Znacie Czesie z Klanu?

1. Data: 2001-01-10 21:20:30

Temat: Re: Znacie Czesie z Klanu?
Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje typy to Pani stanislawa ( forewer ) i rysiek numer one hc ny

1. Data: 2001-01-10 23:24:36

Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobal mi sie pomysl z wplywem serialu na swiadomosc i mentalnosc Polakow.
Rzeczywiscie serial ten moglby byc a kto wie czy nie powienien byc
wykozystywany do celow wyzszych.
BArdzo podoba mi sie uwaga o sexualnych projekcjach rezysera, cos w tym jest
:)))
Ale mysle ze serial ten nie jest krecony tak dla oglupiania ,dostrzegam
tam swego rodzaju przekaz wartosci i norm przyjetych w spoleczenstwie
polskim , naturalnie z punktu widzenia wspolczesnego Polaka Europejczyka ,
jest to zdecydowanie za malo. Nie wachalem sie uzyc tutaj zestawienia
Polak - Europjeczyk jesli istnienie tego drugiego oznaczaloby rozwoj i
zmiane myslenia ukierunkowana na wieksza wrazliwosc spoleczna , tolerancje
wobec innosci , obalenie stereotypow i uprzedzen ... na poczatek wystarczy
:)

Mysle ze proces ten bedzie sie odbywal stopniowo a pokolenie ktore bedzie
inne juz sie narodzilo. Jedyne co mozemy robic to biernie sie temu
przygladac i cieszyc sie swoja odmiennoscie , nietuzinkowoscia , ciekawoscia
czyli tym wszystkim co pozwala nam pogodzic sie ze swiatem.

Znany angielski piszarz Aldous Huxley napisal " chcialem zmienic swiat do
czasu kiedy zrozumialem ze jedyne co moge zmienic to samego siebie".
Apropo Huxleya to fajnie by bylo obejzec jak w ktorym z seriali Ruda z
Klanu przychodzi pod wplywem lsd do domu hehe. Mozna by nakrecic parodie nie
?

To narazie hej

1. Data: 2001-01-18 16:45:12

Temat: Znacie Czesie z Klanu?
Od: JamesBonBush <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesia jest postacią... no nie chce mi się charakteryzować,
chyba wiecie jak jest, taka słodka naiwna dziewuszka. Teraz właśnie jest
w radio i słucham ludzi którzy tam dzwonią i modlą się do niej. (Jedna
babka powiedziała, że Czesie by chciała zaadoptować he he – Aktor
czasami ma niezły ubaw, gdy idąc po ulicy jest rozpoznawany jako
fikcyjna postać którą gra... pamiętacie jak za czasów „Kamiennego Kręgu”
w Polsce jakiś wariat zrobił zbiórkę pieniędzy na uwolnienie niewolnicy
Izaury he he he. Seriale całą polska).

Dobra do rzeczy. Ciekawe czy czuje to gość który pisze
scenariusz. Musi się chyba czuć podbudowany będąc bogiem „świata Klanu”.
To co wymyśli, będzie oglądała cała Polska. Facet po prostu ma władzę.
Nie sądzicie, że skoro posunął się do umieszczenia w serialu swojej
brzydkiej skrzeczącej córki (którą dzięki temu lansuje na gwiazdę), może
posunąć się dalej... i np. kierować scenariusz podłóg swojej ukrytej
seksualności wobec aktorek. Czy nie sądzicie że gość wali sobie konia w
przerwach kreowania własnego świata. Niech Czesia zrobi to, Czesia zrobi
tamto ... Ja wiem, że teraz przejaskrawiam ale chciałbym zwrócić na tą
kwestię waszą uwagę.

