Złote gody

1. Data: 2005-09-30 10:12:22

Temat: Złote gody
Od: "Joanna B." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Drogie koleżanki na początku przyszłego roku moi dziadkowie obchodzą złote
gody.Chcę coś wyszyc tylko nie mam pojęcia co pasuje na taką okazje,ażeby i
dziadek i babcia byli zadowoleni .Myśle o pięknym dużym obrazie ale o jakiej
tematyce???Może macie coś co pasuje i zechcecie sie podzielic schematami i
pomysłami . DZIEKUJE I POZDRAWIAM
asia

2. Data: 2005-09-30 13:17:57

Temat: Re: Złote gody
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna B. napisał(a):
> [...]
> tematyce???Może macie coś co pasuje i zechcecie sie podzielic schematami i

jesli obraz - to najlepiej jakis pejzarz... w zaleznosci co Dziadkom sie
mile kojarzy - polecalabym piekny jesienny las :)
pozdrawiam
Justyna

3. Data: 2005-09-30 14:28:40

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna B. napisał(a):
> [...]
> tematyce???Może macie coś co pasuje i zechcecie sie podzielic schematami i

Ich zdjecie slubne?

th

4. Data: 2005-09-30 15:39:42

Od: "Annach" <a...@A...cf-i.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiej
> tematyce???Może macie coś co pasuje i zechcecie sie podzielic schematami i

A może drzewo genealogiczne?
Niedawno był na grupie link do stronki z takim drzewkiem (dla przypomnienia
wklejam poniżej)

http://sharonshay1.multiply.com/photos/album/3

Annach
GG#3201174
GSM#0600366511

5. Data: 2005-09-30 16:54:04

Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co powiesz na to:
http://glinki.com/?l=jatfin
Gdybys sie zdecydowala,to tu jest schemat i oryginał:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=96130&o
b=0

6. Data: 2005-09-30 23:54:37

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annach" <a...@A...cf-i.com> napisał w wiadomości

> A może drzewo genealogiczne?
> Niedawno był na grupie link do stronki z takim drzewkiem (dla
przypomnienia
> wklejam poniżej)
>
> http://sharonshay1.multiply.com/photos/album/3

Se tak myślę, że to całkiem rewelacyjny pomysł, ale nie drzewo dziadków,
tylko od dziadków w dół, ze zdjęciami dzieci, wnuków itd. w sumie wychodzi,
że nie drzewo a jego korzenie, ale pomysł mi sie podoba! Zaczynam żałować,
że nie mam dziadków...

--
AgaM

7. Data: 2005-10-13 13:13:54

Od: o...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Witaj....
W przyszłym roku moi rodzice obchodzą 35 lat po slubie i tez sie zastanawiałam
co będzie idealnego na te okazję.
A ponieważ uwielbiam wyszywać na płótnie (haft) postanowiłam wyszyć portret-
ślubną fotografię - oczywiście najpierw zeskanowane a potem przez firme
zajmującą się kompresją fotki (czyli naniesienie odpowiednich kolorów nitek.
Ale to już rzecz gustu...

Pytanko chodzi o getboota i stronki photo 163
XXX Wyspianski - szukam :)
co jest?
gazetki
Podziekowanie