Zniżki OC na samochód dla ON

1. Data: 2006-02-15 17:41:50

Temat: Zniżki OC na samochód dla ON
Od: "Łukasz Schodnicki" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pytam o to gdzie można tanio ubezpieczyć (AC) samochód dla ON.
Auto po zarejstrowaniu będzie przystosowane dla tej osoby mającej I gr.
(narządy ruchu). Jest to pierwszy jej samochód więć nie wchodzą w grę zniżki
za bezszkodowość. Czy jakieś firmy oferują zniżki dla ON?

pozdrawiam

Łukasz

2. Data: 2006-02-15 19:04:22

Temat: Re: Zniżki OC na samochód dla ON
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Schodnicki" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dsvp4u$ph4$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> zniżki
> za bezszkodowość. Czy jakieś firmy oferują zniżki dla ON?
------------------
Wiem, że TUR "Warta" udziela takich zniżek ON posiadających karty
parkingowe. Szczegóły nie są mi znane, nie rozpytywałem o nie, bo sam
korzystam już z maksymalnej ulgi z racji "stażu" w jeździe bez szkód.
Dotyczy to jednak ubezpieczenia OC. Podejrzewam, że AC dla ON nie jest
niższe, bo i ryzyko większe i odszkodowania również.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

3. Data: 2006-02-15 19:41:08

Od: "Łukasz Schodnicki" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za info.
Niestety w tym wypadku jest pierwsze auto i brak karet parkingowych, a
przeróbka będzie dopiero po zarejestrowaniu. Podzwonię jutro po
ubezpieczalniach to może coś znajdę.

4. Data: 2006-02-15 20:05:18

Od: "Bogusława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zniżki
> za bezszkodowość. Czy jakieś firmy oferują zniżki dla ON?
---------
Wiem, ze była znizka w TUiR WARTA S.A dla ON, tak jak napisał Zbyszek...ale
czy jest znizka do tej pory, to nie wiem.... Ale jezeli jest, to trzeba
dokladnie te znizke przeanalizowac, czy to sie oplaca...bowiem przy
zawieraniu umowy trzeba podpisac oswiadczenie, ktore jest zobowiazaniem, iz
w okresie ubezpieczenia do kierowania nie moze byc upowazniona inna osoba.W
przeciwnym przypadku:
1. w przypadku AC - zmniejszenie odszkodowania w proporcji wynikającej
ze stosunku składki naliczonej do składki należnej liczonej bez zniżki
programowej,

1. w przypadku ubezpieczenia OC - dopłatę na rzecz TUiR WARTA S.A.
kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy składką naliczoną a składką należną
liczoną bez zniżki programowej z uwzględnieniem ustawowych odsetek liczonych
od dnia udzielenia ochrony ubezpieczeniowej.

Czyli, trzeba bedzie zwrocic roznice wraz z odsetkami....

Jest duzo firm ubezpieczeniowych, ktore maja korzystne warunki
ubezpieczeniowe, ale do tego by uzyskac informacje trzeba podac: pojemnosc
silnika, marke samochodu i wiek wlasciciela, bo znizek jak wiadomo z
powyzszego nie ma.

Jezeli bede miala dane, to moge sie dowiedziec... poniewaz mam takie
mozliwosci...

Bogusława

5. Data: 2006-02-16 17:26:24

Od: "Łukasz Schodnicki" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

dzieki za informację. Przesyłam dane uzupełniające z prośbą o sprawdzenie cen.
Ze swojej strony popytam w Alianz, samopomoc i może coś jeszcze.

> [...]
> ubezpieczeniowe, ale do tego by uzyskac informacje trzeba podac: pojemnosc
> silnika, marke samochodu i wiek wlasciciela, bo znizek jak wiadomo z

Wiek kierowcy 27 lat
Prawo jazdy od 2 miesięcy - zrobione na samochodzie przystosowanym dla ON.
Rok produkcji 1992 pojemność 1905 ccm diesel marka peugot.
Powiat bielski ziemski (SBI).
Dotychczas nie miał auta i w związku z tym brak jakichkolwiek zniżek.

Pozdrawiam i zgóry dziekuję

Łukasz

6. Data: 2006-02-17 10:21:18

Od: "Sebastian" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

,

> [...]
> Powiat bielski ziemski (SBI).
> Dotychczas nie miał auta i w związku z tym brak jakichkolwiek zniżek.

