Ziemkiewicz o "Kolonii Poland"

51. Data: 2013-03-18 20:57:32

Temat: Re: Ziemkiewicz o "Kolonii Poland"
Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-18 21:34, Ghost pisze:

> Użytkownik "Ruda**" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Nie grozi. Póki co.
no i już się boję

52. Data: 2013-03-18 20:59:55

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-18 21:38, m...@g...com pisze:
> [...]
inni maja za naglace wezwanie do zbierania czym predzej dupsk w troki

> Jutro juz bedzie za pozno.
> Dzis wybralem ;P
a można wiedzieć czy wiarygodność twoich przepowiedni ma jakiś
związek z tym językiem wystawianym po każdym zdaniu? bo zaczynam
miec wątpliwości co do twojej poczytalności

53. Data: 2013-03-18 21:01:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i już się boję

NIE GROZI

54. Data: 2013-03-18 21:01:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 21:57:32 +0100, Ruda** napisał(a):

> no i już się boję

I słusznie.
"Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niesprawiedliwości, której nie
mógłby popełnić łagodny, liberalny rząd, jeśli zabraknie mu pieniędzy" -
Charles Alexis de Tocqueville
--
XL

55. Data: 2013-03-18 21:08:14

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 21:35, m...@g...com wrote:

> Aniolow! Aniolow naszych i wybawcow od nas samych...poki niewola nie zacznie
uwierac bardziej niz owa wyprzedana jak majatek narodnyj- wolnosc. ;)

Wlasnie wybralam wolnosc.

Podatki place Polsce, zeby bylo jasne.
Oplacam sie ZUSowi, choc szlag wie, czy dozyje
pierwszego dnia emerytury - jeszcze kawal drogi
przede mna.

Natomiast, w dupie mam Swoich, ktorzy utopiliby mnie
w szklance wody za to co umiem; za to, ze mam wlasne
zdanie i potrafie uzasadnic swoje wybory logicznie,
i sensownie ich bronic.
Obcy nie pytaja, w jakiego boga wierze. Obcy pytaja,
co potrafie robic i czy robie to dobrze. A widocznie tak jest,
skoro znajduje tu prace bez zadnego problemu i jestem
polecana pieknymi listami referencyjnymi.
Swoi kazali mi sie sprzedawac - dostalabym prace za
donoszenie, za klamstwa i hipokryzje, za przewaly na
fikcyjnych przetargach, do ktorych mnie na lewo zapraszano.

I tak dalej.

Swiat jest dla mnie, a nie ja dla swiata.
Mesjasz byl jeden - nie zamierzam przywdziewac jego szat.

56. Data: 2013-03-18 22:11:14

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 18 Mar, 21:09, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Najłatwiej więc cienie wyrzucić do kosza, spalic biblioteki, zagłuszyc
> głos
> historii - i jak Hanusia poddać się Dobroci Obcych.

Mowisz, ze az tak Ci nudno, ze musisz mnie zaczepiac?

A kim byli Twoi przodkowie, ze strony meza?
Chlopami czy szlachciurami?

Jak myslisz, fajnie jest chelpic sie majatkiem,
zdobytym poprzez nekanie / uciskanie / innych?

Historia to nie tylko tak zwany polski mesjanizm.
To rowniez wyzysk i nedza, ktorej doznawali chlopi,
tacy sami ludzie jak szlachta, tyle ze mieli nieco
mniej szczescia w losowaniu chybil/trafil, miejsca
swoich narodzin.

==================

Już Cię miałem pokochać- a tu masz: Hania jest socjalistką. No i jak teraz
będzie?
:-))

p.s.

Gdzie w Europie nie było feudalizmu- i chłopi mieli lepiej?

--

Chiron

57. Data: 2013-03-18 23:19:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 23:11, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> [...]
> :-))
>
> p.s.
>
> Gdzie w Europie nie było feudalizmu- i chłopi mieli lepiej?

