Re: Zimni ogrodnicy?

1. Data: 2004-04-21 19:38:41

Temat: Re: Zimni ogrodnicy?
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:c65ren$9vp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pankracy 12.05 Serwacy 13.05 Bonifacy 14.05 i zimna Zośka 15.05
> do tego czasu mogą być przymrozki

Jak myślicie; czekać i mieczykami i daliami, czy już sadzić?
Dzisiaj posiałam len i komplet porcelanek w 3 kolorach.
pozdrówka
Anka

2. Data: 2004-04-21 20:29:40

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> Jak myślicie; czekać i mieczykami i daliami, czy już sadzić?
> Dzisiaj posiałam len i komplet porcelanek w 3 kolorach.

zakwitnie to znaczy że ziemia jest dostatecznie nagrzana i to ma się do
regionów w kraju bo nie wszędzie jeszcze forsycje kwitną Pozdrawia Teresa

t...@o...pl

3. Data: 2004-04-21 20:40:20

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Jak myślicie; czekać i mieczykami i daliami, czy już sadzić?
> Dzisiaj posiałam len i komplet porcelanek w 3 kolorach.

będzie takich przymrozków żeby w błąb ziemi doszły tak że forsycja
najlepszym termometrem Pozdrawia Teresa
t...@p...pl

4. Data: 2004-04-21 20:48:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| Jak myślicie; czekać i mieczykami i daliami, czy już sadzić?
| Dzisiaj posiałam len i komplet porcelanek w 3 kolorach.

Ja normalnie sadzę pod koniec kwietnia - zanim wzejdą, to będzie juz po
ogrodnikach, albo też będą na tyle małe, że zwykły karton je osłoni.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-04-21 21:47:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-04-22 05:28:13

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wdepnąć :). Canny też już wysadzasz? Pewnie. Ja też tak zrobię. W lutym
kupiłam 3 polskie, bo te przywiezione z Holandii zgniły a flance są aż po 12
zł. W sobotę jadę na ktakowską gieldę w Balicach. Tam jest najtaniej.
pozdrawiam wesoło
Anka

7. Data: 2004-04-22 06:44:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> wdepnąć :)
:)
ponderosa ma 11 000 m.kw
z czego na ogrod i staw wypada ze 4 000
i jeszcze przez jakis czasnie bedzie mi braklo mijesca na sadzenie i sianie
:)
> [...]
12
> zł. W sobotę jadę na ktakowską gieldę w Balicach. Tam jest najtaniej.
wysadze choc szczerze mowiac
kanny niezbyt mi sie podobaja
i mam nadzieje
ze choc one mi zgnily w tym kopcu
:)

8. Data: 2004-04-22 07:31:43

Od: "Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote in message <00e001c42835$0b0262e0$a0484cd5@d3h6c1>...

>ponderosa ma 11 000 m.kw
>z czego na ogrod i staw wypada ze 4 000
>i jeszcze przez jakis czasnie bedzie mi braklo mijesca na sadzenie i sianie
>:)

A ja mam do dyspozycji jakies (optymistycznie liczac ) 30 m2
Nie ma sprawiedliwosci ... bu ...

pozdrawiam

Andrzej

9. Data: 2004-04-22 18:55:00

Temat: Re: Zimni ogrodnicy?niesprawiedliwosc
Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam do dyspozycji jakies (optymistycznie liczac ) 30 m2
> Nie ma sprawiedliwosci ... bu ...
>
> pozdrawiam
>
> Andrzej
Fakt,
nie ma sprawiedliwości ;-((((( na tym swiecie

Od dwoch tygodni proboje _upolowac_ sasiada,
by .......oddal w bezplatne uzytkowanie kawałek swojego tarasu ;-)))
Sasiad pracuje gdzies w Malopolsce;-)))) w domu jest raz, dwa razy na
miesiac.
Taras u niego duzy i pusty ;-))) Przynajmniej czesc moich iglakow moglaby
zdobic teren za murkiem.
A ja mialabym miejsce na moje datury i cos nowego ;-))))
Od tygodnia dorobilam sie wyższego ogrodzenia razem z murkiem - jakies 1,80
m - plotek i juz kombinuje jakby poprowadzic moje badziewie na dwoch
poziomach ;-))))
Kto ma pomysl?
Zyczcie powodzenia
Maria T.

Zapraszam na:
http://www.ono.ipon.pl
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

10. Data: 2004-04-22 20:56:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Fakt,
> nie ma sprawiedliwości ;-((((( na tym swiecie
:)
zycie to nie jest bajka
i chyba nikt wam tego nie obiecywal
ze bedzie bajka
:))))
we wszystkim jednak mozna znalesc jakis pozytyw
wieksza dzialka to wiecej pracy przy jej utrzymaniu
:)))))))
> [...]
1,80
> m - plotek i juz kombinuje jakby poprowadzic moje badziewie na dwoch
:)
ja lubie tarasy
bedzie ich troche u mnie na ponderosie
:)
jesli mozna Tobie doradzic
to najefektowniej wygladaja takie wijace sie finezyjnie
zarowno w pionie jak i poziomie
:)
jak mi przyslesz swoj adres na priv
bez tych antyspamowych wstawek
to podesle jakies fotke swoich
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

> "gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

Re: [zdjecia] A to moja spozniona wiosna...
Re: ogrody - 1 maj i photo project
Re: Powitanie i pare pytan!
Re: krzewy kwitnące ( trochę długie)
Re: Jaką kosiarkę kupić - (Bosch Rotak 40 ?)