a):

> Nimułka różana czy nimułek różany. Nie pamiętam czy to ona czy on.

Hejka. W celu zachowania gatunku oba sa niezbędne. < lol >
Pozdrawiam prokreacyjnie Ja...cki

15. Data: 2006-05-31 06:25:49

Od: "SlaWasII" <s...@n...wp.pe-el> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. W celu zachowania gatunku oba sa niezbędne. < lol >

A jak ten gatunek jest tolerancyjny i zrobi pikietę przeciwko związkom
heteroseksualnym, to niekoniecznie... ;)

ROD Wawer
Sposób na tarczniki
Hedera i pajęczaki
Ślimaki zjadły mi ogórki