Zimno!!!

1. Data: 2001-03-26 10:24:57

Temat: Zimno!!!
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co moge sobie zapodac w pracy, coby mnie troche ugrzalo? Qrde, dzisiaj mam w
pokoju chyba z 10 C - wiatr od wschodu wial przez caly weekend w otwarty
wywietrznik, okna sa nieszczelne i wentylatory od komputerow przeciagi
robia...

totalnie zhibernowany
Jader

1. Data: 2001-03-26 10:29:09

Temat: Re: Zimno!!!
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> Co moge sobie zapodac w pracy, coby mnie troche ugrzalo?

Kawę (lub herbatę) z rumem (bezalkoholowym rzecz jasna :))

> totalnie zhibernowany

zazdroszczę - u mnie w pokoju w pracy temp. nigdy nie spada poniżej 25
deg, a w porywach dociąga do 40 deg (latem w słoneczny dzien)

i nie ma jak zamontować klimy :((

sadyl

1. Data: 2001-03-26 10:38:08

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader <j...@p...com.pl> wrote in message
> Co moge sobie zapodac w pracy, coby mnie troche ugrzalo?
Nie wiem jakie masz mozliwosci przygotowania czegokolwiek w pracy. Mnie
pomaga goraca herbata z cytryna i cukrem. Super sa tez cieple, geste zupy
ale skad je wziac w pracy?
Pozdrawiam cieplo :)
Asia

1. Data: 2001-03-26 10:56:56

Od: "Sorel" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał ...
> Co moge sobie zapodac w pracy, coby mnie troche ugrzalo?
[ciach]

Eeeee, może nie w pracy, ale na rozgrzewkę - idealne!
Tabliczkę czekolady (mleczna, bez żadnych dodatków) rozpuścić w
rondelku. Jak się rozpuści, to wrzucić łychę miodu i zabełtać (mały
gaz!!!). Po chwili wlać pół litra wódki czystej (!!!). Podgrzać,
mieszać, coby się rozpuściło i wymieszało. Można zagotować, ale na
krótko, bo szkoda %%%%. Zagotuje się szybko, bo gorzałka gotuje się w 80
stopniach.
Pić gorące!!!! Zapach wali w nochala i ścina z nóg, ale efekt
_m_u_r_o_w_a_n_y_. Na cacy.
Po spożyciu nie siadać na lodzie - można wypalić przerębel...

Sorel...
....cholera, co tak tu zimno...

1. Data: 2001-03-26 12:36:50

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader napisal:

> [...]
> pokoju chyba z 10 C - wiatr od wschodu wial przez caly weekend w otwarty
> wywietrznik, okna sa nieszczelne i wentylatory od komputerow przeciagi

Herbatę po góralsku :-)

Krycha

1. Data: 2001-03-26 12:44:50

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader <j...@p...com.pl> wrote in message
> Co moge sobie zapodac w pracy, coby mnie troche ugrzalo?

Jader i jak ? Nie zamarzles?
Asia

1. Data: 2001-03-26 12:53:14

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sadyl" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Kawę (lub herbatę) z rumem (bezalkoholowym rzecz jasna :))
> sadyl

To sie nazywa herbatka z pradem:)))
Ja lubie gorace mleko z lyzka miodu .

Jola L-L

1. Data: 2001-03-26 14:13:22

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Co moge sobie zapodac w pracy, coby mnie troche ugrzalo?

Bezakoholowo można kawę z imbirem to jest exxtra
pozdr.Alex

1. Data: 2001-03-27 01:59:58

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokoju chyba z 10 C - wiatr od wschodu wial przez caly weekend w otwarty
> wywietrznik, okna sa nieszczelne i wentylatory od komputerow przeciagi

Jezeli w pracy sam sobie jestes szefem to JACK DANIEL'S.
Jezeli nie, to polecam rozgrzewke Aztekow.
Gorace kakao na pelnotlustym mleku,mocno oslodzone i pod
koniec gotowania dodaj szczypte Cayene Pepper,szczypta
na filizanke (objetosciowo= 4 lebki od zapalek).
Uwaga to nie moze byc zwykla ostra papryka.
Cayene nie ma smaku papryki,w ogole nie ma zadnego smaku tylko
pali jak diabli.Pije sie oczywiscie na goraco.
Spocisz sie po wypiciu nawet gdybys w szortach
wyszedl na mroz.
smacznego

Marek,glodny...

1. Data: 2001-03-27 03:02:06