pożyteczna tabelka dla tych, co żyją w świecie uncji i funtów :)

1. Data: 2004-07-01 22:16:44

Temat: pożyteczna tabelka dla tych, co żyją w świecie uncji i funtów :)
Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.pinezka.pl/content/view/177/150/

1. Data: 2004-07-01 22:30:50

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cc22gc$ej4$1@inews.gazeta.pl...
> http://www.pinezka.pl/content/view/177/150/

===
"Nie masz autoryzacji by zobaczyć ten zasób.
Musisz się zalogować. "

waldek
===

1. Data: 2004-07-01 22:37:30

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:cc239o$gk7$1@inews.gazeta.pl, waldek wrote:
> "Nie masz autoryzacji by zobaczyć ten zasób.
> Musisz się zalogować. "
A tak?
http://www.pinezka.pl/content/view/177//
Hania

1. Data: 2004-07-01 22:41:28

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <h...@n...com> napisał w wiadomości
> A tak?
> http://www.pinezka.pl/content/view/177//
> Hania

===
Ja metryczny :-)

waldek
===

1. Data: 2004-07-01 23:15:39

Od: "Izabela Sowula" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ===
> Ja metryczny :-)
>
> waldek
> ===
przepraszam najmocniej,ze skopiowalam linka bedac zalogowana redakcyjnie, ale
Hania i tak sobie dala rade :-)

1. Data: 2004-07-02 07:29:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Jul 2004 00:41:28 +0200, "waldek" <x...@o...pl> wrote:

>Użytkownik "Hanna Burdon" <h...@n...com> napisał w wiadomości
>>
>===
>Ja metryczny :-)
>
>waldek
>===

ja tam jestem i metryczna i uncjowa, yardowa, calowa i metrowa,
tylko mnie te szklanki i cups zawsze nieco przerazaly...az
przeczytalam w jednej ksiazce kucharskiej, ze w sumie wszystko
jedna jakiej szklanki czy filizanki sie uzywa, byleby uzywac tej
samej w jednym przepisie ;P

pierzyk
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-02 08:19:21

Temat: [OT] - Krysiu czy dostalas mojego maila z yahoo (n/t)?
Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-07-02 12:09:38

Temat: Re: [OT] - Krysiu czy dostalas mojego maila z yahoo (n/t)?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Jul 2004 08:19:21 +0000 (UTC), "Izabela Sowula"
<i...@N...gazeta.pl> wrote:

nic nie dostalam :(
wysylaj jeszcze raz

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-02 12:17:41

Od: "klitus" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:h3kae05irmm32hltbg5h82qnghnc428pdn@4ax.com...
> On Fri, 2 Jul 2004 08:19:21 +0000 (UTC), "Izabela Sowula"
> <i...@N...gazeta.pl> wrote:
>
> nic nie dostalam :(
> wysylaj jeszcze raz
>
> pierz
> K.T. - starannie opakowana
Zosiu, przyjedz dzisiaj do mnie
Zyzio - starannie rozpakowany

1. Data: 2004-07-02 22:15:26

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klitus" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zosiu, przyjedz dzisiaj do mnie
> Zyzio - starannie rozpakowany

Bueeee... wyobrażam sobie, że starannie rozpakowują się tylko starzy
kawalerowie, którzy nie mają pojęcia o obcowaniu z prawdziwymi kobietami.
Układają ubranie w kostkę, buty skrupulatnie ustawiają pod krzesłem i gaszą
swiatło, sprawdziwszy, czy wyłączyli gaz, pralkę, żelazko, piekarnik, a nade
wszystko internet, gdzie szeroko udzielają się w grupach dyskusyjnych dla
zabicia potwirnie samotnego czasu. Wszystko czynią w slipach z białej
prążkowanej bawełny, prasowanej przez mamusię, nieco tylko przytartej na
brzegach. Po zgaszeniu światła zdejmują majtaski i wydają sakramentalne
ciche "pffff", skutecznie zgłuszając zapach kadzidełek. Zreszta ich akt
plciowy jak mniemam jest równie staranny, metryczny, dokładny, ciup-ciup, w
odstępach kilkusekundowych. Reasumując - Zyziu, użyj łapki.

Zosia Ogień Nie Kobieta
(przepraszam, że karmię trolla, ale wygląda na przegłodzonego, a ja litość
mam nad Bożym stworzeniem)

Hmmm jak zrobić??
szybkie pytanie :)
Nalewka z czarnej porzeczki