Re: Zmywarki

From: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zmywarki
Date: Sat, 20 Oct 2001 17:42:23 +0200

Użytkownik "quasimodo" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9qmhng$h6d$1@aquarius.webcorp.pl...

> Tak, codziennie. Zmywarka wymysza troche inny sposob organizacji
kuchni
> (jak to brzmi...!). Naczyn ma sie duzo, zuzywa sie je przez caly
dzien, nie
> myjac. Dopiero na wieczor (na noc) wstawiasz zmywanie wszystkiego.

Od siebie dodam: za wyjątkiem naczyń szczególnych (aluminium, słabo
zaimpregnowane/polakierowane drewno, naczynia zbyt duże lub z silnie
przywierającymi resztkami - np. przypalonym kotlrtem :-) ) będziesz
wszystko na potęgę wkładał do zmywarki, bo nie będzie jak jej zapełnić w
ciągi 1 dnia. Chyba, że Ci np. sztućców zabraknie :-) Cały czas mowa o
zmywarce 45-centymetrowej i 2-osobowej rodzinie

> panel
> ofercie.
>
> Taki model z gornej polki to Bosh EU (z jakims numerem, sa dwa
modele -
> z ukrytym panelem i zewnetrznym). Kosztuje okolo 3200PLN.
>

> Jarek Z.

Mam Bosch SRI4665EU. Oszczędna w zużyciu energii i wody, bardzo
cicha (właściwie słychać tylko otwierającą się klapkę na środek myjący i
szum wody w rurze kanalizacyjnej). Możliwość opóźnienia zmywania od 1 do
9 godzin co godzinę, strowanie elektroniczne, sygnalizacja braku
nabłyszczacza i soli, wskazanie czasu pozostałego do końca procesu (i to
się przydaje), grzałka przepływowa, 4 programy (na codzień korzystam z
szybkiego, raz wypróbowałem ekonomiczny i raz zmywanie wstępne),
2-poziomowa regulacja wysokości górnego kosza, część prętów do
ustawienia talerzy w dolnym koszu składana (miejsce na garnki).
Kosztowała ok. 3100-3200 zł.

--
Lejak
j...@p...onet.p