Zmiany podskorne

1. Data: 2004-03-10 07:35:59

Temat: Zmiany podskorne
Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu na mostku [znaczy na skorze w tym miejscu] wyszlo jakies
zgrubienie (cos jak poczatki wiekszego syfa, czyraka) i uroslo do bolesnego
zgrubienia jakies 2x2cm; pozniej przestalo bolec i zaczelo sie zmniejszac.
Dzisiaj w tej okolicy jest ciemniejsza lekko skora (jak po ranie) i
podskurne zgrubienie (malutka grudka). Podobna mam na wew stronie uda od
dluzszego czasu (nie pamietam jak powstalo) wielkosc to jakies 3 mm
srednicy?
Co to moze byc? Gdzie sie z tym udac? Jak to sie leczy?

pzdr

2. Data: 2004-05-06 20:40:45

Temat: Re: Zmiany podskorne
Od: "TiTi" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to moze byc? Gdzie sie z tym udac? Jak to sie leczy?
>
> pzdr

Mam cos podobnego na lydce. Dermatolog stwierdzil ze to jest wlokniak. Nie
trzeba go usuwac, chyba ze ze wzgledow estetycznych.

pozdr

jak sie ma bielactwo do sluzby wojskowej
Infekcje_uszu?
Łysienie
Nowy programik komputerowy NFZ
Dziwna wydzielina z pochwy