Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Złamanie podudzia i strzałki - brak zrostu po 8 miesiącach - co dalej? Re: Złamanie podudzia i strzałki - brak zrostu po 8 miesiącach - co dalej?

Re: Złamanie podudzia i strzałki - brak zrostu po 8 miesiącach - co dalej?

From: JaMyszka <f...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Złamanie podudzia i strzałki - brak zrostu po 8 miesiącach - co
dalej?
Date: Fri, 26 Nov 2010 14:22:58 -0800 (PST)

On 26 Lis, 22:29, fReLuZ <f...@i...com.pl> wrote:
> Osiem miesięcy temu na nartach złamałem podudzie i strzałkę, operacja
> przeprowadzona we Włoszech.  Do teraz brak zrostu i ponoć robi/zrobił
> się staw rzekomy.
> Tutaj bieżące RTG:
> (...)

Sięgnij po medycynę ludową i w miejscach złamania przykładaj sobie
zmiksowany (kiedyś tarto na tarce, ale korzeń jest długi a cienki)
korzeń żywokostu.
Tylko się pospiesz, bo zima się zbliża i działkowicze być może go
usunęli. A, i musisz rozwiązać problem z przechowywaniem tego
korzenia przez zimę.
Poza tym, przypominam sobie, że swego czasu jeden lekarz z mojej
przychodni brał zabiegi magnetyczne po złamaniu nogi.
I myślę, że średnia lampa Zepter też przyspieszy gojenie.

> Czy faktycznie jest tu staw rzekomy, co dalej w takiej sytuacji robić?
> Dajcie trochę wiedzy, bo zlekka panikuje.

Nie jestem lekarzem.

--
Pozdrawiam :)
JM