Znow to uslyszalem...

21. Data: 2006-01-18 20:00:52

Temat: Re: Znow to uslyszalem...
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-17 23:04:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gargamel* skreślił te oto słowa:

> ale chyba nie wiesz o tym że ten honorowy krwiodawca oddaje swoją krew za
> darmo (nie licząc tych paru czekolad), oraz faktu że wabiąc ludzi do
> honorowego oddawania krwi daje się im kilka przywilejów, międzyinnymi,
> pierwszeństwo w kolejce w państwowej służbie zdrowia, więc jest ona
> zobowiązana do wydawania tym pacjentom jakichś pierwszych numerków, a
> pilnowanie kolejki pacjentów też mają obowiązek, za to chyba im płacą?

Nie ma już panstwowej służby zdrowia. Teraz to NZOZy. Prywatne firmy jakby
nie patrzec.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

22. Data: 2006-01-18 23:27:02

Od: "Lolo" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grabarz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale czemu sluzba zdrowia odmawia mi ostatniego przywileju
> [grzecznosciowego w sumie, bo nic to nikogo nie kosztuje]?

W Rzeszowie zasłużony HDK (powyżej 20 itrów oddanej krwi) jeździ
miejskimi autobusami za darmo.

--
Pozdrawiam Lucjan Kusz
Lolo

23. Data: 2006-01-19 01:21:43

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 18 Jan 2006 16:12:22 +0100, *Norbert*
<news:dqllso$sb8$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Czekalem na taka odpowiedz. Otoz widzisz nic w tym zlego. Ale one sa niczym
> tytulowy Swietoszek, nic po tym ze chodza do kosciola, skoro nic z tego nie
> czerpia.

To gdzie mają pójść? Na dyskotekę? Żeby je jakieś szczyle wyśmiali?
Niejedna babunia by sobie jeszcze poszła na dyskotekę, ale jak już nie
wypada, to idzie do kościoła. Lepsze to niż siedzenie i gnuśnienie w domu.
To oznaka, że jeszcze jest jako tako sprawna, może chodzić, iść na spacer.
U mnie w parku za domem była fajna dyskoteka ( parkiet też był, a jakże) i
prowadził ja nasz osiedlowy supermen od dyskotek, tv kablowej i internetu.
Przyszła do nas moja matka i przeszliśmy sie do tego parku ( to był jeszcze
dzień, lato, cieplutko). Ten znajomy pan prowadzący dyskotekę był tak
zachwycony moją matką (nie wierzył, że ma tyle lat ile wtedy miała), że na
jej cześć piosenki puszczał i zachęcał do tańca. Jak puścił dymek z takiej
specjalnej maszyny, to matka się w tym momencie rozryczała i powiedziała:
"jak pięknie". Nie mogła za długo stać, bo ją staw biodrowy zaczął boleć,
więc zaraz ją odprowadziliśmy do domu. Zreszta wstydziła się tego, że się
popłakala. Teraz to już i do kościoła nie chodzi, bo chodzi przygarbiona od
ciągłego bólu kręgosłupa i boi się, ze upadnie.

> Bog jest wszedzie, wszystko wie... czyz nie prawda. Nie tylko w kosciele o
> czym jakos ludzie zapominaja, ehh.

Prawda.
Mnie się spodobało czyjeś powiedzenie: PIEKłA NIE MA. PIEKłO JEST NA ZIEMI.
To jest chyba prawda.

--
Kaja

24. Data: 2006-01-19 14:22:31

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Rzeszowie zasłużony HDK (powyżej 20 itrów oddanej krwi) jeździ
> miejskimi autobusami za darmo.

Tak jak i pewnie rodziny pracownikow komunikacji miejskiej ;)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

25. Data: 2006-01-19 16:00:13

Od: Grabarz <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert napisał(a):

> Tak jak i pewnie rodziny pracownikow komunikacji miejskiej ;)

O! To rzeszow wymaga wiecej niz Warszawa?:)
Zreszta to akurat jest dobra wola Urzedow Miejskich...

26. Data: 2006-01-21 15:34:38

Temat: Re: Znow to uslyszalem...[OT]
Od: "Lolo" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał
w wiadomości news:dqo7b3$8gv$1@inews.gazeta.pl...

> Tak jak i pewnie rodziny pracownikow komunikacji miejskiej ;)

Rodziny to pestka o ile mnie pamięć nie myli nawet teściowie :-)

27. Data: 2006-01-21 18:35:38

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 Jan 2006 16:34:38 +0100, *Lolo*
<news:dqtkcr$dvq$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał
> w wiadomości news:dqo7b3$8gv$1@inews.gazeta.pl...

> Rodziny to pestka o ile mnie pamięć nie myli nawet teściowie :-)

U mnie w pracy to jedna koleżanka (jej mąż jest kierowcą ZTM) załatwiła
bilet roczny (pracowniczy) takiej drugiej koleżance z pracy, która za nią
dużo roboty odwalała.

--
Kaja

28. Data: 2006-01-22 13:40:55

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie w pracy to jedna koleżanka (jej mąż jest kierowcą ZTM) załatwiła
> bilet roczny (pracowniczy) takiej drugiej koleżance z pracy, która za nią
> dużo roboty odwalała.

Co sie wiec dziwic politykom, jesli ten zalosny narod oszukuje nawet na
biletach. Naprawde ludzi nie stac.. na bilet i honor?

--
Pozdrawiam Norbert :-)

Źle gojące się przekłute uszy :(((
Czy do laryngologa potrzebne jest skierowanie?
przeziebienie u ciężarnej...
implanty stomatologiczne
Zielona herbata