Zmień Hitlera na Kaczyńskiego i Przeczytaj.

111. Data: 2010-10-25 20:35:33

Temat: Re: Zmień Hitlera na globa i Przeczytaj.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1l5l42t860uj0.1ezdaat83em3k$.dlg@40tude.net...

> OK - dawaj cytat. Stać Cię na udowodnienie, że to ja kłamię? Bo jeżeli
> nie,
> to spadaj, dupku.

Oj, dupko, dupko, jakze latwo Toba sterowac....

112. Data: 2010-10-25 20:43:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 22:26:13 +0200, Paulinka napisał(a):

> Na poważnie myślę, ze jesteś katalizatorem
> Ikselkowego wkurzenia z racji tego, że Twoje argumenty wymagają jednak
> wysiłku, żeby je obalić. X

Leżę i kwiczę :-D

113. Data: 2010-10-25 20:48:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 22:27:17 +0200, Paulinka napisał(a):

> Oznacza zdrowy dystans, jeżeli nie tylko ja widzę, że Ci nerwy
> puszczają, to chyba coś jest na rzeczy.

Zbiorowe widzenie? - może zatem zbiorowo mi udowodnicie zbiorowo podając
link lub cytat? Bo na razie to ja sobie już dosyć długo na niego spokojnie
czekam. Kiedy go zobaczę, to wtedy być moze coś mi gdzieś puści, ale teraz
to raczej na spokojnie podziwiam zbiorową bezczelność.

114. Data: 2010-10-25 20:49:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leżę i kwiczę :-D

Łiiiii, łiiiiii!!!

115. Data: 2010-10-25 20:52:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 22:35:33 +0200, Ghost napisał(a):

> Oj, dupko, dupko, jakze latwo Toba sterowac....

Czekam, dupku.

116. Data: 2010-10-25 20:58:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za antypolskość.

I wszyscy oni tacy antypolacy?

117. Data: 2010-10-25 21:00:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Leżę i kwiczę :-D

Wstań i powalcz.

--

Paulinka

118. Data: 2010-10-25 21:01:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czekam, dupku.

Mam to w dupku.

119. Data: 2010-10-25 21:03:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Zmień Hitlera na globa i Przeczytaj.
Wiadomość:

Lebowski napisał(a):

> [...]
> zydowska jest odpowiedzia na niesparawiedliwe presje spoleczne, jednak
> miala cale wieki na to, aby odbic sie od morlanego dna. Na zmiane
> swojego wizerunku i zebraniu korzysci z tej zmiany, do czego jednak
> chyba nie jest zdolna.
> Dlatego dopoki nie uzupelnisz swojego wyksztalcenia, to chocibys nawet
> przeczytal i milon sciag z matury i internetu, to bedziesz reprezentowal
> tylko dol intelektualny, ktory w dodatku dalsze jakiekolwiek poznanie
> bedzie przedstawial ci jako nieatrakcyjne - vide twoj 'dol spoleczny'.

Acha mamy dół społeczny a czego się można było spodziwać...napewno
zaskoczony nie jestem, a Żydzi mają najwięcej ludzi w
kulturze...malarstwie, odkryciach naukowych, bardzo dużo wnieśli do
Polskiej kultury, są to przede wszystkim dzieła wybitne....itd dlatego
ten naród w swojej kulturze jest kulturą, a dół kultury nienawidzi,
bo kultura wzieła się ze słabości, by ci słabi mogli żyć też na tej
planecie niezagryzieni....to nawet niemiecka potęga jest na drugim
miejscu pod względem filozofii artystów, literatury, muzyki. Nawet
Niemcy czuli się gorsi... Ludzie wybitni, przez swoją wybitność są
''inni'' i często w polsce takim się nogi podkłada, tym samym gdyby
nie Żydzi to ta niska polska kultura bardzo by była uboga.
A Żydzi tak naprawdę pod tą maskę ekonoma to bardzo romantyczny naród
i naiwny.
A dołu społecznego czytać mi się nie chce , bo po co mam marnować
swój czas na coś bez wartości.

120. Data: 2010-10-25 21:07:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> czekam. Kiedy go zobaczę, to wtedy być moze coś mi gdzieś puści, ale teraz
> to raczej na spokojnie podziwiam zbiorową bezczelność.

"Szczy... jak to przekupka - po palcu..." Ot taki tam pierwszy z brzegu.

--

Paulinka

Fajne. Mamusia i synuś.
Fotyga ma bardzo dobra wymowę angielska