Znajdzie się w Niemczech pięćdziesięciu?

21. Data: 2018-12-31 11:14:17

Temat: Re: Znajdzie się w Niemczech pięćdziesięciu?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> [...]

/e15/q65/49083380_2246769658934711_49569602818937978
88_n.jpg?_nc_cat=104&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=sconten
t-frx5-1.xx&oh=a143d01fb49e101013939e12076e694e&oe=5
C8CE6CE

> No już się byłam martwiłam o Ciebie.

Dzięki za troskę i ciepłe słowo. No trochę to trwało.

LeoTar Gnostyk

22. Data: 2018-12-31 11:25:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@g...com> wrote:

> [...]
t-frx5-1.xx&oh=a143d01fb49e101013939e12076e694e&oe=5
C8CE6CE

> Dzięki za troskę i ciepłe słowo. No trochę to trwało.

Trzymaj fason! :-)

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

23. Data: 2018-12-31 11:53:45

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Trzymaj fason! :-)

Gdy zaglądam do moich wiadomości z czerwca i lipca to uszy mi się
czerwienią gdy uświadamiam sobie w jakim amoku je pisałem. I chociaż
niewiele już ode mnie zależy to staram się.

LeoTar Gnostyk

24. Data: 2018-12-31 13:03:35

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Brexitowcom wydawało się, że nadal są mocarstwem i wszyscy klękną przed
> ich dyplomacją. Tak się kończy wybujałe poczucie zajebistości u
> narodowców: kubeł zimnej gdy dochodzi do konfrontacji z faktami.
> Brexitowcy zrozumieli co zrobią z nimi Brytyjczycy, gdy faktycznie
> dojdzie do brexitu. I teraz wpadli w panikę. Niektórzy nadal jeszcze
> pokrzykują i wymachują szabelką, ale tylko na pokaz, żeby nie stracić
> twarzy wśród swojego żelaznego elektoratu. A na boku i po cichu próbują
> się dogadać, jak z tego głupiego pomysłu wybrnąć.

Pisza wlasnie, ze rzad brytyjski wynajmuje promy, by zlagodzic szok i
zmniejszyc chaos dystrybucyjny (zywnosc, lekarstwa, czesci zamienne).
Dziennie 10 tys. ciezarowek opuszcza Calais w kierunku UK, a jak
wprowadza kontrole celne i paszportowe, to kolejki urosna do
nieskonczonosci (przyjmijmy optymistycznie 5 minut na auto, no to mamy
juz 35 dni). W ciagu 8 lat juz 100 tys. Brytyjczykow (urodzeni w
Irlandii lub z urodzonych tam rodzicow lub dziadkow) otrzymalo paszporty
irlandzkie, teoretycznie drugi paszport moze miec 6 mln, a w roku 2017 o
obywatelstwo niemieckie staralo sie 7,5 tys. mieszkajacych tutaj
Brytyjczykow. Glowny oredownik brexitu Nigel Farage ma rowniez prawo do
drugiego paszportu (zona Niemka), a dzieci je juz maja! :-)

Przedwczoraj spotkalismy sie ze znajomymi - ona Austriaczka, on Anglik,
jada niedlugo do rodziny w Wielkiej Brytanii i zastanawiaja sie czy i
jak wroca do domu.

http://www.spiegel.de/politik/ausland/brexit-immer-m
ehr-briten-wollen-irische-paesse-a-1245931.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Nigel_Farage#Personal_
life
--
saluto
Silvio Balconetti

25. Data: 2018-12-31 13:24:08

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Eee, to tylko syndrom ekspata.
> :)

Nowa jednostka chorobowa? :-)

"Spiegel" pisze wlasnie, ze Grecje opuscilo w ostatnim dziesiecioleciu
360 tys. osob, w tym lekarzy (18 tys.), pielegniarek i inzynierow. Kraj
liczy w tej chwili 10,8 mln mieszkancow i jesli trend ten sie nie
zmieni, to w ciagu 50 lat zostanie 5-6 mln Grekow, a wiek przejscia na
emeryture bedzie trzeba podniesc z 67 na 73 lat.
A jak nad Wisla? Pisali gdzies, ze Polacy nie lubia cudzoziemcow, wiec
przybysze z Ukrainy i Azji po krotkiej przerwie jada dalej na Zachod.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ekspatriacja
http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/griechenla
nd-360-000-menschen-sind-seit-2010-ausgewandert-a-12
45925.html

26. Data: 2018-12-31 15:25:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@g...com> wrote:

> Gdy zaglądam do moich wiadomości z czerwca i lipca to uszy mi się
> czerwienią gdy uświadamiam sobie w jakim amoku je pisałem. I chociaż
> niewiele już ode mnie zależy to staram się.

Warto.

27. Data: 2018-12-31 15:25:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/griechenla
nd-360-000-menschen-sind-seit-2010-ausgewandert-a-12

X na drogę.

28. Data: 2018-12-31 16:30:49

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Warto.

W tym amoku niepotrzebnie obraziłem Dyrektorkę i teraz chcą się mnie
pozbyć. Mam czasem niewyparzony jęzor, a szczególne wtedy, gdy ktoś mi
wejdzie na odcisk.

LeoTar Gnostyk

29. Data: 2018-12-31 22:38:01

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-31 09:24, Kviat wrote:

> [...]
> twarzy wśród swojego żelaznego elektoratu. A na boku i po cichu próbują
> się dogadać, jak z tego głupiego pomysłu wybrnąć.

Cieszę się, że rozumiesz złożoność sytuacji.

30. Data: 2018-12-31 22:41:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-31 13:24, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/griechenla
nd-360-000-menschen-sind-seit-2010-ausgewandert-a-12

Sam widzisz, co to nienasycone Germaństwo wyprawia.

Dobra zmiana, rusycystka w NBP zarabia 65 tys. zł na miesiąc
Churchill miał rację!
Spodlenie kobiecolewackie.
Nie utrzymuję Owsiaka!
czyli pogaństwo vs. wartości!