Zlecenie oczyszczenia studni

1. Data: 2016-03-07 17:57:50

Temat: Zlecenie oczyszczenia studni
Od: JanuszWo <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie samo pytanie zadałem na p.misc.budowanie

Na siedlisku jest tylko studnia. Całkowicie zawalona. Chciałbym zlecić
sąsiadowi, chłopu z dziada pradziada oczyszczenie tej studni. Mówi, że
ma, co trzeba... Jak to zrobić? Głównie chodzi mi o odpowiedzialność w
przypadku wypadku. Nie jest to praca na budowie, czynność porównywalna
dla mnie z oraniem, które też temu sąsiadowi zlecę.
Mam rację? Podpisywać coś na piśmie? Bać się, że to moja będzie wina i
odpowiedzialność? Czy to sprawa tego, co pracę przyjmuje? Podobno
studnia
ma mieć do 14 metrów głębokości. Zawalona była gruzem przez poprzedniego
właściciela. Że studnię muszę zabezpieczyć to wiem. Ale to jeszcze nie
jest studnia...
Pozdrawiam - JanuszWo

2. Data: 2016-03-07 20:19:49

Temat: Re: Zlecenie oczyszczenia studni
Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.03.2016 o 17:57, JanuszWo pisze:
> [...]
> ma mieć do 14 metrów głębokości. Zawalona była gruzem przez poprzedniego
> właściciela. Że studnię muszę zabezpieczyć to wiem. Ale to jeszcze nie

Chlop chlopu nierowny. Tez mam takiego sasiada i o co go nie zapytac to
on oczywiscie umi i zrobi za flaszke. Ale zdazylem juz go blizej poznac
i wiecej nawet taczki mu nie pozycze bo zepsuje. Tego Twojego nie znam
ale jak go zasypie w tej studni to bedziesz mial problem. Byc moze tylko
wyrzuty sumienia bo nie wiem jak jest z odpowiedzialnoscia prawna w
takich sprawach.
Jak chcesz miec to zrobione porzadnie to wynajmij firmie ktra sie takimi
rzeczami zajmuje i zaplac prawdziwe pieniadze i miej spokojna glowe.

3. Data: 2016-03-11 07:32:40

Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-07 20:19, tomek pisze:

> Chlop chlopu nierowny. Tez mam takiego sasiada i o co go nie zapytac to

Mimo wszystko nie powinieneś udzielać porad.
--
A S

4. Data: 2016-03-11 09:08:53

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-11 07:32, Andrzej S pisze:

> Mimo wszystko nie powinieneś udzielać porad.

Mimo wszystko to nie jest serwis Dobre Rady Zawsze w Cenie,
ale typowo newsowa "burza mózgów". Znaj różnicę, Mocium Panie.

--
collie

5. Data: 2016-03-11 14:40:22

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2016 o 07:32, Andrzej S pisze:

> Mimo wszystko nie powinieneś udzielać porad.

A koledze to o co się rozchodzi? Niewyspany czy może jakaś inna
niedyspozycja...

6. Data: 2016-03-15 07:44:22

Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-11 14:40, tomek pisze:

> A koledze to o co się rozchodzi? Niewyspany czy może jakaś inna
> niedyspozycja...

Właśnie. Zle ostatnio sypiam. Kot żony skacze po koldrze
i nic mu nie mozna zrobic.
--
A S

7. Data: 2016-03-16 08:38:35

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.03.2016 o 07:44, Andrzej S pisze:

> Właśnie. Zle ostatnio sypiam. Kot żony skacze po koldrze
> i nic mu nie mozna zrobic.

Zmienić kota albo żonę z tym, że to drugie może drożej wyjść

8. Data: 2016-03-16 08:44:03

Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.03.2016 tomekp <t...@a...ma.kota.pl> napisał/a:

> Zmienić kota albo żonę z tym, że to drugie może drożej wyjść

Kobiety nie można zmienić. Można zmienić kobietę,
ale to niczego nie zmienia :-)

--
Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.