Re: Ziemkiewicz forever

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 8 Jul 2019 17:46:59 -0700 (PDT)
Subject: Re: Ziemkiewicz forever
From: j...@o...pl

W dniu sobota, 22 czerwca 2019 11:18:26 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> kto wylecial i po co to nie wiem, takie badania nad organizmami robi sie
> od dawna, co ciekawe udane
>

> --
> gazebo

tak, tak, tak. tak bardzo udane jakby pierwotniaki badały same siebie.
tak jakby transformersy były na zbliżonym poziomie jak maszyny biotyczne,
które będą funkcjonowały nawet wówczas, gdy małpy będą je kijami okładać.

oczywiście to przecież my jesteśmy na najwyższym poziomie.
te istoty które miliardy lat już funkcjonuję są głupsze po prostu.

a już ten Bóg to pomyleniec całkiem, jeśli ceduje wszystko i cokolwiek
na zwykłego, głupiego człowie4ka, który zamiast wszystko, uczciwie wybiera cokolwiek.

tak, tak, tak, gazebo. pomyśl dlaczego Bóg, który nie był człowiekiem,
wybiera i może dać komuś pełnię postanowienia.

jacek