Znieczulenie

771. Data: 2012-04-17 08:10:57

Temat: Re: Znieczulenie
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja bardzo chętnie się spotkam, o ile znajdę opiekunkę do całej trójki :)

Weź ze sobą. Stalkie lubi dzieci, swoich ma podobnie. Poczułby się jak w
domu a i miałby pretekst do notki z pamiętniczka.

qr.a

772. Data: 2012-04-17 08:24:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 10:10, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Weź ze sobą. Stalkie lubi dzieci, swoich ma podobnie. Poczułby się jak
> w domu a i miałby pretekst do notki z pamiętniczka.

A o mój komfort zadbać to nie łaska, hę?

Ewa

773. Data: 2012-04-17 08:26:15

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

>Weź ze sobą. Stalkie lubi dzieci,

Zawsze się zastanawiałem kim jest ten gość.
http://www.youtube.com/watch?v=rdxf7f4cGF0

pzdr
olo

774. Data: 2012-04-17 09:11:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> A o mój komfort zadbać to nie łaska, hę?

No dobra, weź i swoje. Może Stalkie nie zauważy różnicy.

qr.a
--
i jak tam, sentyment pozostał?

775. Data: 2012-04-17 09:14:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Qrczak"

> Zawsze się zastanawiałem kim jest ten gość.
> http://www.youtube.com/watch?v=rdxf7f4cGF0

Tę relaksującą melodię zapamiętałam dzięki nieco zmodyfikowanemu tekstowi.
BTW wiesz zapewne, co różni pedagoga od pedofila.
Może to dotyczy też misiów.

qr.a w nawiasie mówiąc misia mama

776. Data: 2012-04-17 10:20:37

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 11:14, Qrczak pisze:
> co różni pedagoga od pedofila.
Tym czym trop do van Gogha od filantropa

777. Data: 2012-04-17 11:22:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-17 11:11, Qrczak pisze:
> No dobra, weź i swoje. Może Stalkie nie zauważy różnicy.

Łeee...

> qr.a
> --
> i jak tam, sentyment pozostał?

A co - maila z podziękowaniami nie dostałaś?

To jeszcze raz dziękuję, już mam u siebie. Pozostał, teraz będę zaszczepiać.

Ewa

778. Data: 2012-04-17 13:03:30

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

>Tę relaksującą melodię zapamiętałam dzięki nieco zmodyfikowanemu tekstowi.
Dawaj, bo ze zmodyfikowanym misiem to znam ale z inną melodią, jak już przy
dziecięcych piosenkach jesteśmy.

>BTW wiesz zapewne, co różni pedagoga od pedofila.
>Może to dotyczy też misiów.

No prawdziwość uczuć. Ale dodatkowo prawdziwe misie i lwy paskudnie
zachowują się wobec obcych dzieci.

pzdr
olo

779. Data: 2012-04-17 14:58:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-17 13:22, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Łeee...

Chodziło mię o ilość, nie o miętkość.

> A co - maila z podziękowaniami nie dostałaś?

Chyba nie lubię gmailazety.

> To jeszcze raz dziękuję, już mam u siebie. Pozostał, teraz będę
> zaszczepiać.

To się cieszę. Smacznego.

qr.a

780. Data: 2012-04-17 15:01:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-17 15:03, niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Qrczak"

> Dawaj, bo ze zmodyfikowanym misiem to znam ale z inną melodią, jak już
> przy dziecięcych piosenkach jesteśmy.

Pora na dobranoc, bo już księżyc świeci.
Dzieci śpią już sobie, miś po flaszkę leci.

> No prawdziwość uczuć. Ale dodatkowo prawdziwe misie i lwy paskudnie
> zachowują się wobec obcych dzieci.

Takoż jeśli ich dzieci za bardzo spodobają się obcym.
Chociaż u ludzi też czasem obserwuję taką paskudność.

qr.a

Może emigrować do Rosji?
Lewitacja wy(ja)śniona?
Życzenia świąteczne