Gdybym ja się mógł napisać scenariusz do kilku odcinków, to
zrobiłbym taki hardcore, że wszystkie babcie by poumierały na zawały
serca ;). Przerwał bym tą rzewną mydlaną operę o niczym. Wprowadziłbym
elementy z życia, przemoc, palenie papierosów... zrobiłby się z tego
kultowy film i wierzcie mi, że byście nie opuścili żadnego odcinku!!!
Mając już tak rozreklamowaną markę, można zwrócić uwagę publiczną na
naprawdę ważne i istotne kwestie... [Tyle, że wtedy nasze ciemne
społeczeństwo przestało by rozumieć cokolwiek i oglądalność by spadła.
Pamiętajcie zawsze, że głupków jest znacznie więcej niż ludzi mądrych.
Efekt – głupota rządzi. Zróbmy bunt!!! Obalmy ten serial!!! Czy widzowie
mogą zmienić losów bohaterów? Jak myślicie?!!! ;] Co byście
psychologicznego przemycili Polskiemu społeczeństwu?

Ps. Serial jest nudny jak piosenka Rynkowskiego „Życie jest
nowelą... (rzyg..)” Pierwsze co bym zmienił to właśnie czołową piosenkę.
(coś punkowego ;))

Che JamesBonBush

1. Data: 2001-01-19 20:43:27

Od: "Konrad 'Wild_Vise' Sobczak" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JamesBonBush napisał(a) w wiadomości: <

nie martw sie jutro na polshicie jest playboy, wyzyjesz sie... ;-)))

1. Data: 2001-01-19 20:54:10

Od: "Konrad 'Wild_Vise' Sobczak" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>scenariusz. Musi się chyba czuć podbudowany będąc bogiem świata Klanu.
>To co wymyśli, będzie oglądała cała Polska. Facet po prostu ma władzę.

ale jeszcze ze 600 odcionkow moosi pojsc, wtedy zostana tylko takie (tacy to
chyba rzadziej) ktorzy naprawde dla Czesi to wszystko by zrobili (btw,
moosze sie zapytac babki ktora to ta czesia...)

> [...]
>seksualności wobec aktorek. Czy nie sądzicie że gość wali sobie konia w
>przerwach kreowania własnego świata. Niech Czesia zrobi to, Czesia zrobi

jezeli ta corka jego to to rude cos co lazi z alcatelem i 'esemesuje' to
faktycznie gosc jest zdolny do wszystkiego... ale z drugiej strony, jaka to
moosi byc zajebista zabawa wiedziec ze wymyslasz taki kit ze poezja a pol
Polski to oglada, a ty sobie myslisz tak... a to se zabije tego... albo tym
sie urodzi dzieciak... albo jeszcze tam cos...

> [...]
>elementy z życia, przemoc, palenie papierosów... zrobiłby się z tego
>kultowy film i wierzcie mi, że byście nie opuścili żadnego odcinku!!!

jestem w stanie w to uwierzyc, mialbym cos jak roozowe lata 70 w stylu
bardziej ciezkim, to by bylo soooper ;-)))

>Mając już tak rozreklamowaną markę, można zwrócić uwagę publiczną na
>naprawdę ważne i istotne kwestie... [Tyle, że wtedy nasze ciemne
>społeczeństwo przestało by rozumieć cokolwiek i oglądalność by spadła.

po co? Jakbys juz zrobil kultowy hardcoreowy serial to po co nagle mial bys
go zmieniac, wystarczylo by te wazne kwestie wetknac miedzy wierszami,
ludzie inteligenti zrozumieliby

>Pamiętajcie zawsze, że głupków jest znacznie więcej niż ludzi mądrych.

>Efekt głupota rządzi.

co fak to fakt

Zróbmy bunt!!! Obalmy ten serial!!! Czy widzowie
>mogą zmienić losów bohaterów? Jak myślicie?!!! ;] Co byście
>psychologicznego przemycili Polskiemu społeczeństwu?

dobrze moowi dac mu woodki, ja bym przemycil zeby sie wszyscy tak nie
ogladali na 'co ludzie powiedza' tylko wreszcie zaczeli zyc w demokratyczym
kraju, od razu lepiej by nam bylo...

