Znacie tę pozycję?

1. Data: 2003-11-30 16:35:55

Temat: Znacie tę pozycję?
Od: "Ania" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=283388&zet=xeypwbpm
nhbiwmmunosjvfrrvlewyh&ret=wys37323378

Jestem ciekawa, czy ktoś ją ma i czy warto sobie ją zafundować.

Pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-30 20:10:51

Temat: Re: Znacie tę pozycję?
Od: Roo <nossie@ga**zeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia 30.11.2003 17:35, Ania napisał(a) następujące wiekopomne
zdania:

> Jestem ciekawa, czy ktoś ją ma i czy warto sobie ją zafundować.

Widziałam dziś w Empiku na Górczewskiej, obejrzałam pobieżnie i wydała
się bardzo ładna, no i dużo w niej różności, ale dłużej nie miałam czasu
jej kontemplować.

zasmarkane
Maleństwo

--
<<Bardzo Rozbrykane Zwierzęta mówią "Jak-się-masz!"
w taki sposób, że ma się zawsze pełne uszy piasku.>>

Poczta na serwerze gazeta.pl - usuń zbędne gwiazdki z adresu

1. Data: 2003-12-01 08:45:47

Od: "drzewko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=283388&zet=xeypwbpm
> nhbiwmmunosjvfrrvlewyh&ret=wys37323378
>
> Jestem ciekawa, czy ktoś ją ma i czy warto sobie ją zafundować.

Znamy znamy :)
Jest tez w Swiecie Ksiazki i to chyba w atrakcyjniejszej cenie :)
W/g mnie ksiazka super - opisane sa tam po trochu rozne techniki rekodzielnicze
- celowo pisze nie robotkarskie a rekodzielnicze, zeby podkreslic rodzaj tej
ksiazki. Z tradycyjnych robotek to duoz tam nie znajdziecie, ale za to...
Masa papierowa, masa solna, masa winylowa (polprzzroczysta), mnostwo pomyslow
przeroznych i na rozne okazje, duzo inspiracji ale takze gotowe podpowiedzi.

Mnie sie starsznie podoba, o czym Mikolaj juz wie:)))

Usciski cieplutkie
drzewko

PS. Druga ksiazka to hafty krzyzykowe od A do Z, tez Swiat Ksiazki... miodzio :)
Sczegolne dla poczatkujacych :)

1. Data: 2003-12-03 18:48:07

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem ciekawa, czy ktoś ją ma i czy warto sobie ją zafundować.

Ja ta ksiazke zakupilam niedawno w ksiegarni Swiata Ksiazki za 26,90 zl (mam
u nich srebrna karte stad tak niska cena). Jak by ktos chcial, to moge
zakupic i wyslac poczta ta ksiazke.
A ksiazka jest super, szczegolnie dla osob lubicych roznego rodzaju ozdoby i
upominki wykonane wlasnorecznie :)
A opisuja w niej wykonanie m.in. takich rzeczy:
- Biedermeier - ozodoby wykonane z uzyciem przypraw korzennych, nasion
suszonych kwiatow i kolorowych kokardek
- zdobienia marmurkowe - sposob wykonania marmurku na papierze, wykonanie
toreb i torebek, jajek, misiow i kaczuszek, doniczek oraz apaszek i serwetek
marmurkowych
- masa papierowa - historia; jak przygotowac mase; ozdoby, figurki, lalki z
masy papierowej
- wycinanki - opisy przyrzadow i materialow do wycinania, sposoby zdobienia
wycinankami m.in. doniczek, pudelek, mebli
- origami - historia, reguly skladania, wzory do wykonania pudelka,
miseczki, golebia i teczki
- patchwork - historia, opis wykonania prostej koldry, opisy wykonania
motywow: dom, talerz drezdenski, babciny wachlarz, log cabin, Ohio star,
dziewiec plam, opisy montazu kawalkow materialu i pikowania
- masa solna - przygotowanie i barwienie masy, suszenie figurek, opisy
wykonania krok po kroku: dziewczynki w kapeluszu trzymajacej kwiatki i rozy,
zdjecia roznych figurek z masy solnej
- zdobienie z uzyciem szablonow - wykonanie szablonow, zdobienie tkanin,
drewna, scian
- haft - historia, opisy przyborow i materialow do haftowania oraz prania i
prasowania haftow, opisy podstawowych sciegow, merezki, opis sciegu
marszczonego "smock", haft plaski, scieg feston, petelki i pikotki,
pajeczyna, scieg angielski
- szydelkowanie - wzory kilku serwetek i tasm
- dzianina - opisy splotow: dzersejowy, ryzowy, sciagaczowy, splot
angielski, warkocze, jak wykonywac wzory na robotkach dziekwiarskich (cos w
rodzaju haftu na dzianinie)
- wykonywanie lalek szmacianych
- zdobienie pudelek na prezenty (oklejanie materialami, wstazkami i
koronkami), wykonywanie ozdob dolaczanych do prezentow z masy solnej i
suszonych kwiatow
- swiece - opisy wykonania swieczek i ich zdobienie
- ramki - jak wykonac ramke i samodzielnie ja ozdobic, wykonywanie
passe-partuot
- kwiaty z papieru
- suszenie kwiatow i ukladanie z nich kompozycji
- opis wykonania powleczenia na kolyske
- zdobienie poduszek - haftowane, malowane, ozdobione kokardami, wstazkami
- abazury - wykonywanie i zdobienie
- ozdabianie stolu na dzieciece uroczystosci
- skladanie serwetek
- stroiki i wianki na Boze Narodzenie, pakowanie prezentow, ozdoby
chionkowe, szopki

Ufff...to tyle w skrocie ;-)
Ksiazka ma 568 stron.

PS. Kiedys juz sie na liscie przedstawialam, ale nie wiem, czy mnie jeszcze
kotos pamieta.

Anna z Lodzi

1. Data: 2003-12-04 07:54:16

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Derella" napisał w wiadomości news:bqlb8q$ok3$1@news.onet.pl...

> [...]
> upominki wykonane wlasnorecznie :)
> A opisuja w niej wykonanie m.in. takich rzeczy:

ciach opis interesujacej zawartosci

bardzo CI dziekuje za ten opis - zastanawialam sie nad zamowieniem sobie
takiej ksiazki u Mikolaja, ale nie mialam pewnosci co do zawartosci, znaczy
sie, czy warto:))) a teraz juz wiem, ze warto i sobie zamowie:))
dzieki
pzdr
yenn

chusteczki na obraczki-slub