Zrobiłam salatke Agnieszki z Lodzi

1. Data: 2002-03-17 10:58:12

Temat: Zrobiłam salatke Agnieszki z Lodzi
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta z wedzonego kurczaka, ze sliwkami, kukurydza i orzechami. Wykwintna,
ladnie sie prezentuje i smakuje wspaniale. Polecam wszystkim!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-17 17:56:46

Temat: Re: Zrobiłam salatke Agnieszki z Lodzi
Od: "rrenntoonn" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna jeszcze raz przepis ?

nie moge znalesc

1. Data: 2002-03-17 18:12:48

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rrenntoonn <r...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a72lbm$26f$...@n...tpi.pl...
> mozna jeszcze raz przepis ?
>
> nie moge znalesc

Mozna, mozna:

Sałatka z kurczaka wędzonego Agnieszki z Lodzi (ja zrobilam z polowy i
wyszla cala miska)
- 1 kurczak wędzony
- 2 puszki kukurydzy
- 50 dag suszonych śliwek kalifornijskich (najlepsze: SUNSET SWEET);
- 15 dag orzechów włoskich
- pieprz (sól niekoniecznie, bo kurczak jest sam z siebie słony).
- słoik majonezu.

1. Data: 2002-03-17 18:27:06

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:
> Ta z wedzonego kurczaka, ze sliwkami, kukurydza i orzechami. Wykwintna,
> ladnie sie prezentuje i smakuje wspaniale. Polecam wszystkim!

Gdzie to bylo? w Googl-ach nie moge znalezc pod "salatka z kurczaka
wedzonego"
Tomek

1. Data: 2002-03-18 07:59:57

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek W <d...@e...net.ae> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...net.ae...

> Gdzie to bylo? w Googl-ach nie moge znalezc pod "salatka z kurczaka
> wedzonego"
> Tomek
> --
To bylo w temacie "Poledwica po angielsku-rezultat- imieniny", ale powyzej
masz kopie samego tego przepisu.

Agata

W moich oczach widac przerazenie....
Kolacja ?