Re: Zimne ręce i stopy.

From: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zimne ręce i stopy.
Date: Tue, 10 Jan 2006 16:02:01 +0000 (UTC)

10.01.2006: Trapez wrote:

> Główną przyczyną jest zanieczyszczenie jelita grubego. Przekłada się to na
> słabe ogrzewanie, kóre w tym organie zachodzi poprzez pracę flory
> bakteryjnej oraz gorsze wchłanianie składników pokarmowych. Nie ma
> migrenowców czy nisko czy wysokociśnieniowców ot tak bez przyczyny. Winne
> są błędy w trybie życia m.in. w odżywianiu.

Aleś się uparł na to jelito. Ja np. szamam jogurty, kefiry, warzywa, unikam
tłuszczów i fastfood, ale dopóki nie zaczniesz się ruszać, to te diety i inne
bzdety można sobie gdzieś wsadzić, bo nic nie dają. Zdrowy tryb życia, to nie
tylko zdrowa dieta i jelito pod specjalnym nadzorem. To nieustanny proces i
szereg czynników.

Tak na marginesie - niech niewiasty, które mają tego typu problemy w zimie,
że mają lodowate ręce i stopy, przebiegną się na świeżym powietrzu 5 km
swoim tempem - ale bez przerwy. 100% gwarancja, że tak im się zrobi
gorąco, nie tylko w te lodowate miejsca, że omało striptizu nie zrobią.
Polecam - właśnie przemierzyłem Kraków, bo spieszyłem się na 1-szy przystanek
mojego autobusu. :>

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }