Zima - czas pomyslow

11. Data: 2004-11-11 17:02:34

Temat: Re: Zima - czas pomyslow
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Dirko" <d...@5...pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Thursday, November 11, 2004 12:15 PM

> Hejka. Zainteresowałeś mnie Tadziu tą lutnią. Dobry pomysł, bo nie
>wystarczy polska zawierucha, trzeba amerykańskiego tornada, żeby
>szarpnąć jej strunami ;-)
:)))))
chyba za bardzo namotalem
mialem na mysli cos w rodzaju skrzyni rezonasowej z paroma otworami
zawieszona gdzies w przewiewnym miejscu
by wiatr na niej wygrywal melodie
:)
wydawalo mi sie
ze to nazywa sie "lutnia" Pana
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

12. Data: 2004-11-11 17:13:47

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]

Golnołeś naleweczki, lutownicę masz w ręce i pana odgrywasz?
:-))
Pozdrawiam
skryba

13. Data: 2004-11-11 17:50:19

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

JoShi wrote:

> Mam nadzieje, ze masz wyrozumialych sasiadow, ktorzy beda odporni na te
> dzwieki :) No chyba, ze nie masz sasiadow.

Owszem, sasiadow biore jak najbardziej pod uwage. Miejsce, w ktorym bedzie
syrinks (Dzieki, Dirko, za nazewnictwo - rowniez nie wiedzialam, ze
multanki to wlasnie takie piszczalki) jest odlegle od najblizszego
sasiedzkiego domu o 100 metrow, wiec chyba nie najgorzej, no i bambus nie
jest taki glosny.
Magdalena Bassett

14. Data: 2004-11-12 15:33:58

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl>
> A gdybyś pod postem sie podpisał to klawiatura by się zmęczyła cy cóś?
>
> Pozdrawiam kategorycznie
> skryba* antyanonim**

* Imię
** Nazwisko
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

15. Data: 2004-11-12 15:35:38

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com>
> [...]
> multanki to wlasnie takie piszczalki) jest odlegle od najblizszego
> sasiedzkiego domu o 100 metrow, wiec chyba nie najgorzej, no i bambus

Bambus nie jest głośny ale dzieci już tak, 100 metrów to bardzo blisko.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

16. Data: 2004-11-12 19:24:27

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> * Imię
> ** Nazwisko
> :-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Jurku, nie molestuj jajcarzu - please.
:-))
Pozdrawiam
skryba

17. Data: 2004-11-13 02:22:43

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> [...]
> bedzie
> nie
>
> Bambus nie jest głośny ale dzieci już tak, 100 metrów to bardzo blisko.

Ale bierz pod uwage ze nasza farma to mala farma do ktorej od czasu do
czasu ktos zaglada, nie wiecej niz po 2-4 osoby naraz sadzac z tego co sie
dzieje na innych farmach w okolicy o podobnym formacie. Rzadko, moze 2-3
razy w roku bedzie wieksze party, napewno przedyskutowane z sasiadami.
Czyli w sumie nie bedzie raczej sytuacji, gdzie gromada dzieci wrzeszczy
godzinami na caly glos. W ogole nasz kraj to kraj starych ludzi, i rodzice
podrozujacy z dziecmi to raczej wyjatek niz zasada. Dodatkowo sadzimy w
tym roku na obrzezu calej farmy cyprysowce Leylanda w odleglosci 1.80 m od
siebie, i bedziemy je podlewac herbata kompostowa, wiec w ciagu 3 lat
bedziemy miec piekny zywoplot wyciszajacy i odgradzajacy widokowo od
sasiadow. Na jednym boku naszego prostokata mamy juz posadzone wierzby i
bedziemy sadzili inne drzewa, zeby stworzyc potrojny miejscami, lub
podwojny, szpaler wygluszajacy. Nasi sasiedzi, ktorzy sa najblizej bramy,
zostali wielokrotnie ostrzezeni, ze bedziemy otwarci za rok, itd. Oni
zdaje sie tylko na to czekaja, maja juz ustawione lornetki przed domem, i
wogole kochaja obserwowac sasiedztwo. Kara boska ale i tez za darmo system
strazy. Na drugim plocie nikogo nie ma, dom jest w innej czesci
posiadlosci, i my przylegamy jakby do ich tylu. Wybralismy te posesje
wlasnie ze wzgledu na dostep z glownej drogi, bez przejazdu kolo czyjegos
domu. nie wiem, czy ten szkic bedzie wygladal, tak jak ja go widze.
Krotkie boki tych dzialek maja 100 metrow, dlugie 220 metrow

| |________________________|_______________________
| | ___ |
___ |
| = | | | |
| |
| | |___| |
|___| |
| |________________________|_______________________|
| | ____ | |
___ |
| = |nasz| | farma | |
| |
| | |dom| | |
|___| |
| |________ |_________| |__
|_______________________|__________________
____________________wjazd___________________________
____glowna
droga_________________

Magdalena Bassett

18. Data: 2004-11-13 02:31:34

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

____glowna
> droga_________________
>
> Magdalena Bassett

Niestety, zupelnie sie pomieszalo. Jutro sprobuje cos naszkicowac i
zeskanowac.
MB

19. Data: 2004-11-13 08:12:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

____glowna
> droga_________________
>

> Magdalena Bassett

Krajobraz koreański ?

Pozdrawia już boletus

20. Data: 2004-11-13 18:04:35

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Krajobraz koreański ?
>
> Pozdrawia już boletus

Co Ci z ta Korea? Tesknisz?

MB

Czy przezimuje
Przycinanie oleandra
podpory dla róż
Jak przyciąć winorośl?
intrygująca paskuda w ogrodzie japońskim