Znowu włamania.

11. Data: 2007-03-17 09:45:08

Temat: Re: Znowu włamania.
Od: "Torn" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak przy okazji - to Ty mi puściłeś (aś) skana? :)

12. Data: 2007-03-17 10:04:18

Od: "Torn" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK są różnice :) a teraz spadam do kol. Narazie

13. Data: 2007-03-17 16:54:54

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 17, 9:41 am, <m...@y...com> wrote:

> Przecież żeby się pod kogoś podszyć, w ogóle nie trzeba włamywać się na
> czyjeś konto. Wystarczy wysłać post z podanym fałszywym adresem e-mail i
> fałszywym polem FROM.
> Tak jak ja to zrobiłam w tym właśnie momencie (tylko ten jeden raz, żeby
> pokazać jak to działa ;-).
> Oczywiście wykryć to można bardzo łatwo :)
>
> --
> Fałszywa Ikselka

Nie ma drugiej Ikselki. Czego to się zachciewa. Niedługo zajmiesz może
moje łożko? - masz pchły - nie wpuszczę. Masz miskę i legowisko pod
stołem.

14. Data: 2007-03-17 17:22:12

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 17, 5:54 pm, m...@y...com wrote:
> Nie ma drugiej Ikselki. Czego to się zachciewa. Niedługo zajmiesz może
> moje łożko? - masz pchły - nie wpuszczę. Masz miskę i legowisko pod
> stołem.

Zapmniałam napisać, żebyś nie szczekał od 20:00 do 8:00 rano.

15. Data: 2007-03-17 22:15:56

Od: "Torn" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Obejrzyj dokładnie wszystkie wiadomości - może coś zauważysz.
2. Miewam tylko parę godzin na dobę przerwy w szczekaniu :)
3. Ciach temat bo to nie ta grupa dyskusyjna, aby to rozkminiać.

Pozdrówka.

16. Data: 2007-03-18 18:56:02

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 17, 11:15 pm, "Torn" <t...@i...pl> wrote:
> [...]
> 2. Miewam tylko parę godzin na dobę przerwy w szczekaniu :)
> 3. Ciach temat bo to nie ta grupa dyskusyjna, aby to rozkminiać.

Zostaw Torna w spokoju, on jest sympatyczny, wykazał chęć pomocy dla
mnie.
A nie możesz przenieść się do kogoś innego? - może do Asiczki? Ona ma
duże konto...
Może jej bieganie za mną - to też twoje posty?
Please, please, please... Bądź człowiekiem... Przecież taki fajny
gość z Cebie...
:-)

17. Data: 2007-03-18 18:58:50

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 18, 7:56 pm, m...@y...com wrote:

> [...]
> Może jej bieganie za mną - to też twoje posty?
> Please, please, please... Bądź człowiekiem... Przecież taki fajny

Poza tym widzę, że mnie lubisz, to po co mieszasz (rus.:
przeszkadzasz) ?
Nie moższ po ludzku : Ikselko, jesteś fajna?

18. Data: 2007-03-18 19:13:37

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 17, 11:15 pm, "Torn" <t...@i...pl> wrote:
> 3. Ciach temat bo to nie ta grupa dyskusyjna, aby to rozkminiać.

A która? - w kwestii rozkminiania - może się czegoś ciekawego od
ciebie nauczę, bo nie sądzę, aby to było coś trudnego dla mnie, a
ciekawi... Nooo, chyba że to jakiś badziewny programik tylko, to raczj
mnie nie interesuje...

19. Data: 2007-03-20 20:31:07

Od: "asiczka" <a...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Przecież taki fajny gość z Cebie...
> :-)

przestań sie ślinić,w twoim wieku to juz nie przystoi

20. Data: 2007-03-20 21:40:05

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 20, 9:31 pm, "asiczka" <a...@n...nospam> wrote:
> Użytkownik <m...@y...com> napisał w
wiadomościnews:1174244162.314175.219010@e65g2000hsc.
googlegroups.com...

> przestań sie ślinić,w twoim wieku to juz nie przystoi

Nie chodź za mną. Nie mam twoich preferencji. Nie masz u mnie szans...
Odejdź, daj sobie spokój, nic z tego nie będzie. Sio! A kysz! Zgiń,
przepadnij!
Precz z moich oczu! - posłuchaj od razu...

( )V/// Panslavisto
Panslavisto
śledzie
Nowalijki tak czy nie?