Zielony lukier

1. Data: 2003-12-08 11:42:50

Temat: Zielony lukier
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie,

Przeszukalam archiwum i znalazlam super pomysly na zabarwienie lukru na
czerwono (rozowo) ale czy ktos moze ma jakis pomysl na zabarwienie lukru na
zielono? Moze jakimis likierem mietowym ?

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2003-12-08 12:02:16

Temat: Re: Zielony lukier
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> zielono? Moze jakimis likierem mietowym ?

Ostatnio są już w sprzedaży barwniki firmy Schwartau (?). Zielony, czerwony
i żółty. Sprzedawane są w takich małych buteleczkach (ok 5 cm wysokości),
cena ok 3,5. Są bardzo wydajne, można je wykorzystywać do lukrów, kremów
itp. Ja rok temu zabarwiłam lukier na zielono odrobią zmiiksowanego
szpinaku.

Ewa

Ciasteczka z wrozbami
Apteka w kuchni - c.d.