Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.

51. Data: 2012-11-14 13:07:20

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-14 09:35, Chiron pisze:

> Tam masz o nich i z nimi. Posłuchaj sam- jak jesteś ateistą, to choćby
> samych wiadomości. Na RM główne wydanie to godzina 20:00. Jednak
> zasadą jest, że jak jest jakieś wydarzenie (audycja) stricte religijna
> kolidująca z wiadomościami- to pierwszeństwo ma audycja. Posłuchaj
> gdzieś przez tydzień- oceń sam, co mają wspólnego idiotyczne
> komentarze tych, co dorabiają im gębę z rzeczywistością

Super, taki rodzaj dziennikarstwa lubię. Przypominają tym rzetelność
BBC, tam o zagadnieniu rozmawia się przede wszystkim z autorami, a
osądzaniem ich przez innych.
Oczywiście miałem okazję parę razy usłyszeć RM, jednak zawsze były to
modlitwy, na polemikę nie trafiłem nigdy, tak że dzięki za info.
I tak nawiasem, nie jestem żadnym ateistą, nie mam uprzedzenia do
nikogo, i nic z góry nie odrzucam..

52. Data: 2012-11-14 13:12:47

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-14 13:54, Andromeda pisze:

> Są najbardzie zakłamane media rydzyka, z bandytów robią męczenników,
> to jest medium obłudy.

A Twoim zdaniem jest lepsze gdy o Robercie Winnickim dyskutują
krytykanci, a jego samego nie dopuszcza się do głosu? To mają być
rzetelne media których część Polacy utrzymują ze swojej kieszeni?

53. Data: 2012-11-14 13:23:26

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-14 13:52, Andromeda pisze:

> To byli bandyci, policja wyłapywała po cywilnemu najbardziej
> agresywnych, już w trakcie marszu 100 osób aresztowano, bo prowakowali
> tłum do niszczeń. Czy ty ślepy jesteś czy co, że oni ciągle burdy
> robią i przyjechali tylko zrobić burdę jak co roku i nie widzisz tej
> skrajnej obłudy?
>
> Gdyby nie policja to byś miał rozjebaną warszawę jak rok temu.
> Mnóstwo policjantów jest rannych, trzech leży w szpitalu i to napewno
> policja nie biła policji.

Ślepy? być może jestem, ale widzę również sporo migawek jak dwu drabów w
mundurach dopada do człowieka i zaczyna go okładać pałami.. Co robi
Andromeda gdyby to on był tym przechodniem? Pewnie tak jak każdy
człowiek - spróbowałby odpłacić tym drabom w mundurach na miarę
możliwości,, - ktoś pstryka w tym momencie fotkę i Andromeda ląduje w
pace z oskarżeniem o napad na funkcjonariusza na służbie. Podoba Ci się
taki scenariusz i uważasz że wszystko jest w porządku?

54. Data: 2012-11-14 14:04:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Nov 2012 08:24:20 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> zamaskowanych agresorów, kto to był? To chyba wiedzą tylko ci
> agresorzy.. W żadnym wypadku nie ważyłbym o te rozróby oskarżyć

Oczywiście, że nie.
(by XL)

55. Data: 2012-11-14 14:37:45

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 14:12, Trybun <r...@y...com> wrote:

> A Twoim zdaniem jest lepsze gdy o Robercie Winnickim dyskutuj
> krytykanci, a jego samego nie dopuszcza si do g osu? To maj by
> rzetelne media kt rych cz Polacy utrzymuj ze swojej kieszeni?

Kto nie dopuszcza, sami w mordy nabrali wody, tylko podpuszczają
obłudnie; że jak policja zdusiła niszczenie warszawy, to policja zła,
powinni jeszcze dupy im wypiąć do kopania to policja byłaby dobra.

56. Data: 2012-11-14 14:41:06

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 14:23, Trybun <r...@y...com> wrote:

> [...]
> pace z oskarżeniem o napad na funkcjonariusza na służbie. Podoba Ci się
> taki scenariusz i uważasz że wszystko jest w porządku?

Ja też widziałem ale całość, czyli napierw skopał policjanta, to go
pałowali. Rozumiem że faszyści mogą innych kopać, ale jak ktoś się
broni przed kopiącym to juz zły, jak może.
Gdyby nie ta policja to byś miał cywili w szpitalach.

57. Data: 2012-11-14 14:45:58

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 15:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Oczywiście, że nie.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Obłuda, obłuda, zajebana braczana obłuda, ten marsz był agresywny i
policja z przestępcami robiła porządek i tylko chlewkowi z kieleckiego
sobie wmawiaj bzdury. Inne marsze były spokojne, dlatego nie było
interwencji, a ten marsz kiboli , nagle obłudnie, kibole motyki tylko
łapali. Ależ obrzydliwa, ale taki jest wynaturzony dół społeczny.

58. Data: 2012-11-14 18:47:57

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> modlitwy, na polemikę nie trafiłem nigdy, tak że dzięki za info.
> I tak nawiasem, nie jestem żadnym ateistą, nie mam uprzedzenia do

RM to 80% religii (modlitwy, audycje o tematyce religijnej, etc) a reszta to
wiadomości i programy gospodarczo- społeczne. Nie cierpię ich linii ideowo-
ekonomicznej, bo jest to tak naprawdę socjalizm. No ale Tobie się powinno
spodobać:-). W każdym bądź razie nie znajdziesz tam raczej tego, co im
przypisuje GW i inne mendia. No chyba że trafisz na rozmowy z ludźmi- tego
się nie cenzuruje, choć często ksiądz prowadzący stopuje ludzi.

--

Chiron

59. Data: 2012-11-14 19:35:50

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 19:47, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> U ytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisa w wiadomo
cinews:k8052c$dhi$1@node2.news.atman.pl...

> RM to 80% religii (modlitwy, audycje o tematyce religijnej, etc) a reszta to
> wiadomo ci i programy gospodarczo- spo eczne. Nie cierpi ich linii ideowo-
> ekonomicznej, bo jest to tak naprawd socjalizm. No ale Tobie si powinno
> spodoba :-). W ka dym b d razie nie znajdziesz tam raczej tego, co im
> przypisuje GW i inne mendia. No chyba e trafisz na rozmowy z lud mi- tego
> si nie cenzuruje, cho cz sto ksi dz prowadz cy stopuje ludzi.

> [...]

Rm to 100% kłamstw, oszustw, krętactwa, próżności, nienawiści,
skrajnej patologia, obłudy,ciemnoty, szczytowanie debilizmu,
wynaturzenia, psychopatologi, urojeń, nerwicy, zaburzeń, maniactwa,
kantactwa. I słucha tego skranie wynaturzona świnia.

60. Data: 2012-11-14 20:04:52

Od: AnDaL <f...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Nov 2012 11:35:50 -0800, Andromeda wrote:

> [...]
> psychopatologi, urojeń, nerwicy, zaburzeń, maniactwa,
> kantactwa. I słucha tego skranie wynaturzona świnia.

pieknie opisujesz zydow

Na dobranoc.
Re: Faryzeusze - kto mówił o nich prawdę?
Zamachy terrorystyczne w Polsce, które zamiata się pod dywan.
Kobiety rocka
Wy czerwone ateuchy