Re: Złamanie kostki bocznej prawej, kości strzałkowej

From: "Papa5merf" <P...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Złamanie kostki bocznej prawej, kości strzałkowej
Date: Fri, 9 Apr 2010 13:52:10 +0200

Órzytkownik "Lech Trzeciak" napisał:
>>> http://www.imagebam.com/image/a7bae174788603
> Na zły wzrok pomóc może okulista.

ok, muszę przyznać się do błędu, ale to nie kwestia wzroku, tylko zbytniego
skupienia się na krajobrazie przed zdjęciem i zaliczenie tych rys do niego a
nie do kości:O)

natomiast cała reszta tego co pisałem się zgadza, złamanie widać tylko
dlatego bo nastąpiło przemieszczenie kości, gdyby go nie było to złamanie
nie było by widoczne (nawet nie jest widoczne na zdjęciu obok, na kturym nie
widać przemieszczenia a złamanie jest:O)

> Gorzej, jeśli złamanie było, a na rtg po miesiącu widać, że się nie
> zrasta. Znam takiego jednego, co mu się przez dwa lata zrastało (tryb
> niedokonany) ale nie zrosło. W końcu jednak kolejnym ortopedom udało się
> go naprawić.

wybacz, ale tfoja logika mnie powala:O)
nie wiem czy na medycynie tego nie uczą, czy poprostu to przespałe, ale kość
dodatkowo się uwapnia zawsze po KAŻDYM naruszeniu struktury kości,
niezależnie od tego czy kość się zrasta, czy nie, czy złamanie było, czy
nie!:O)