Re: Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE

From: Joanna Górska <j...@k...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE
Date: Wed, 13 Sep 2000 14:29:55 +0200

Masz racje!
Bylam wlasniedzisiaj podleczyc tego zeba i p. doktor nie pozwolila zastosowac
tego znieczulenia w chwili obecnej, poniewaz moze to zadzialac na wczesna
ciaze i doprowadzic do wad rozwojowych ktore sa w chwili obecnej! Zgodzilam sie
z nia i poczekamy do 3 m-ca gdy ryzyko bedzie znikome i zajme sie leczeniem
wszystkich ubytkow - a juz teraz zaczynam ......... zbierac pieniadze na
nastepna wizyte i leczenie dalsze!
Pozdrawiam jOnna i 6 tyg. ONO

--
Joanna Górska