Ziemkiewicz o "Kolonii Poland"

31. Data: 2013-03-18 19:58:19

Temat: Re: Ziemkiewicz o "Kolonii Poland"
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 20:40:36 UTC+1 użytkownik outside napisał:
> [...]
wiadomościnews:6c956a1f-be22-48bf-a06b-c1cd45d89b1c@
he10g2000vbb.googlegroups.com...

achta.html

> Nie durniu chłopki w polsce byli zawsze antypolscy, jedyne kogo
>
> naprawdę się bali to polaków, bo polska szlachta to rasizim i chłopi
>
> zawsze się żalili zaborcom, dlatego masz ciągle chłopów podpuszczanych
>
> na powstania i mordowanych powstańców.
>
> Ta mentalność jest do dziś , elity polityczne niepoczytalnie kradną, a
>
> chłopków non stop podpuszcza kler przeciw polakom.

nie przeciw polakom ale POlakom-wyksztalciuchom ;)))

32. Data: 2013-03-18 20:02:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 14:53:47 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
b.googlegroups.com...

> [...]
a-niewolnika/

> Oczywiście. Są tacy Polacy, co umieja się tylko kłaniać, a są tacy, którym
>
> nic karku nie ugnie. Na wolność wybiliśmy się tylko dzięki nieugiętym.

Tu nie chodzi by sie kulom nie klaniac boz to idiotyzm ale miec kregoslup moralny
wycwiczony w zapasach z widzimisie bliznich, cieniami i samym soba, a to nawygna sie
przy tym i nacwiczy czlek niemalo a i sie zmacha czesto...

33. Data: 2013-03-18 20:03:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 12:40:36 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Nie durniu chłopki w polsce byli zawsze antypolscy

Zwłaszcza ci biorący udział w Powstaniu Wielkopolskim :>
--
XL

34. Data: 2013-03-18 20:04:53

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 20:58, m...@g...com wrote:

wiadomościnews:6c956a1f-be22-48bf-a06b-c1cd45d89b1c@
he10g2000vbb.googlegroups.com...

lachta.html

> nie przeciw polakom ale POlakom-wyksztalciuchom ;)))

Chłop od zawsze jest antypolski ,dlatego biegał za komuny do moskwy, a
teraz do watykanu, lub wcześniej do zaborców przeciwko polakom.
Masz opowiadania Żeromskiego gdzie chłopi ganiali powstańców po
lasach, a z trupów ubrania grabili.
Non stop na powstanie powstawało ruszenie chłopskie i masz
Wyspiańskiego- mego ojca piłą cieli- w Weselu.
Dlatego antypolski plebs teraz podpuszcza watykan i non stop
dyskryminują polaków.

35. Data: 2013-03-18 20:06:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 12:50:21 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
montażowej, Niemiec kieruje i zgarnia zysk. A dlaczego zysk z polskiej fabryki nie

ministrowi Boniemu, gdy tłumaczył fiasko projektów informatyzacji państwa. I nikt mu
nie zaprzeczył. Tak historia zatoczyła koło: państwo neokolonialne, jakim jest III
RP, zamiast wybijać się na niezawisłość, dobrowolnie poddało się ponownej
kolonizacji.

Rzeczy".

> Ma przynajmniej ziemiste nazwisko -to musi ci wystarczyc... ;)

Ale hifa nie ma. Hif, czarna skóra i intelekt - i wszystkie lecą. [ponoć]
:-]
--
XL

36. Data: 2013-03-18 20:06:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 20:56:59 UTC+1 użytkownik Ruda** napisał:

> wez nie strasz

jak bedziesz gotow na jutro bedziesz gotow i na lata naprzod
nie znamy wszak dnia ani godziny. stad czesto to co jedni biora za straszenie inni
maja za naglace wezwanie do zbierania czym predzej dupsk w troki
ja tam na ten przyklad wcale nie jestem gotow ale wiem ze jutra juz moze nie byc
carpe diem ;)

37. Data: 2013-03-18 20:06:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 20:56:59 +0100, Ruda** napisał(a):

> wez nie strasz

A na co Ty liczysz? Że nasze banki lepsze?
3333-]
--
XL

38. Data: 2013-03-18 20:09:10

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-18 21:06, m...@g...com pisze:

> [...]
maja za naglace wezwanie do zbierania czym predzej dupsk w troki
> ja tam na ten przyklad wcale nie jestem gotow ale wiem ze jutra juz moze nie byc
a tak be mrugnięcia dwuznacznego możesz mi powiedzieć czy jutro
wybierzesz z banku swoje oszczędności ?

39. Data: 2013-03-18 20:09:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 13:02:25 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

b.googlegroups.com...

aka-niewolnika/

> Tu nie chodzi by sie kulom

Jakim tam kulom. Niemcom i Rosjanom. I takim różnym innym podobnym.

> nie klaniac boz to idiotyzm ale miec kregoslup moralny wycwiczony w zapasach z
widzimisie bliznich, cieniami i samym soba, a to nawygna sie przy tym i nacwiczy
czlek niemalo a i sie zmacha czesto...

Najłatwiej więc cienie wyrzucić do kosza, spalic biblioteki, zagłuszyc głos
historii - i jak Hanusia poddać się Dobroci Obcych.

--
XL

40. Data: 2013-03-18 20:10:19

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 21:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Zwłaszcza ci biorący udział w Powstaniu Wielkopolskim :>
> --
> XL

A no właśnie Jakub Szela ,a non stop rozbrajanie powstańców?. O czym
masz -rozdziobią nas kruki i wrony. ?
Chłopi nawet za austyjaków się pod zaborami podawali, bo najbardziej
nienawidzili polaków i teraz kler to taki cesarz austryjacki dla
chłopów, przeciwko polsce, bo o jego dobro z polakami walczą, jak o
dobro austryjackiego cesarza podczas powstań przeciwko powstaniom.

Stankiewicz o "Kolonii Poland"
"Bądź moim actimelkiem!"
Reprezentanci narodu biskupów zagarneli pochówek.
Na tok fm
Zażółcony tego uczy obecnie katolicka propaganda.