Zła córka

1. Data: 2007-05-10 18:43:46

Temat: Zła córka
Od: siostra <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wychodowałam na własnej piersi ..żmije ,rozpieszczoną
jedynaczkę,wychowałam bez ojca od 5-tego roku życia przy pomocy mojej
rodziny - sama. Dzisiaj ma 24 lata i nikogo nie sznuje ,mnie też.Czy
ktoś ma podobne doświadczenia?.

2. Data: 2007-05-10 19:42:10

Temat: Re: Zła córka
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siostra" <j...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

---
Wyrzuć [może "wypchnij"] z domu...już jest pełoletnia ;P

3. Data: 2007-05-10 20:14:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> Wyrzuć [może "wypchnij"] z domu...już jest pełoletnia ;P

tak skaj, skieruj jeszcze do psycho-loga

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

4. Data: 2007-05-10 20:27:28

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> ktoś ma podobne doświadczenia?.
>
> ---
> Wyrzuć [może "wypchnij"] z domu...już jest pełoletnia ;P

Zupełnie poważnie - popieram.

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

5. Data: 2007-05-10 20:34:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> tak skaj, skieruj jeszcze do psycho-loga

...mamuśkę...
[i nie do psycho-loga a do psychol-oga] ;P

6. Data: 2007-05-10 20:37:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Zupełnie poważnie - popieram.

...byle nie poważnie! Tylko nie poważnie...
[bo można stracić dziecko na zawsze] ;)

To trzeba zrobić jak[o] dobry żart:

"kiś kiś...
wyprowadź się dziś..." ;P

7. Data: 2007-05-10 21:29:51

Od: "Himera" <H...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f1vvr4$gk6$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> ...byle nie poważnie! Tylko nie poważnie...
> [bo można stracić dziecko na zawsze] ;)

a po co takie co nie szanuje?

> To trzeba zrobić jak[o] dobry żart:
>
> "kiś kiś...
> wyprowadź się dziś..." ;P

a ona do niej: "a spier%&&^^" :)

ale powaznie co tu gdybac ja nie wiadomo jaka byla sytuacja naprawde.

--
"It's hopeless, abandon ship!"

8. Data: 2007-05-10 21:35:32

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

roups.com...

> ...byle nie poważnie! Tylko nie poważnie...
> [bo można stracić dziecko na zawsze] ;)

W naturze to jest załatwione właśnie tak - np. u ptaków: nie leci, to
spadnie ;-)

A poważnie - fakt, mamuśka nie jest bez winy.

9. Data: 2007-05-10 23:15:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

roups.com...

> W naturze to jest załatwione właśnie tak - np. u ptaków: nie leci, to
> spadnie ;-)
>
> A poważnie - fakt, mamuśka nie jest bez winy.

U nos sie pado: "Trza było lać i paczeć jak puchnie..." ;)

10. Data: 2007-05-10 23:18:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <H...@a...org> napisał w
wiadomości news:f202sg$f29$2@inews.gazeta.pl...

ps.com...

> a po co takie co nie szanuje?

> a ona do niej: "a spier%&&^^" :)

na 18 urodziny sprezentować własne mieszkanie
i wymeldować z domu rodziców... ;)
A jak by póżniej pyskowała to...

Specyficzny rodzaj naukowej histerii
kawał
Komu egzorcyzm...komu mitrę komu zestaw do mszy, komu tefilim...a może wachadełko...!?
okreslcie sie
spotkałem się z kolegą