Nie debilu , pałą po ryju dostawałeś i zielony z głodu chodziłeś i
taka była tradycyjna polska, o którą tak wyjesz, aż normalnym oczy na
wierzch wychodzą jak zmanipulowany cep chce bata na ryja i innych
wyzwywa od antypolaków i socjalistów kto napisze jak było.

58. Data: 2013-03-18 23:34:18

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 23:11, "Chiron" <i...@g...com> wrote:

> Już Cię miałem pokochać- a tu masz: Hania jest socjalistką. No i jak teraz
> będzie?
> :-))

Bardziej komunistka, jak jusz.
A tak jeszcze bardziej, to podobaja mi sie idee
przypisywane Chrystusowi.
A ponizej tekst, ktory znalazlam szukajac odpowiedzi
na zapytanie, czy Chrystus byl komunista :)

Powiedzmy, ze sie podpisuje pod tym i ja.

Jezus Chrystus był komunistą!
Autor | ~Teolog [188.47.74.*] 2011-12-23 14:13

"Nie był ani liberałem (choć posługuje się metaforami biznesowymi),
ani socjalistą (choć pojawiają się wątki z redystrybucją). Był rasowym
komunistą. Nie bez powodu współcześni neo-marksiści jak Badiou czy
Zizek zaczytują się w Nowym Testamencie jak powiada z komunistycznym
zacięciem apostoł Paweł: "Nie o to bowiem idzie żeby innym sprawić
ulgę a sobie utrapienie, lecz żeby była równość (2 Kor 8,13)"
wyrażając myśl Zizka który uważa że w XXI nie będziemy wybierać miedzy
etatyzmem a liberalizmem, ale miedzy redystrybucyjnym socjalizmem a
znoszącym własność prywatną środków produkcji komunizmem. Zresztą
Chrystus, co doskonale rozumieli chcący powrócić do tych idei
Franciszkanie, głosił radykalne idee egalitarne, jak powiada też
Paweł: nie ma różnicy miedzy żydem a nie-żydem, miedzy kobietą a
mężczyzną itd. Był też ostro przeciwko posiadaniu czegokolwiek na
własność, wszystko co miał (Jezus i jego uczniowie), było wzięte w
nawias użytkowania a nie posiadania."

http://www.bankier.pl/forum/temat_jezus-chrystus-byl
-komunista,10709137.html

59. Data: 2013-03-19 00:20:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 00:34, Hanka <c...@g...com> wrote:

> [...]
> mężczyzną itd. Był też ostro przeciwko posiadaniu czegokolwiek na
> własność, wszystko co miał (Jezus i jego uczniowie), było wzięte w

Chiruś plujesz na Dzizusa.:-D

60. Data: 2013-03-19 06:48:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]

mężczyzną itd. Był też ostro przeciwko posiadaniu czegokolwiek na
własność, wszystko co miał (Jezus i jego uczniowie), było wzięte w

=============================

Wiem, znam- "Chrystus z karabinem na ramieniu" i tym podobne teologie
wyzwolenia- obecnie jednak istniejące (całe szczęście!) w szczątkowej
postaci. Dokładnie zupełnie poprzeinaczany, makabrycznie wręcz spłycony-
Nowy Testament. To temat na bardzo szeroką dyskusję- jak chcesz oczywiście,
możemy o tym pogadać.
Ja bardziej jednak chciałem nawiązać do innych Twych wątków, w których
piszesz niepochlebnie o sobie (o Polakach, Polsce)- i zawzięcie nie chcesz
odpowiedzieć na pytanie o los chłopa pańszczyźnianego w innych krajach
Europy. Ja zapraszam Cię tylko do przyglądania się uważnie swoim emocjom,
myślom- jak spotkasz człowieka, który w obcym dla siebie państwie w czambuł
potępia swój naród. Może też zauważysz, jak traktują go inni. I dla odmiany:
spotkasz np Polaka, który w Niemczech chwali się swoją polskością- jak go
traktują Niemcy.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Stankiewicz o "Kolonii Poland"
"Bądź moim actimelkiem!"
Reprezentanci narodu biskupów zagarneli pochówek.
Na tok fm
Zażółcony tego uczy obecnie katolicka propaganda.