Ziemia do kwiatow.

11. Data: 2000-06-08 10:44:15

Temat: Re: Ziemia do kwiatow.
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

to są słowa Basi ale zgadzam się z tym,
> Nie spotkalem sie z tym.Widocznie trafiles na taka ziemie.
niestety,
> Z drugiej strony sposob dzialania mikrofal ,wydaje sie najbardziej
skuteczny
> na wszystkie organizmy zawierajace wode w swoim organizmie.Czyli dodatkowy
> czynnik oprocz temperatury.
nie każdy ma z grzałką a wówczas temperatura nie przekracza temp. wrzenia
wody.
Ja wolę zalać wrzątkiem ale to dobre dla małej ilości i ew podgrzać na ogniu
otwartym.
Pozdrawiam Jerz

12. Data: 2000-06-08 10:56:54

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Bezpośrednio po odkażaniu zapach przypomina mocznik i jest nie do
>wytrzymania,>życzę smacznego.

Zapach pieczonych, _prawdziwych_ amerykańskich krów też nie wszystkim
odpowiada, a Tobie nikt nie kazał wyrzucać grilla.
Również życzę smacznego.
Przy okazji: jeśli nie wiesz, to powiem Ci, że mikrofalówkę da się myć,
więcej, trzeba to czynić od czasu do czasu.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

13. Data: 2000-06-08 11:33:23

Temat: Odp: Ziemia do kwiatow.
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8hnqq9$8ft$...@s...icm.edu.pl...

> na
> dlatego:
> Bezpośrednio po odkażaniu zapach przypomina mocznik i jest nie do
> wytrzymania,
> życzę smacznego.

Jeśli to jedyny powód, to po trzech miesiącach zapach wywietrzeje. A poza
tym są jeszcze pewne domowe sposoby na zapachy. Jako mężczyzna oczywiście
nic o nich nie wiesz:))))

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2000-06-08 13:15:49

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapach pieczonych, _prawdziwych_ amerykańskich krów też nie wszystkim
> odpowiada, a Tobie nikt nie kazał wyrzucać grilla.
Piotrze, nosisz okulary? jak nie to czas najwyższy abyś je sobie sprawił.
Już nie dość, że jesteś złośliwy to jeszcze mylą ci się ludzie i fakty.
Pozdrowienia Jerzy

15. Data: 2000-06-08 13:17:50

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A poza
> tym są jeszcze pewne domowe sposoby na zapachy. Jako mężczyzna oczywiście
> nic o nich nie wiesz:))))
mylisz się i to nawet nie wiesz jak bardzo
Pozdrawiam, Jerzy.

16. Data: 2000-06-08 17:15:35

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ho6d8$dil$...@s...icm.edu.pl...
> mylisz się i to nawet nie wiesz jak bardzo

Jak to groźnie i dwuznacznie zabrzmiało...

A wracając do tematu, to odkażałam ziemię również w zwykłym gazowym
piekarniku. Efekt zapachowy był naturalnie taki sam. Gotowania próbować nie
będę, bo kocioł do prania dawno wyrzucony, a w garnku mieści się za mało
ziemi.

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2000-06-09 08:39:22

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> mylisz się i to nawet nie wiesz jak bardzo

Czy to znaczy, ze jestes kobieta? :))))))))

Pozdrawiam,
robal.

cebulowe
Co mam?