Z tego co wiem tylko Warta
Ale warunkiem jest karta parkingowa
Pozdr Seba

7. Data: 2006-02-17 12:59:18

Od: "Zmotoryzowany" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Schodnicki" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dt004j$sm8$1@inews.gazeta.pl...
> dzięki za info.
> Niestety w tym wypadku jest pierwsze auto i brak karet parkingowych, a
> przeróbka będzie dopiero po zarejestrowaniu. Podzwonię jutro po
> ubezpieczalniach to może coś znajdę.

http://www.gazeta.pl/usenet/

Karta Parkingowa nie jest przypisana do samochodu lecz do człowieka i radzę
z tego skorzystać i wystąpić o karte!

8. Data: 2006-02-17 16:18:18

Od: "Bogusława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Schodnicki" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dt2cjv$7dv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Powiat bielski ziemski (SBI).
> Dotychczas nie miał auta i w związku z tym brak jakichkolwiek zniżek.
------------
Najlepiej tam wykupic AC, gdzie ma sie ubezpieczenie OC...
Bardzo malo firm ubezpieczeniowych wydaje AC dla samochodow, ktore maja
ponad 10 lat uzytkowania...
Z tego co udalo mi sie zorientowac to jest wlasnie "Warta" wydajaca owe
ubezpieczenie, ale, jezeli chodzi o szczegoly, to juz przy wykupie
ubezpieczenia
trzeba jeszcze dodatkowo podac cene zakupu samochodu, dokladna marke
samochodu...
peugot, to tak, jak daewoo... :)

Trzeba koniecznie wyrobic karte parkingowa...poniewaz w Warcie jest: 20%
znizki za posiadanie karty parkingowej, natomiast osoby , ktore nie
ukonczyly 30 lat maja zwyzke 20%, jak rowniez jest 20% zwyzki przez jeden
rok
jako "nowa" osoba, a po roku, juz jest sie klientem i tej znizki nie placi
sie w "Warcie"
Dodam, ze kazdy region moze miec inne znizki i np. w wojewodztwie katowickim
jest tzw znizka parafialna, jezeli dana osoba dziala charytatywnie, to
wowczas ma 20% znizki za ubezpieczenie...

Jeszcze firma ubezpieczeniowa "CIGNA" rowniez ubezpiecza AC na samochody
powyzej 10 lat uzytkowania... ale rowniez trzeba podac dokladniejsze dane...

Jeszcze podam, iż od nowego roku wszedl przepis, ktory byl juz przez inne
firmy ubezpieczeniowe stosowany, iz w razie zmiany firmy ubezpieczeniowej,
trzeba zrobic wypowiedzenie ubezpiecz. w danej firmie, wybierajac inna,
bowiem w przeciwnym przypadku mozna popasc w pulapke i trzeba bedzie placic
ubezpieczenie w obu firmach...

Napewno, na grupie sa osoby, ktore duzo lepiej sie orientuja w tym temacie i
mam nadzieje, ze jezeli cos zle napisalam, to zostane poprawiona...

Bogusława

9. Data: 2006-02-20 17:49:25

Od: "Łukasz Schodnicki" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję wszystkim serdecznie za przesłane informacje.
Ze swojej strony podzwoniłem po różnych firmach ubezpieczeniowych pytająć o OC
i jak to zawsze bywa wszystko zależy na jaki sie przypadek trafi. Poniżej
wyniki dla powiatu bielskiego ziemskiego (czyli okolic Bielska bez miasta).

Najtaniej wyszła firma Tow. Ubezpieczeń Wzajemnych z kwotą 1175 zł drugą Cigna
a trzecią Alianz.

Najdroższej nawet nazwy nie zapisywałem, ale była ok 4000 zł.

Wiekszość firm zmieściła się w przedziale od 1350 do 1650.

Warta mimo zniżki dla ON wylądowała drogo ze względu na zwyżki za wiek<30 i
prawo jazdy<3 lat.

Pozdrawiam

Łukasz

ULGA OPIEKUŃCZA
schizofrenia-renta
Kłopotliwy PIT
Pies asystujący dla ON a ulga rehabilitacyjna do PIT
Nowe informacje na stronie www.mono-ski.prv (mistrzostwa polski, nowe zdjecia, klasyfikacja PE)