Znam cię ciemniaku i wiem na kogo głosujesz.

1. Data: 2016-03-25 09:08:19

Temat: Znam cię ciemniaku i wiem na kogo głosujesz.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przed II wojną głosowałeś na pieprzoną endecję.
Pieprzony, zakłamany Romuś Dmowski!
Zwykłe nacjonalistyczne gówno.
Piłsudski nie internował go w Berezie przez przypadek i potem żałował całe życie!
Rozeszło się to gówno i wybiło endeckie szambo w większości przedwojennych domów
polskiej ciemnoty.
Doprowadziłeś do klęski Polski w II wojnie, pieprzony polski ciemniaku.
Ale tego ci było mało.

Poprzebierałeś się, zamieniłeś polską beretkę na ruską czapeczkę, zapuściłeś
stalinowski wąsik i po wojnie porzuciłeś już swoją pieprzoną endecję i teraz jesteś
innego rodzaju gównem-teraz wybiło szambo zwane socjalizm i rozlało się po całej
Polsce,nazywasz się teraz towarzysz Szmaciak.
Teraz jesteś socjalistą, pieprzony polski ciemniaku, zdrowaśmariopolskoprostaku.
Masz legitymację PZPR, ale dalej jesteś tym samym ciemniakiem z endecji, dalej masz
te same ciemne oczy i nadal wieczorami modlisz się by sąsiada krowa wpadła pod pociąg
lub by szlag trafił jego żonę-cokolwiek co sprawi my przykrość a tobie radość,
modlisz się o to do Jehowy do Maryi, królowej polskich ciemniaków, mimo, że teraz to
oficjalnie zabronione-to jednak się modlisz i mówisz, niech to wszystko szlag, niech
ich wszystkich szlag, o Jehowo, amen.

Minął PRl, nastała wolność poumierałeś już kilka razy.
Niestety...
Wróciłeś...
Zawsze wracasz, pieprzony polski ciemniaku.
Poznaje cię po oczach i wiem na kogo głosujesz!
Tak, teraz głosujesz na pis.
Mówią na ciebie-twardy pisowski elektorat.
Które to już twoje wcielenie od czasów przedwojnia, zdrowaśmariopolskoprostaku?

Pieprzonego Romusia Dmowskiego zamieniłeś na gównianego Jarka Kaczyńskiego ale oczy
masz nadal te same-ciemne, wypełnione melaniną nienawiści.
Mieszkasz już od wielu pokoleń w Warszawie ale dalej pozostałeś tym samym ciemnym
polskim chamem.
Idziesz Nowym Światem a dywan ze słomy ciągnie się na 50 kilometrów, kończy się w
okolicach pieprzonego Otwocka!

Nadal jesteś tym samym gównem.
I nadal, jak przed wojną, jak w Prlu, tak i teraz, twój cel, pieprzony polski
ciemniaku, to utopienie Polski w gównie, w błocie, w szambie.
Twoi wrogowie to już nie Żydzi, których paliłeś w stodołach, rzezałeś widłami,
topiłeś w wiejskich gnojówkach i rozbijałeś małe dziecięce główki o bruk pieprzonych
polskich wioseczek i miasteczek.
Teraz , ty gnoju, czepiłeś się Wałęsy, Frasyniuka, Michnika, Bartoszewskiego, Wajdy,
Macieja Stuhra, czepiłeś się Kodu, Platformy i tych wszystkich ludzi którzy chcą
dobra Polski, którzy chcą byś zniknął na zawsze, pieprzony polski ciemniaku.

Teraz na ich widok święcą ci się te ciemne oczka, tak samo jak świeciły się w
Jedwabnem, Radziłowie, Wąsoszu, Goniądzu, Kielcach, Krakowie,Lwowie,
Pińsku,Brzeżanach i tysiącach innych bezimiennych miasteczkach i wioseczkach.
Nie masz już w rękach wideł i twoją bronią nie są żagwie i pierdolone chłopskie
szmaty, którymi podpalałeś żydowskiego dzieci.

