(szydełko, igła) co to jest? koronka igiełkowa???

1. Data: 2004-10-07 06:39:04

Temat: (szydełko, igła) co to jest? koronka igiełkowa???
Od: "mkatarynka" <m...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.teddys-handarbeiten.de/

Zajrzyjcie tam i wkliknijcie się w Makrameehakeln (po lewej stronie na
liście).
Takie cuda, że hej. Wygląda że całkiem nietrudne. Tylko za diabła nie moge
pojąć jak sie ten sznureczek robi. Czy ktoś wie?

MKatarynka

1. Data: 2004-10-07 09:12:03

Temat: Re: (szydełko, igła) co to jest? koronka igiełkowa???
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

to jest makrama szydełkowa. technika jak w koronce igiełkowej, ale sznureczki
robi się na szydełku (na pierwszym obrazeczku jest pokazane). Przejrzyj FAQ
grupy, tam znajdziesz linki do stron, a najlepiej jest na kursie obrazkowym na
stronie tomelli

pozdrawiam
annaweronika

1. Data: 2004-10-07 10:57:31

Temat: Zna ktoś chłopka do sznurka?
Od: "koko szanel :)" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się kliknie w Grundlagen Galerie to są obrazki, jak się ten sznureczek
robi, ale bez szydełka też nie wiem, jak to wytłumaczyć.
Gdzieś widziałam w sprzedaży (w ofertach?) takiego chłopka do robienia
sznureczka, może to by przyspieszyło robotę? Kiedyś się nawet nad tym
zastanawiałam, jak oglądałam tę stronkę...
Może to było w gazecie robótkowej????
Frywolitkowa Koko

1. Data: 2004-10-07 15:01:23

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-07 15:01:23

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-07 15:01:28

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-07 19:36:40

Temat: Re: Zna ktoś chłopka do sznurka?
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

koko szanel :) wrote:
> [...]
> sznureczka, może to by przyspieszyło robotę? Kiedyś się nawet nad tym
> zastanawiałam, jak oglądałam tę stronkę...

To co innego. Sznureczek do makramy szydełkowej robi się zdecydowanie na
szydełku i ma on dość charakterystyczny kształt, nie do powtórzenia w
żadnej innej technice. Wcale nie jest trudny, tylko na początku trzeba
się namęczyć, żeby zrozumieć ideę ;)

Pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-10-08 05:45:52

Od: "Joanna Nowacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam jeszcze taka strone na FAQ

http://tomella2.webpark.pl/imagepages/image3.htm
Jest opis po polsku, moze latwiej zrozumiec. Bardzo mi sie ta makrama
spodobala.

1. Data: 2004-10-08 08:24:34

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> [...]
> szydełku i ma on dość charakterystyczny kształt, nie do powtórzenia w
> żadnej innej technice. Wcale nie jest trudny, tylko na początku trzeba

To jak ja w przyszlym roku przyjade, to mi te idee wyluszczysz? Bo
pewnie jestem tempawym kotem i nic nie kumam.....

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-08 13:57:28

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To jak ja w przyszlym roku przyjade, to mi te idee wyluszczysz? Bo
> pewnie jestem tempawym kotem i nic nie kumam.....
>
> --
> Kot
Ja tez chciałam się nauczyć i po wielkich trudach zrozumiałam i okazuje się
,ze to jest nawet dość łatwe. Chodzi tylko zrozumienie skąd są te dwie
nitki. A sa one z łańcuszka poniżej i robótka w zasadzie sama się przekręca.
Przyjrzyj się dobrze obrazkom i jednocześnie czytaj instrukcje a sama
wpadniesz na trop.
Pozdrawiam
AnnaJ.

igła do filetu
Chcę SAMA nauczyć sie szyc...
xxx Q-snap
[Kraków] Czy ktoś widział w pasmanterii igłę do frywolitek?
przeliczniki-drukowanie