Zima - czas pomyslow

31. Data: 2004-11-15 06:19:44

Temat: Re: Zima - czas pomyslow
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz Ci dawno wyslalam :( Ostatnio wiele paczek z Polski i do Polski nie
> dochodzi.
> Magdalena Bassett

Dam znać jak dojdzie.Najbardziej podoba mi się lawenda
na śniegu.Czy te patyczki przy roślinach to oznaczone
odmiany?
Mirzan

32. Data: 2004-11-15 17:30:25

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Super ! Patrzcie grupowicze, jak powinien
> być ustawiony ogródek.
>
> Pozdrawia w porządku boletus

Co ty. To nie ogrodek, to pole produkcji olejku eterycznego. Moj ogrodek
pod sznurek to raczej nie jest.
MB

33. Data: 2004-11-15 17:40:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ty. To nie ogrodek, to pole produkcji olejku eterycznego. Moj ogrodek
> pod sznurek to raczej nie jest.
> MB

Aha. Domek słabo widoczny.

Pozdrawia bez lupy boletus

34. Data: 2004-11-15 18:57:01

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Czy te patyczki przy roślinach to oznaczone
> odmiany?
> Mirzan

Tak, ale tylko tymczasowo. Jestem w trakcie robienia tabliczek ceramicznych
z plaskich kawalkow gliny, w ktorych wyduszam nazwy metalowymi literami.
Zmudna robota. Te tabliczki beda zawieszone na pretach z hakiem,
pomalowanych na czarno. Same tabliczki beda jasne, z granatowymi literami.
Magdalena Bassett

35. Data: 2004-11-15 21:59:46

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zmudna robota. Te tabliczki beda zawieszone na pretach z hakiem,
> pomalowanych na czarno. Same tabliczki beda jasne, z granatowymi literami.

Czy te gliniane tabliczki będziesz wypalać w piecu do ceramiki?
MIrzan

36. Data: 2004-11-15 23:21:28

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Czy te gliniane tabliczki będziesz wypalać w piecu do ceramiki?
> MIrzan

Tak! nawet dwa razy :))
MB

37. Data: 2004-11-16 06:31:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak! nawet dwa razy :))
> MB

Lawenda zostawia Ci dużo wolnego czasu na zabawę.
Mirzan

38. Data: 2004-11-18 00:33:19

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Lawenda zostawia Ci dużo wolnego czasu na zabawę.
> Mirzan

Ty widzisz to jako zabawe, a ja jako marketing. Odwiedzajacy widzac
ceramiczne tabliczki bedzie widzial moja farme jako cos z wyzszej polki.
Gdybym miala kartoniki wypisane dlugopisem, tez by pewnie dzialalo, tylko
wrazenie byloby nieco inne. Wszystko to sluzy masazowi marketingowemu,
zeby przygotowac klienta na szok cenowy, gdy wejdzie do mojego sklepiku.
Postrzegajac farme jako "lepsza", bedzie gotowy zaplacic wyzsza cene za
moje unikalne, recznie robione produkty.

No a w koncu nie mam za duzo wolnego czasu, bo farma lawendowa i wszystko
z nia zwiazane to tylko praca uboczna, mozna powiedziec hobby, poza moim
glownym zajeciem, czyli moja agencja reklamowa, ktora zarabia na te
wszystkie pomysly :))

Magdalena Bassett

39. Data: 2004-11-18 01:20:45

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> glownym zajeciem, czyli moja agencja reklamowa, ktora zarabia na te
> wszystkie pomysly :))
>
> Magdalena Bassett

He he, a ja myślałem, że zarabiasz
w kuluarach restauracji.

Pozdrawia smakowicie boletus

40. Data: 2004-11-18 06:00:11

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Postrzegajac farme jako "lepsza", bedzie gotowy zaplacic wyzsza cene za
> moje unikalne, recznie robione produkty.

Skoro to taki ma cel, to rozsądnie i prawidłwo.Takie tabliczki
mogą mieć większą wartość dla firmy reklamowej niż dla samej
lawendy.
Widziałem piękne świece, kwiaty zalewane parfiną, może przyda
Ci się pomysł.
Pozdrowiena. Mirzan

Czy przezimuje
Przycinanie oleandra
podpory dla róż
Jak przyciąć winorośl?
intrygująca paskuda w ogrodzie japońskim