Masz teraz smartfona, cztery komórki, jeździsz Mercedesem, nosisz eleganckie ubranie
i siedzisz w Starbucksie w centrum Wawy i sączysz zbożową latte.
Ale wystarczy, że się do ciebie dosiądę.
Poznam cię po oczach, gnoju!

Prędzej czy później się do ciebie dosiądę.
Prędzej czy później po ciebie przyjdę.
Prędzej czy później po ciebie przyjdziemy.

My, Polacy!

http://bragiel.blox.pl/2016/03/Na-krzyz-z-nim-na-krz
yz.html

******
Ciekawy blog, ludzie zaczynają rozumieć czym jest buractwo.

2. Data: 2016-03-25 16:08:51

Temat: Re: Znam cię ciemniaku i wiem na kogo głosujesz.
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Zawsze wracasz, pieprzony polski ciemniaku.

cytat:
Kłamiesz cały czas, a nawet gdy mówisz prawdę, to i tak kłamiesz.

Jakbym czytał globa co to kiedyś wrzuciłem jemu kurs
euro ze strony nbp.pl a on mówił że łżę:)

Ciekawy film podsumowujący grupę i wybryki globa:)
https://youtu.be/T1vW8YDDCSc?t=56m6s

nacechowanie ideologiczne - jest
brak obiektywizmu - jest
wulgarność - jest
sensacyjność - jest

Nu, ale ten film wg. globa pewno pisoski i niewiarygodny:(

3. Data: 2016-03-25 16:21:46

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> [...]
chcą dobra Polski, którzy chcą byś zniknął na zawsze, pieprzony polski ciemniaku.

Ale na fejsbuku ma tylko 34 lajki, jest podobno połetom polskim
obecnie robi zbiórkę kasy, by nie mieszać betonu na budowie:)

Taki to chichot, poeci mieszajo cement na budowie.

> [...]
Pińsku,Brzeżanach i tysiącach innych bezimiennych miasteczkach i wioseczkach.

www.rodaknet.com/ksiazka_Poza_granica_solidarnosci_e
wa_kurek.pdf

Nu a jak kto chce czerpać wyłącznie z żydowskich źródeł, droga wolna.
Tak, tak globiku, pisać nie musisz wiem że wg. ciebie niewiarygodna
jest p.E.Kurek a p.Gross jest ok. Już nie musisz powtarzać.

> Masz teraz smartfona, cztery komórki, jeździsz Mercedesem, nosisz eleganckie
ubranie i siedzisz w Starbucksie w centrum Wawy i sączysz zbożową latte.

Ale chyba lepiej być ciemnogrodzianinem z mercedesem i
żyć dostatnio, niż zbierać kaske na fejsbuku aby
nie mieszać dalej tego betonu na budowie?

4. Data: 2016-03-25 16:40:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

wulgarność - jest
sensacyjność - jest

Nu, ale ten film wg. globa pewno pisoski i niewiarygodny:(

Też mnie zdziwiło, bo jakbym czytał w pewnych momentach siebie, może to grafomańsko
napisane, ale dokładnie przekaz , czym jest ochydne buractwo jest niemal identyczny i
mnie to cieszy, że ludzie wreszcie zrzucają te komusze okulary, bo propaganda komusza
sławiła prostactwo. Jednak po tylu latach wycia z nienawiści, przemocy parobów ze
wsi, ludzie zalewani gnojem z wiejskiego wychodka, otwierają oczy czym jest naprawdę
wynaturzony wsiór. Ta niedojrzałość biegnąca do nazioli, następnie komuchów, a teraz
do komuchowatego pisu, nienawidząca wiecznie kolektywnie wszystkiego co nie jest
dykturą już i w filozofii występuje jako ...stąd się bierze zło.

5. Data: 2016-03-25 17:06:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 25 marca 2016 16:21:48 UTC+1 użytkownik v...@g...com wymądrza
się.

Że się wtrącę - napisałeś:

> Taki to chichot, poeci mieszajo cement na budowie.

Albo piszo bumażki kauzyperdom.
To nie chichot, to skandal.

I później się dziwisz, że Krystian Bala, Maria Goniewicz, Kajetan Poznański -
"go postal"?

