Zna ktos przepis na Tiramisu??????

1. Data: 2002-03-26 09:35:55

Temat: Zna ktos przepis na Tiramisu??????
Od: Maciek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zna moze ktos z was przepis na tiramisu >??
jak tak to prosilbym o podzielenie sie nim :)
z gory dziekuje
Maciek

1. Data: 2002-03-26 09:57:15

Temat: Re: Zna ktos przepis na Tiramisu??????
Od: Maciek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki poszukam i sory jak kogos urazilem :)

1. Data: 2002-03-26 10:00:15

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-26 10:25:05

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki poszukam i sory jak kogos urazilem :)

to nie chodzi o urazenie, po prostu dla "starych " grupowiczow pytania o
tiramisu, pizze, KFC itp. sa juz nudne, bo czasami dzien za dniem nowi
pytaja o to samo.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-03-26 10:44:14

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek <j...@p...onet.pl> wrote:

>Zna moze ktos z was przepis na tiramisu >??
>jak tak to prosilbym o podzielenie sie nim :)

Oszukane tiramisu, czyli włoski deser na bazie biszkoptów
(zdrodlo Gazeta Wyborcza, autorka Zofia Winawer)

Składniki:
10-12 biszkoptów; 250 g tłustego twarożku homogenizowanego (lub
mascarpone); 3 jajka; 1/3 szklanki cukru; kawałek gorzkiej
czekolady (do starcia) lub kakao; 1,5 szklanki czarnej mocnej kawy

Sposób przyrządzania:
Tiramisu przygotowujemy i podajemy w tym samym naczyniu,
najlepiej w prostokątnej i głębokiej na 5-10 cm salaterce lub
szklanym pucharku. Kawę wlewamy do miseczki. Biszkopty kolejno
zamaczamy na sekundę w kawie i układamy ciasno na dnie i na bokach
salaterki. Żółtka ucieramy z cukrem aż zbieleją (można mikserem),
dodajemy ser, mieszamy. Ubijamy na sztywno pianę z dwóch białek
ze szczyptą soli, mieszamy delikatnie z masą serową i
wykładamy na biszkopty. Posypujemy po wierzchu startą czekoladą lub
kakao. Wstawiamy do lodówki na co najmniej 5 godzin.

wklejam bo tam czesto sa problemy z dostaniem sie...

1. Data: 2002-03-26 15:06:45

Od: Maciek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje bardzo

1. Data: 2002-03-26 20:49:11

Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Niedlugo ta grupa straci racje bytu.
Wystarcza google!!!

Ania

1. Data: 2002-03-26 20:49:26

Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-27 08:20:21

Od: a...@l...com.pl (Gusiak) szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@p...onet.pl> napisał(a):
>ryzykant...nie boisz sie z takim pytaniem wyskakiwac? ;-)))
>ten temat byl juz dziesiatki razy walkowany, przez google poszukaj.

To ja może z innej beczki - robił ktoś Tiramisu z proszku z Delecty?
Jakie wrażenia?

--
Pa pa!
Agnieszka <a...@l...com.pl>