> Ps. Serial jest nudny jak piosenka Rynkowskiego Życie jest
>nowelą... (rzyg..) Pierwsze co bym zmienił to właśnie czołową piosenkę.
>(coś punkowego ;))

to tez nie jest gloopia idea, ja bym walal taka piesn ktora kiedys slyszalem
'nie ma piwa nie ma piwa nie ma piwa k.... mac' i tak w pentli....

pozdraviam

1. Data: 2001-01-20 14:51:11

Od: g...@p...fm (GrebluS) szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3...@p...onet.pl>, JamesBonBush napisał(a):

> [...]
> seksualności wobec aktorek. Czy nie sądzicie że gość wali sobie konia w
> przerwach kreowania własnego świata. Niech Czesia zrobi to, Czesia zrobi

Nie wydaje mi się żebyś jakoś specjalnie przejaskrawiał, bo po prostu
scenarzysta jest "bogiem", ewentualnie recenzowanym pod kątem jedynego
słusznego światopoglądu jaki w Polsce panuje.
Ale _dlaczego ludzie to oglądają_ ??? Całkiem inteligentni ludzie, np.
znaczna część mojej grupy na uczelni, i duużo ludzi wokół. Zielonego
pojęcia nie mam :)

> [...]
> naprawdę ważne i istotne kwestie... [Tyle, że wtedy nasze ciemne
> społeczeństwo przestało by rozumieć cokolwiek i oglądalność by spadła.

Żeby taki scenariusz "przeszedł", musiałbyś chyba być sam sobie panem
i władcą w swojej własnej prywatnej tv, niestety taka prawda :(
A i tak pewnie po jakimś czasie ktoś by cię koncesji pozbawił...

Ludzie chcą chłamu, chcą pozbawionych treści, niekończących się
opowieści (bez urazy dla "Neverending story":) przy których mogą nic
nie mówić i spokojnie zjeść obiad, bez obawy że przyjdzie im
porozmawiać z żoną/mężem, albo z dzieckiem które coś tam marudzi pod
nosem... a na drugi dzień kontynułować swój "flight of the rat",
wrócić przed 17 i dowiedzieć się co tam u Czesi, czy jak jej
tam.......

Zauważcie że jak już się zdaży w publicznej telewizji coś
wartościowego to zawsze ostro po 23.

Lepiej rzucić tv w kąt i posłuchać 3, albo J.Skarżyńskiego. :)

Pozdrawiam
W.Grebla
* There is no signature *

1. Data: 2001-01-26 21:10:34

Od: "Patryk" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cze

Taka mala niescislosc w tych telenowelach ;-)

od razu zaznaczem ze ni ewymyslilem tego sam tylko zostalem natchniony
wypowiedzia mojej nauczycielki od angielskiego.

Czesto ludzie pytani dlaczego ogladaja te klany itp. odpowiadaja "przeciez
to takie zyciowe seriale, wszystko jest takie jak w prwadziwym zyciu". TO
DLACZEGO ludzie w telenowelach nie ogladaja telenoweli , czy widzieliscie
choc raz zeby w Klanie ktos ogladal Złotopolskich ?????????

Ciekawe w jakim stopniu Klan ksztaltuje moralnosc ludzi, ciekawe czy w
wiekszym stopniu niz "Decyzja nalezy do ciebie" itp. programach ????????

--

Patryk
p...@p...onet.pl

1. Data: 2001-01-27 00:15:00

Od: "Patryk" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patryk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> cze

Moze w dzxisiejszych czesach po odejsciu od Kosciola ludzie potrzebuja
nowych wzorow zachowan taki milosnik seriali kreuje swoja moralnosc na
podst. serialu Klan (moze to i lepiej niz mialby sie wzorowac na jakims
serialu amerykanskim lub tp.)

1. Data: 2001-01-27 10:36:42

Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Jan 2001 01:15:00 +0100, "Patryk" <p...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>Moze w dzxisiejszych czesach po odejsciu od Kosciola ludzie potrzebuja
>nowych wzorow zachowan taki milosnik seriali kreuje swoja moralnosc na

Ja nietutejszy, więc może nie powinienem, ale czy Ty dyskutujesz sam
ze sobą?

PB, MSPANC

Pozdr
--
Czarek Gorzeński mailto:c...@s...art.pl GG:77922
Śpiewnik szantowy ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip

cos na rozluznienie..
Zwyczajna rozmowa
psychologia
Odp: Pytanie [nie.. nie audiotele ;P]