Znawcy krzewów

61. Data: 2003-12-02 16:22:44

Temat: Re: Gleba - dobrze wiedziec na czym trawa rośnie (cel dydaktyczny)
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Racja, ale niestety jeśli ktoś ma faktycznie klasę VI to teraz (od kilku
> lat) w papierach gmina zmienia na V. Z prostego powodu - za VI klasę nie
> płaci się dużego podatku.
>

> --
> Pozdrawiam, Jan

Podałeś Janie delikatny przykład.
Pod budowę fabryki samochodów
kl. I i II zamieniono na V i w niej
odkupiono pola od rolników:-(((

Pozdrawia płynnie boletus

62. Data: 2003-12-02 16:34:46

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy Nowak

> Pewnie było IVb ale wydrapałeś I (kreseczkę) wiedząc o tym, że
> bez uprawnień rolniczych
> nie sprzedadzą ci tej ziemi.
> ;-)))

> Pozdrawiam Jerzy

Nic nie wydrapałem, a uprawnienia rolnicze też posiadam :-)
:-) Bogusław

63. Data: 2003-12-02 19:57:39

Temat: Re: Znawcy krzewów
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Cercidiphyllum japonicum
> -Ogonek dł. 6-6 cm czerwony lub zielony-
> - wierzchołek liści bardzo krótko zaostrzony-
> - brzeg liści karbowany-
> - wygląd liści- szerokoowalne do sercowatych-
> - liście z wierzchu matowe lub szarozielone-
> - spód liści jasno-niebieskawo-zielone i nagie-
> - ułożenie liści na pędzie- na długopędach naprzeciwległe na
> krótkopędach skrętoległe

Taaa... Szczególnie teraz... No nic, jutro będę na polu to sprawdzę,
czy to aby na pewno Cercidiphyllum japonicum... Chociaż, z drugiej
strony, darowanemu drzewu pod ogonek się nie zagląda. :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien pan rzekł sarkastycznie: ,,Rajem
Jest mi życie! Ot, wyśpię się, najem...

64. Data: 2003-12-02 20:50:36

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

T.W. napisał(a) w wiadomości: ...
>Bo u Ciebie pewnie ma jak w raju :)

Wcale nie, bo moglby miec lepiej :)

>U s?siadki faktycznie - sadziła firma [...]

Jakas denna ta firma. Wlasnie z powodu takich firm wole robic wszystko
wlasnorecznie w ogrodzie (lub z pomoca osob, do ktorych mam zaufanie).

Pozdrawiam,
Bpjea

65. Data: 2003-12-02 21:02:27

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...] w tym roku była susza, nie podlewałem, nie
>zauważyłem u niego takich skonno?ci [...]

U mnie tez nie wykazal nadmiernej wrazliwosci, chociaz rosnie u mnie dopiero
kilka lat.
Niemniej, jezeli zrodla podaja, ze jest wrazliwy na susze, przynajmniej
odrobina prawdy musi w tym byc.
Z ciekawosci spytam - ile lat ma Twoje drzewko?
Kwitl juz?

Pozdrawiam,
Bpjea

66. Data: 2003-12-02 21:11:00

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a) w wiadomości: ...

> Pod budowę fabryki samochodów
> kl. I i II zamieniono na V i w niej
> odkupiono pola od rolników:-(((

W Polsce przekret na przekrecie :(

Pozdrawiam,
Bpjea

67. Data: 2003-12-02 21:13:20

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomości: ...
> Nic nie wydrapałem, a uprawnienia rolnicze też posiadam :-)

Mozesz wzbogacic swoj zbior o rosliny uprawne ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

68. Data: 2003-12-02 21:15:53

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Elfir napisał(a) w wiadomości: ...
>U mnie (tzn. w Poznaniu) laurowisnie rosna pieknie bez przykrywania, w nie
>oslonietym miejscu.

Ktory podgatunek? Szerokolistny?

Pozdrawiam,
Bpjea

69. Data: 2003-12-02 22:37:37

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Bpjea
(...)
> Z ciekawosci spytam - ile lat ma Twoje drzewko?
> Kwitl juz?
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Około 7 lat jeszcze nie kwitł.
:-) Bogusław

70. Data: 2003-12-02 23:22:39

Temat: Odp: Znawcy krzewów
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bqj1dr$2b1$...@a...news.tpi.pl...

> Ktory podgatunek? Szerokolistny?
Nie mam poejcia, ale chyba tak. Widzialam w botaniku odmiany waskolistne i
opisywane krzewy sa i wyzsze i maja wieksze liscie.

Elfir

pytanko...
niedziela na działkach
co to za paskudztwo ?