Ziemkiewicz o "Kolonii Poland"

71. Data: 2013-03-19 11:52:14

Temat: Re: Ziemkiewicz o "Kolonii Poland"
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruda**" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
news:51484d18$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...

> pieniądze swoje wypłaciłam na wszelki wypadek kilkanaście
> przed dziewiąta rano - czyli słowa xmxmxmxm w gówno się zamieniły.
> niemniej, troszkę mnię wzdrygnęła zbieżność przypadków, że oto
> na drzwiach mojego banku była wiadomość, że o 11 bank zamykają
> z powodu zebrania.

Powedz, ze zartujesz, albo przynajmniej jestes w ciazy?

> ciekawa jestem tylko jak to się przełoży na to co przed chwilą
> słyszałam w zerce, że rząd cypryjski opodatkował pieniądze ambasady
> polskiej- de facto chyba poleskie. nie znam sie na polityce ani
> nomenklaturze jej przypisanej więc zapytuje ??? hę ? ghost ?

No oczywiscie, ze opodatkowac moze, a ruscy myslisz, ze czemu wrzeszcza?
Mafiozi i inni oligarchowie traca kase (Cypr mial niezle warunki, wiec
walili drzwiami i oknami). Tyle, ze to dopiero sa przymiarki (ewentualnie
chwilowa blokada mozliwosci wyplaty), bo tam zdaje sie jeszcze parlament
musi sie wypowiedziec i moze powiedziec: nie.

Ale - CYPR TO NIE POLSKA, Cypr jest w dupie i de facto unia go zmusza do
dratycznych krokow. MY W DUPIE NIE JESTESMY, mimo, ze chirony iksele i inne
druchny bardzo tego pragna (dzieki Ci Panie Boze, zes nas od PiSu ocalil).

Ale - gdyby wszyscy na raz w Polsce rzucili sie do bankow, faktycznie bylby
problem (jak w dowolnym zakatku tego swiata).

Wiem, znow sie boisz.

72. Data: 2013-03-19 12:03:11

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-19 12:52, Ghost pisze:

> Użytkownik "Ruda**" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Powedz, ze zartujesz, albo przynajmniej jestes w ciazy?

nie jestem, ale gdyby nie te ciułacze, to sadzę że parę osób
stąd już kilkakrotnie nie doczekałoby się w kolejce z NFZ

> [...]
>
> Ale - gdyby wszyscy na raz w Polsce rzucili sie do bankow, faktycznie
> bylby problem (jak w dowolnym zakatku tego swiata).

nie no, teraz juz znacznie mniej. idę cos przekąsić :)
dzięki za łopatologię :* ale ciułacze z miesiąc potrzymam
przynajmniej do końca miesiąca i jutra kiedy to niezadowoleni
mają podobno rząd obalać na ulicy. ech żyźń...ciężko w niej apolitycznej
pacyfistce

73. Data: 2013-03-19 14:09:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 08:38, leszek niewiadomski <l...@i...invalid> wrote:
> [...]
Polski. Po góra 20 latach nasz punkt dojścia doskonale symbolizuje reklama samochodu,
w której polscy piłkarze pod dyktando niemieckiego trenera zachwalają "niemiecką
jakość z polskiej fabryki" - pisze. - Polak biega po boisku i poci się przy taśmie
montażowej, Niemiec kieruje i zgarnia zysk. A dlaczego zysk z polskiej fabryki nie
bogaci Polski, tylko Niemcy?

ministrowi Boniemu, gdy tłumaczył fiasko projektów informatyzacji państwa. I nikt mu
nie zaprzeczył. Tak historia zatoczyła koło: państwo neokolonialne, jakim jest III
RP, zamiast wybijać się na niezawisłość, dobrowolnie poddało się ponownej
kolonizacji.

Rzeczy".

> [...]
> ale jak u znajomych cos obejrze, to dziwie mnie zachodnie geby w
> polskich reklamach, obcy aktorzy w polskich filmach ... Pewnie w
> ojczyznie maja ich dosyc lub uciekaja przed fiskusem? Jak niejaki
> Depardieu? ;-)
> ln.
> --
> "As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a
> comparison involving a security service, or a calling the opponent an
> agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The

To beztalencie, jest to pokolenie tych arystów co tylko za komuny
potrafiło śpiewać jak Pietrzak. Muszą mieć ucisk aby śpiewać, jak nie
ma to wymyślą ucisk by śpiewać. Bez komunizmu po prostu żyć nie
potrafią, wrócić komune aby jego dzieci znowu umiały śpiewać. Target
który nic nie ma z siebie do powiedzenia. Pseudoartyści i
pseudointelekrualiści.

