Re: Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE

From: "Adam Szczebak" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE
Date: Wed, 13 Sep 2000 12:55:56 +0200

moze ci sie cos pomylilo z rtg???
przeciez znieczulenie miejscowe jak sama nazwa wskazuje, dziala w miejscu, a
nie w calym organizmie. owszem, dustrybucja znieczulenia jest, ale w calym
organizmie jest to napewno taka ilosc, ze nie zaszkodzi, nawet w ciąży.
a poza tym ktos tu wspomnial o leczeniu 'na zywca' - brrrr....
ten ktos chyba nie ma wyobrazni, wlasnie podczas leczenia bez
znieczulenia moze dojsc do komplikacji predzej, niz podczas podania.

zycze mimo wszystko bezbolesnych wizyt podczas ciazy.

adam

> Na poczatku wspolczuje bardzo.
> Nie znam sie na stomatologii, ale moge napisac co doradzali mi lekarze. W
> pierwszych 3 miesiacach od znieczulenia zdaleka.
> To jest najwazniejszy i najbardziej niebezpieczny okres w calej ciazy.
Jesli

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl