Ziemkiewicz forever ?

131. Data: 2019-06-25 02:55:29

Temat: Re: Ziemkiewicz forever
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-22 03:20, gazebo wrote:

> to co z ta twoja plcia? na co zmienili?

przyzwyczajaj się, że _płeć_ to tylko, levacki _'konstrukt myślowy'_ .

132. Data: 2019-06-25 02:55:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

?

133. Data: 2019-06-25 02:59:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-22 05:27, j...@o...pl wrote:

> A Ty, Gazebo, myślisz, że nie jesteś strasznie opóźniony?
> Transformersy cię zauroczają, choć to żadna hybryda?
> Czy może nie wiesz, że w kosmos z 5 lat temu wylecieli ci od egzobiologii,
> genetyki i nas badania?
>
> Zobaczyłbyś, jeśli Bóg by pozwolił, jak wyglądają maszyny biotyczne,
> wówczas byś wiedział o czym mówisz i co kom u zarzucasz.
>
> Przepraszam za ostry język, ale Ilonie, tak jak tobie, nie mam nic do zarzucenia.

ale, tu chodzi o _niezbywalną_ _godność_ człowieka.

134. Data: 2019-06-25 06:29:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/06/2019 o 01:55, Ilona pisze:

> ?

skoki przez przeszkody wycofano z dyscyplin olimpijskich?

--
gazebo

135. Data: 2019-06-25 06:44:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> przyzwyczajaj się, że _płeć_ to tylko, levacki _'konstrukt myślowy'_ .

twoja edukacja skonczyla sie na Seksmisji, a i to nieuwaznie ogladales

--
gazebo

136. Data: 2019-07-09 02:46:59

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 22 czerwca 2019 11:18:26 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> kto wylecial i po co to nie wiem, takie badania nad organizmami robi sie
> od dawna, co ciekawe udane
>

> --
> gazebo

tak, tak, tak. tak bardzo udane jakby pierwotniaki badały same siebie.
tak jakby transformersy były na zbliżonym poziomie jak maszyny biotyczne,
które będą funkcjonowały nawet wówczas, gdy małpy będą je kijami okładać.

oczywiście to przecież my jesteśmy na najwyższym poziomie.
te istoty które miliardy lat już funkcjonuję są głupsze po prostu.

a już ten Bóg to pomyleniec całkiem, jeśli ceduje wszystko i cokolwiek
na zwykłego, głupiego człowie4ka, który zamiast wszystko, uczciwie wybiera cokolwiek.

tak, tak, tak, gazebo. pomyśl dlaczego Bóg, który nie był człowiekiem,
wybiera i może dać komuś pełnię postanowienia.

jacek

137. Data: 2019-07-09 06:45:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2019 o 01:46, j...@o...pl pisze:

> tak, tak, tak, gazebo. pomyśl dlaczego Bóg, który nie był człowiekiem,
> wybiera i może dać komuś pełnię postanowienia.
>
> jacek

obawiam sie, z pozostaniemy na przeciwstawnych stanowiskach w kwestii Boga
--
gazebo

Refleksja ich nie dopadła
Ludzie maja swoje problemy