Złocień krzewiasty

1. Data: 2004-03-08 20:59:17

Temat: Złocień krzewiasty
Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Moja mam dostała książkę pt. "Ozdobne rośliny pojemnikowe".
Znaleźliśmy roślinkę o nazwie Złocień krzewiasty. Czy ona występuje w
sprzedaży, czy tylko jest jedną z wielu pięknych roślin, które istnieją na
obrazku, lub nie są sprzedawane u nas??

Pozdrawiam
Stach

2. Data: 2004-03-09 07:17:38

Temat: Re: Złocień krzewiasty
Od: "Kidzio" <s...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stach Czarnecki" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Znaleźliśmy roślinkę o nazwie Złocień krzewiasty. Czy ona występuje w
> sprzedaży, czy tylko jest jedną z wielu pięknych roślin, które istnieją na

Co do złocieni to najlepiej będzie popytać w firmach specjalizujących się w
produkcji roślin na 1 listopada :-)

pozdrawiam
Kidzio
www.ogrody.info

3. Data: 2004-03-09 07:39:11

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) wrote in

> [...]
> sprzedaży, czy tylko jest jedną z wielu pięknych roślin, które
> istnieją na obrazku, lub nie są sprzedawane u nas??

Jest sprzedawane, przynajmniej we Wro widziałam. Mozna trafic takie
krzaczaste albo na niskim patyku, po odpowiednio wyzszej cenie (mam
wrażenie, ze cena jest proporcjonalna do dlugosci patyka)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

4. Data: 2004-03-09 08:15:28

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Można kupić, w większych ogrodniczych, małe sadzonki i to niedrogo.
Widziałam w kolorze białym i żółtym.
I łatwo daje się "prowadzić" na drzewko, bez szczepienia na patyku.
Ela

8...

5. Data: 2004-03-09 10:50:21

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ela" <e...@a...net> wrote in news:c2juf2$9tu$1@mamut.aster.pl:

> Można kupić, w większych ogrodniczych, małe sadzonki i to niedrogo.
> Widziałam w kolorze białym i żółtym.
> I łatwo daje się "prowadzić" na drzewko, bez szczepienia na patyku.
> Ela

Te, ktore widzialam, szczepione nie byly. A przynajmniej na takie nie
wyglšdaly :-). Roznica w cenie zas byla widoczna wyraznie :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2004-03-09 11:55:40

Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Można kupić, w większych ogrodniczych, małe sadzonki i to niedrogo.
> Widziałam w kolorze białym i żółtym.
> I łatwo daje się "prowadzić" na drzewko, bez szczepienia na patyku.

U mnie nic takiego nie znalazłem jeszcze niestety(w zeszłym roku) a w tym
jest jeszcze trochę wcześnie ;-)

Pozdrawiam
Stach

7. Data: 2004-03-09 19:12:09

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie nic takiego nie znalazłem jeszcze niestety(w zeszłym roku) a w tym
> jest jeszcze trochę wcześnie ;-)

Ale to jest roślina jednoroczna.
pozdr.
Anka

8. Data: 2004-03-09 19:16:14

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Zimuje w domu.Wiosną po mocnym przycięciu wypuszcza masę nowych pędów, które
łatwo się ukorzeniają.
Ela

9. Data: 2004-03-10 08:32:40

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@a...net> napisał w wiadomości

> Zimuje w domu.Wiosną po mocnym przycięciu wypuszcza masę nowych
pędów, które
> łatwo się ukorzeniają.

Potwierdzam. Przeżył kilka lat, zanim go przelałam w zimnym garażu :(

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2004-03-10 14:46:03

Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Potwierdzam. Przeżył kilka lat, zanim go przelałam w zimnym garażu :(

A więc SĄ !!! ISTNIEJĄ !!!!!!!!!!!!!
Tylko teraz będzie ich trzeba szukać :()

Pozdrawiam
StAcH

Łódzka palmiarnia
Ruscus - myszopłoch