Re: Znow milosc ? Ja nie chce !

1. Data: 2000-01-28 12:51:23

Temat: Re: Znow milosc ? Ja nie chce !
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> zapisuje: > On 28 Jan 2000, Marlena wrote:

> Wszedzie. Emocjonalny ekshibicjonizm jest cecha ludzi nieszczesliwych,
> wiec to ich przede wszystkim widac. Bycie zadowolonym z zycia jest dla
> mnie stanem na tyle normalnym, ze nie widze powodu by informowac o tym
> caly swiat.
>
> pozdrawiam, mg
>
> UIN: 5307148

Witaj

Jakie twarze widzisz na ulicy. Rozesmiane, szczesliwe czy tez ponure
z kacikami ust na dol. Jesli ktos ma radosna twarz, usmiecha sie albo
smieje to mozna napotkac spojrzenia typu "poczekaj przejdzie ci ; zycie ci
jeszcze dokopie ; nienormalna" itp.
Ciesze sie, ze uwazasz bycie zadowolonym z zycia za stan normalny i czy z tego
wynika, ze jestes szczesliwy.

Pozdrawiam
Marlena

1. Data: 2000-01-30 00:00:14

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Jan 2000, Marlena wrote:

> Witaj

Witam,

> Jakie twarze widzisz na ulicy. Rozesmiane, szczesliwe czy tez ponure
> z kacikami ust na dol.

Przepraszam za glupie pytanie, ale co to ma do mojego samopoczucia?
Pytam powaznie.

> Ciesze sie, ze uwazasz bycie zadowolonym z zycia za stan normalny i
> czy z tego wynika, ze jestes szczesliwy.

Moj normaly stan to poczucie zadowolenia (czyt. jestem szczesliwy).
*Nie* uwazam natomiast bycia zadowolonym z czegokolwiek za stan
normalny w przypadku statystycznego Kowalskiego.

> Pozdrawiam
> Marlena

pozdrawiam, mg

UIN: 5307148

1. Data: 2000-02-03 06:00:12

Od: "<-Kłapuch->" <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Jan 2000 12:51:23 GMT, Marlena <l...@b...org.pl>
wrote:
> Jesli ktos ma radosna twarz, usmiecha sie albo
>smieje to mozna napotkac spojrzenia typu "poczekaj przejdzie ci ; zycie ci
>jeszcze dokopie ; nienormalna" itp.

Właśnie, dlaczego jak się uśmiecham w autobusie obok mnie
zazwyczaj robi się pustawo i zawsze znajdzie się wolne
miejsce??? (wypowiedź z pewną dozą humoru)

--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

Re: Re: Czy kobieta może kochać dwóch mę
Re: Znow milosc ? Ja nie chce !
Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocześnie?
Re: Znow milosc ? Ja nie chce !
Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocze?nie?