Dziwisz się, że mniej brutalni frustraci biorą jurgielt z obcej ręki, skoro go
podobno "swoi" im nie dają?

Już nawet PRL dbał lepiej, z całym szacunkiem - o wierszopisów.

Tak długo, jak inteligencja twórcza będzie przez potomków chłoporobotników
traktowana per noga - będzie się przyklejać do syjonistów, pangermanistów
i innych. Bycie na marginesie życia intelektualnego jako powód do dumy -
kołtunowi, filistrowi kompletnie odbiło! Nie dociera, że sam na własne życzenie
produkuje lewaków? Coś musi wejść w tę próżnię, którą po sobie zostawia.
Będą tysiące takich globów, jak się pojawiają tysiące takich Vernonów.

6. Data: 2016-03-25 18:27:13

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> W dniu piątek, 25 marca 2016 16:21:48 UTC+1 użytkownik v...@g...com
wymądrza się.

> Albo piszo bumażki kauzyperdom.
> To nie chichot, to skandal.

Że niby pije do twojej osoby? Nie pije, podejrzewam że
twoje treści można spieniężyć, a to powyżej? 34 lajki,
tak chyba dzisiaj się mierzy popularność, pijendzy z tego
nie wróże , bo chujnia wali na kilometr, agresywne, bez polotu.

> Już nawet PRL dbał lepiej, z całym szacunkiem - o wierszopisów.

PRL miał większe wymagania i po linii musiały być.

> Tak długo, jak inteligencja twórcza będzie przez potomków chłoporobotników
> traktowana per noga - będzie się przyklejać do syjonistów, pangermanistów
> i innych.

Bosz, Krzewciu tak, ale ku..wa nie może przypadać
10 piszących wiersze na jednego murarza, chyba ze
murarz jest jednocześnie "poetą".

> Będą tysiące takich globów, jak się pojawiają tysiące takich Vernonów.

Natura zweryfikuje.

7. Data: 2016-03-25 20:55:58

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
v...@g...com
użytkownik glob napisał:

> Zawsze wracasz, pieprzony polski ciemniaku.

A ty zawsze wracasz, antypolski, pieprzony ciemniaku. Znam cię- obserwuję
cię, wiem, gdzie jesteś. Wiem, że znów chcesz szkodzić Polsce. Wiem, że
chcesz głosować. Wiem też, jak cię powstrzymać

--

Chiron

8. Data: 2016-03-25 23:19:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

użytkownik glob napisał:

> [...]

cię, wiem, gdzie jesteś. Wiem, że znów chcesz szkodzić Polsce. Wiem, że
chcesz głosować. Wiem też, jak cię powstrzymać

Od zawsze się sprzedawałeś i występowałeś przeciwko Polsce, bo jesteś burakiem, a
burak od pokoleń tylko przeciwko Polsce kombinował, więc zdradę już w genach macie
zapisaną. Zrobiliście powrót komunizm, bo wam mało było najbardziej zbrodniczej
sekty, która niszczyła kraj i myślę, że wkońcu jak widzisz za to zapłacicie i ludzie
wam nie odpuszczą tego antypolskiego pisowskiego kurestwa nieszczącego kraj.

9. Data: 2016-03-26 06:55:18

Od: Miś polarny z Budnik <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-25 o 18:27, v...@g...com pisze:
> Bosz, Krzewciu tak, ale ku..wa nie może przypadać
> 10 piszących wiersze na jednego murarza

Próbowali przez ostatnie 25 lat bo to epoka postindustrialna miał być:
nie trza roboli tylko yntelygencja od usług.:)

> chyba ze
> murarz jest jednocześnie "poetą".

Próbowali w PRL ale nie wyszło bo stado poetów, których nikt nie czyta
się nie zda na nic:)
--
Kocham USA, Niemcy, Izrael i Rosję.

OD ZAMACHU STANU DO STANU WYJĄTKOWEGO
Wysadził się w powietrze bo zdechła mu suczka
Stan wyjątkowy
Dziennikarze z dala od posłów. Sejm chce zakazu wstępu na korytarze. Powód? 'To niebezpieczne'
To przez Chrystusa