Znowu inwazja mszyc???

11. Data: 2003-05-23 10:18:15

Temat: Re: Znowu inwazja mszyc???
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bakr8j$fsf$1@atlantis.news.tpi.pl Jactro
<j...@b...com.pl> napisał(a):

> Tzn. które jeszcze zawodzą przy wysokiej temperaturze ?

Hejka. Poniewaz na rynku co rok pojawiają się nowe preperaty (często
tylko nazwa jest nowa) proponuję dokładnie czytać teksty na opakowaniu
preparatu. Tam jest wszystko opisane. :-)
Pozdrawiam wnikliwie Ja...cki
PS. Zajrzyj do googli - hasło: pyretroidy

12. Data: 2003-05-23 10:27:16

Temat: Re: No to co?
Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl_bez_spamu> napisał w wiadomości
> No to teraz mam zagwozdkę...:) Który z wymienionych przez Was preparat?
> Jednym słowem proszę - lecę i kupuję!!
> :)
>

> Olivia (właścicielka zżeranego żywopłotu)

To właściwie nie ma większego znaczenia. Każdy zadziała na mszyce jeżeli
oprysk zrobisz dokładnie. Ceny i wydajności preparatów też zbliżone.
Polysect działa też na przędziorki (duże stężenie) , i
gąsieniczki-sprawdzone :-)
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl
<<<wytnij bezspamu>>>

13. Data: 2003-05-23 10:39:33

Temat: No dobra
Od: "Olivia" <o...@w...pl_bez_spamu> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki - może jeszcze cos poradzą w ogrodniczym, ale Wasze sugestie będę
miała na uwadze.
____________________
Pozdrawiam
Olivia
o...@w...pl_bez_spamu

14. Data: 2003-05-23 11:05:36

Temat: Re: No dobra
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:baktot$148$1@atlantis.news.tpi.pl Olivia
<o...@w...pl_bez_spamu> napisał(a):

> Dzięki - może jeszcze cos poradzą w ogrodniczym, ale Wasze
> sugestie będę miała na uwadze.
____________________

Hejka. Tak bardzo na te porady sklepowe bym nie liczył. Ostatnio
słyszałem w "Iglaku" poradę, żeby w celu wzmocnienia skuteczności Roundupu
dodać saletry amonowej. :-))) Czy siarczan, czy saletra, wsio ryba. :-).
Jeszcze raz apeluję: czytać trzeba to, co napisane jest na opakowaniu!
Koniecznie! Dwa razy! :-)
Pozdrawiam apelowo Ja...cki

15. Data: 2003-05-23 11:29:08

Temat: !!
Od: "Olivia" <o...@w...pl_bez_spamu> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Jeszcze raz apeluję: czytać trzeba to, co napisane jest na opakowaniu!
> Koniecznie! Dwa razy! :-)

TAAAAK JEEEST!!!!!!
:)
____________________
Pozdrawiam posłusznie
Olivia

16. Data: 2003-05-23 11:45:50

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> preparatu. Tam jest wszystko opisane. :-)
> Pozdrawiam wnikliwie Ja...cki
> PS. Zajrzyj do googli - hasło: pyretroidy

Wpisałem "pyretroidy syntetyczne"
No, no sporo tych drinków ;-)

Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl
<<<wytnij bezspamu>>>

17. Data: 2003-05-23 13:28:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Pojawiły się, niestety rasy mszyc o
> podwyższonej odporności na Pirimor. :-(

A wiec pierwsze oznaki naduzywania pestycydow.

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2003-05-23 17:34:38

Od: "Iza Wójcik" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie w zeszłym sezonie najlepiej sprawdzał się Polysect f-my Solaris.
> Pozdrawiam

Potwierdzam genialnosc tego wynalazku.
Dziala na kazda niepotrzebna gadzine. Mszyca na kalinie, na sosnie, jakas
miodunka na bukszpanie i stada malych zielonych gasieniczek na jabloni i
wierzbie mandzurskiej po uzyciu nie ma po nich sladu.

Iza Wójcik

19. Data: 2003-05-23 18:07:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Iza Wójcik" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
> miodunka na bukszpanie i stada malych zielonych gasieniczek na jabloni i
> wierzbie mandzurskiej po uzyciu nie ma po nich sladu.

Moze troche wiecej informacji. Substancja czynna w tym produkcie to
bifentrin. Mozna sobie o nim poczytac na przyklad na stronie
http://ace.ace.orst.edu/info/extoxnet/pips/bifenthr.
htm
Dziala na system nerwowy owadow, powodujac paraliz. Silnie toksyczny
dla ryb innych stworzen wodnych. Srednio toksyczny dla ptakow. Toksyczny
dla pszczol. U czlowieka wchlania sie przez skore. Badania na myszach
wykazaly jego rakotworczosc (oczywiscie tym wieksza, im wieksza dawka).
W USA wolno go uzywac jedynie pod nadzorem osoby ze specjalnym
certyfikatem (lub przez taka osobe).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

20. Data: 2003-05-23 18:41:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
> "Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> A wiec pierwsze oznaki naduzywania pestycydow.

Wcale nie pierwsze. Zeszłej zimy "moje" mączliki nie reagowały na Actellic.
Ale jak je wykończyć bez chemii, to nie wiem. Próbowałam usuwania
mechanicznego rękami, wodą i żółtymi tablicami lepowymi. Nic.

Pozdrawiam, Basia.

Aby orzechy miały dużo orzechów...?
zdjęcie grupowy i inne ze Swędowa
Białe lilie wodne za zolty grazel