Zobacz zoz.w.interia.pl

11. Data: 2000-12-21 07:42:42

Temat: Re: Zobacz zoz.w.interia.pl
Od: "Alfa" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On nie jest nigdzie popularny !!!

SŁAWEK

Użytkownik Lukasz <l...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91rdss$abu$...@n...tpi.pl...

.

12. Data: 2000-12-22 21:46:25

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

No coz chodzi mi o popularnosc innego rodzaju... krotko mowiac czy ma
plecy... znajac srdowisko lekarskie to bez odp poparcia nie zostalby
zastepca...
w kazdym razie ciekaw jestem jak to sie skonczy...
przy okazji swiat zycze Ci by Twe zabiegi przyniosly pozytek wszystkim
zarowno osobie poszkodowanej (zapewne Ci bliskiej), Tobie oraz innym
pacjentom... :-))))

Lukasz
l...@p...pl

Użytkownik Alfa <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91sbka$hq1$...@n...tpi.pl...

13. Data: 2000-12-27 08:15:29

Od: "Slawek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa wygląda, tak że nikt (włącznie z środowiskiem medycznym oweg szpitala
, wiem to nieoficjalnie) gościa nie trawi, i zgadza się z zarzutami publik
acji internetowej.

Plecy musi nie mieć, takie mocne, skoro jest tylko zastępcą ordynatora, i to
w takej dziurze jak Wadowice mieszkając koło bardzo rozbudowanego i nowoczes
nego szpitala (według moich obliczeń musi pokonywać koło 40 km w jedną stron
ę).

Dzięki publikacji dotarłem do jeszcze kilku pacjentek, gdzie na przykład pan
doktorek, odmówił udzielenia pierwszej pomocy w sytuacji zagrożenia życia, b
ędąc jedyną osobą w promieniu kilkunastu kilometrów mogącą to zrobić, a tylk
o dlatego, że pacjentka zrezygnowała z prywatnych wizyt u niego. (podobno to
nie jest odosobniony przypadek)

Co do prasy, to 2 stycznia jestem umówiony z gośćmi z jednego dziennika, jak
nie wypali to zostały mi jeszcze chyba trzy-cztery tytuły na rynku.

Osobnym tematem jest postępowanie przez prokuraturę, ciekawe jakie efekty pr
zyniesie, w związku z tym że sprawa będzie z Kodeksu Karnego i nie będzie do
tyczyła błedu w sztuce, praktycznie nie będzie szans jej utopienie w opiniac
h biegłych, izbach lekarskich itp.

Znając swój upór mogę zagwarantować, że sprawa dobiegnie do szczęśliwgo fina
łu (dla pacjentów), i pacjenci szpitala wrzeszcie będą traktowani z należyt
ym szacunkiem.

Pozostaje mieć nadzieję, że nowy rok będzie lepszy czego wszystkim życzę !!!

Sławek

strona bezprawia z Wadowic.
http://zoz.w.interia.pl

14. Data: 2001-01-24 10:06:59

Od: "_pepis" <p...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

>w takej dziurze jak Wadowice

hmmm.... dlatego pytam czy tam mieszkasz?
bo ja tak (prawie) i nie mam najlepszych opinii
o tym szpitalu.

Erytropoetyna
Bony Reglamentacyjne ?
XXXIII Oglnopolska Sesja Naukowa Studenckiego Towarzystwa Naukowego PAM
Obywatelstwo polskie, paszporty i dezinformacja MSWiA
PO usunieciu migdalkow... /HELP!!!