zimowit - wczoraj i dziś

11. Data: 2006-09-21 15:44:15

Temat: Re: Zimowit - nowe
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Sep 2006 16:12:29 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> stojące

> Położyły się już? :)

Ja mam bógwico niezidentyfikowane, zawsze się kładły. W tym roku stoją.
Sucho mają i odkąd zakwitły nie apdał deszcz.
Za to krokusy jesienne ani myśla wyleźć...Porażka, ładnie kwitły mi tylko
jednego roku.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

12. Data: 2006-09-21 16:38:33

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam bógwico niezidentyfikowane, zawsze się kładły. W tym roku stoją.
> Sucho mają i odkąd zakwitły nie apdał deszcz.

U mnie też stojące , nawet te ktore się kładły .
Większość sadzę między gałęziami jałowca , czy innego iglaka płożącego ,
wtedy nie problem z pokładaniem się , mają podporę :-)

> Za to krokusy jesienne ani myśla wyleźć...Porażka, ładnie kwitły mi tylko
> jednego roku.

Poczekaj jeszcze , mają jeszcze czas , kwitną dopiero na początku
pażdziernika .
Zresztą wydaje mi się , że jest dla nich trochę za cieplo i spóżnią się
trochę .
Zawilce wielkokwiatowe zakwitly , poczuły chyba wiosnę .

Pozdrawiam TeresaR

13. Data: 2006-09-21 18:41:02

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam :) Kupione od p.R.

> Za to krokusy jesienne ani myśla wyleźć...Porażka, ładnie kwitły mi tylko
> jednego roku.

Na krokusy jesienne jest jeszcze zbyt wcześnie.Zaczynają ok. połowy
października.
Pozdrawiam, Krystyna

14. Data: 2006-09-21 21:16:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Sep 2006 20:41:02 +0200, z...@o...pl napisał(a):

> Na krokusy jesienne jest jeszcze zbyt wcześnie.Zaczynają ok. połowy
> października.

No tak, pozajączkowały mi się terminy.
Co nie zmienia faktu iż co roku jest ich jaby mniej;(

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

15. Data: 2006-09-22 07:21:50

Temat: Re: zimowit - wczoraj i dziś-dlugie (OT)
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

...[ciach], mam pare miejsc do zakrycia ( 3 metrowej
> wysokosci blacha robiaca za ogrodzenie,sciana poludniowa,
dł.ok.14mb )
> Ula -mia

Jaskółki już dawno ten problem rozwiązały.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

16. Data: 2006-09-22 19:46:09

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trochę .
> Zawilce wielkokwiatowe zakwitly , poczuły chyba wiosnę .

A u mnie zakwitła piwonia drzewiasta i co mam sądzić o tym? Chyba sie jej tez
coś poplątało.

Pozdrawiam , Elzbieta

17. Data: 2006-09-22 20:07:34

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> A u mnie zakwitła piwonia drzewiasta i co mam sądzić o tym? Chyba sie jej
> tez
> coś poplątało.

Pigwowiec z owocami i kawiatami .
Podobno mamy wiosenną jesień :-)

Pozdrawiam TeresaR

18. Data: 2006-09-22 20:10:52

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 21 Sep 2006 16:12:29 +0200, Basia Kulesz napisał(a):
>
> Za to krokusy jesienne ani myśla wyleźć...Porażka, ładnie kwitły mi tylko
> jednego roku.

Podpatrzylam dzisiaj swoje , mają już kielki , lada dzień będą widoczne :-)

Pozdrawiam TeresaR

19. Data: 2006-09-25 07:17:48

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Położyły się już? :)

Nieeee, jeszcze stoją na baczność :)

Pozdrawiam
Baśka

20. Data: 2006-09-25 10:38:17

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc napisał(a):

> Nieeee, jeszcze stoją na baczność :)

Moje tez stoja, ale z lekkim pochyłem ;-)

--

Gosia

rozmnażanie róż
usychanie tuja brabant