74. Data: 2013-03-19 14:55:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 08:57, m...@g...com wrote:

> Swiat jest w Nas a my w Nim...
> On jest i dla nas i my dla niego tak samo jak jest pomimo nas...
> Czy tak trudno poszerzyc swoja przestrzen mentalna by to pojac?
> idac dalej:
> Bog jest Rzeczywistoscia-Rzeczywistosc jest Bogiem ;)

Tak masz racje , ale tylko w przypadku schizofrenii, bo jest to
regresja do stanu płodowego, gdzie dziecko nie odróżnia brzucha mamy
od własnego istnienia i świat jest nim a on światem. Czyli ze strachu
przed życiem, przed sobą jako jednostką, przez bicie ojca ,spowrotem
wróciłeś do brzucha mamusi. Świetnie to rozumiemy.

75. Data: 2013-03-19 15:10:55

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-18 09:58, m...@g...com pisze:
> [...]
boisku i poci się przy taśmie
> montażowej, Niemiec kieruje i zgarnia zysk. A dlaczego zysk z polskiej fabryki nie

Takie tam pieprzenie bez znajomości tematu.
Dzięki temu, że Niemcy ostro się wzięli za walkę z kryzysem, czyli m.in.
przed upadkiem przemysłu motoryzacyjnego - Polak miał pracę a skutki
kryzysu u nas były bardzo łagodne.

Takie 'pytania' można sobie tworzyć dowolnie, np:

"A dlaczego zysk z kanadyjskich złóż miedzi idzie do KGHM i zasila
polski budżet, a nie kanadyjskiego obywatela ?"

76. Data: 2013-03-19 15:24:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Mar 2013 13:03:11 +0100, Ruda** napisał(a):

> [...]
> przynajmniej do końca miesiąca i jutra kiedy to niezadowoleni
> mają podobno rząd obalać na ulicy. ech żyźń...ciężko w niej apolitycznej

Masz rację, ze wypłaciłaś - u nas w końcu Rosjanie swojej forsy masowo nie
trzymajom, to i Twojej skromnej kupki nie miałby kto bronić. Tymczasem na
Cyprze pomysłowi parlamentariusze już zrozumieli, że Ruskim odebrać ich
moniaki to gorzej niż wojna 3333-)
http://natemat.pl/54733,cypr-jednak-nie-ograbi-obywa
teli-rzecznik-rzadu-wyglada-na-to-ze-parlament-nie-z
aakceptuje-podatku
--
XL

77. Data: 2013-03-19 18:44:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przynajmniej do końca miesiąca i jutra kiedy to niezadowoleni
> mają podobno rząd obalać na ulicy. ech żyźń...ciężko w niej apolitycznej

Cypryjski parlament powiedzial NIE (ciekawe ilu tamtejszych
parlementarzystow jezdzi do Rosji).

78. Data: 2013-03-19 20:11:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 19 marca 2013 15:55:28 UTC+1 użytkownik glob napisał:

> [...]
>
> przed życiem, przed sobą jako jednostką, przez bicie ojca ,spowrotem
>
> wróciłeś do brzucha mamusi. Świetnie to rozumiemy.

Lustereczko się kłania ;P

79. Data: 2013-03-19 20:24:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Mar 2013 19:44:38 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ruda**" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Cypryjski parlament powiedzial NIE (ciekawe ilu tamtejszych
> parlementarzystow jezdzi do Rosji).

Chyba pożyczać pieniądze. Oj, człecze...

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/rosja-ost
ro-o-cyprze-praktyka-jak-w-radzieckich-czasach,31261
1.html

"(...)Subtelna przestroga

Rosyjski minister finansów również wyraził swoje niezadowolenie z powodu
decyzji władz Cypru i działań UE w tej sprawie. - Mieliśmy porozumienie z
naszymi kolegami ze strefy euro, że będziemy koordynować nasze działania -
stwierdził Anton Siluanow. - Okazało się jednak, że decyzja o nowym podatku
trafiła pod rozwagę bez rozmowy z Rosją. Weźmiemy to pod uwagę podczas
rozważania zrestrukturyzowania naszej pożyczki dla Cypru - przestrzegł
Rosjanin."

--
XL

80. Data: 2013-03-19 21:11:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 21:11, m...@g...com wrote:

> Lustereczko się kłania ;P

Ja nie mam schizofreni ty masz wyszystkie objawy.

Stankiewicz o "Kolonii Poland"
"Bądź moim actimelkiem!"
Reprezentanci narodu biskupów zagarneli pochówek.
Na tok fm
Zażółcony tego uczy obecnie katolicka propaganda.