Zmiany na wątrobie i trzustce-dać sie ciąć od razu?

1. Data: 2003-07-16 20:46:18

Temat: Zmiany na wątrobie i trzustce-dać sie ciąć od razu?
Od: "yerg" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dziś odwiedzilem lekarza (po całonocnym ataku bólu) i po wykonaniu USG
okazało się, że "wątroba powiększona w znacznym stopniu, w jej obrębie
trzy zmiany o niejednorodnej strukturze (największy: 12x9 cm, 7,5x8 cm,
4,9x6,1 cm).
Ponadto widoczne podobne zmiany podwątrobowo między żołądkiem a trzustką
(trzy).
Śledziona powiększona do 15 cm w którj tez widoczne są zmiany ogniskowe
śr. 3,5 i 3,8 cm.
Nerki i układ żółciowy nie wykazują zmian".
Na piątek wybieram sie na onkologię gdzie ma być wykonama biopsja i
reszta badań.
Czy w razie najgorszego od razu mam sie zgodzić na cięcie czy też
konsultować?
Pzdr
yerg

2. Data: 2003-07-16 21:46:18

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"yerg" <y...@i...pl> napisał(a) tak:
> Witam!
(...)
> Czy w razie najgorszego od razu mam sie zgodzić na cięcie czy też
> konsultować?
> Pzdr
> yerg

Dużo witaminy C i tzw. B17 nie zaszkdziłoby

Jerzy

3. Data: 2003-07-17 08:38:06

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dużo witaminy C i tzw. B17 nie zaszkdziłoby
Jeszcze możesz poradzić, żeby się pięknie ubierał i dużo spacerował.

--
Krzysiek, EBP
każdy trudny problem ma proste błędne rozwiązanie

4. Data: 2003-07-17 08:39:46

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczekaj na wynik biopsji. Jeżeli to zmiana nowotworowa, to z pewnością nie
można będzie specjalnie czekać z leczeniem, chociaż nie sądzę, żeby
chirurgia była stosowana w pierwszym rzędzie.
--
Krzysiek, EBP
kto rano wstaje, ten chodzi niewyspany

5. Data: 2003-07-18 15:58:44

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Jul 2003 10:38:06 +0200, Krzysztof (Suzuki Nakai) wrote:

> Jeszcze możesz poradzić, żeby się pięknie ubierał i dużo spacerował.

Można jeszcze zalecić okłady z borowiny.

:|

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

6. Data: 2003-07-18 19:54:34

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał(a) tak:

> Można jeszcze zalecić okłady z borowiny.
>
> :|
>
> m.

Nie mówiłem, że wyłącznie C i B17, ale jako wspomagające. Poczytajcie
więcej.

Jerzy

7. Data: 2003-07-21 03:37:07

Od: "rs" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jestes alkoholikiem?

8. Data: 2003-07-21 06:17:32

Od: "yerg" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:gcffk9e7gaph$.j2r7kgsou3we$.dlg@40tude.net...
> Poczekaj na wynik biopsji. Jeżeli to zmiana nowotworowa, to z
pewnością nie
> można będzie specjalnie czekać z leczeniem, chociaż nie sądzę, żeby
> chirurgia była stosowana w pierwszym rzędzie.

Dzieki za wszystkie odpowiedzi! Biopsja dopiero jutro (ach ta nasza
"służba" zdrowia), ale i tak jestem krok do przodu. Otóż wyszedl mi na
(+) wynik RNA HCV.
Słowem: "Siara! I wszystko jasne..." ;-(
No a co do tego zakażenia to już znalazłem w sieci stronę Stowarzyszenia
Pomocy Chorym z HCV "Prometeusze" i już mniej wiecej wiem o co chodzi.

Pozdrawiam

Yerg

Przed wizyta u kardiologa...
Migdałki czyli zmora niejednego z nas